نوشته شده توسط : موضوعات برتر

 این مقاله نه تنها پاسخ به این سوال است که ضد سرقت چیست بلکه در مورد انواع دستگاه های ضد سرقت به همراه معایب و مزایای دستگاه های ضد سرقت؟ (ما قبلا مقاله ای در مورد بهترین دستگاه های ضد سرقت برای خانه منتشر کرده بودیم که خواندن آن می تواند دید بازتر و بهتری به شما بدهد)

همانطور که می دانید دزدگیر انواع مختلفی دارد که برای امنیت منزل، محل کار و خودرو بسیار حائز اهمیت است. هر کدام از این نوع دزدگیرها عملکردهای متفاوتی دارند که برای اینکه بدانید دزدگیر چیست باید به آنها توجه کنید. از این رو در این مقاله قصد داریم به شما اطلاع دهیم که دزدگیر چیست و انواع دزدگیرهای مورد استفاده در مکان ها را به شما اطلاع دهیم و اطلاعاتی در مورد قطعات دزدگیر در اختیار شما قرار دهیم. همچنین با مطالعه مقاله راهنمای خرید دزدگیر ما می توانید بهترین دزدگیر موجود در بازار را بشناسید.

اخطار دقیقا چیست؟

سیستمی که این عمل را با صدا، نور یا تماس تلفنی هنگام شکستن قفل در یا ورود به مکان خصوصی اعلام می کند. از آنجایی که دزدگیر امنیتی یک سیستم امنیتی و ایمنی است، می توانید آسیب های ناشی از سرقت را کاهش داده یا از آن جلوگیری کنید. دزدگیرها انواع مختلفی دارند، اما ساختار آنها یکسان است و هر کدام عملکردها و مزایای متفاوتی دارند و شما می توانید دزدگیر مناسب متناسب با نیاز خود را خریداری کنید.

دزدگیر صنعتی چگونه کار می کند؟


قبلا در مقاله دزدگیر چیست به تعریف و صحت دزدگیر پرداختیم اما اکنون می خواهیم به طور مختصر نحوه کار دزدگیرها را با هم بررسی کنیم.

نحوه عملکرد آلارم های مکان به این صورت است که هر زنگ دارای تعدادی زون ثابت است که بسته یا باز هستند. هر چه تعداد این زون ها بیشتر باشد یا تعداد زون های بیشتری می توانید افزایش دهید. آشکارسازها موثرتر هستند.

هر زون را می توان به سنسور و چشمی متفاوت متصل کرد و زمانی که زنگ را با ریموت کنترل مسلح می کنید، سنسور و چشمی در آلارم فعال می شود و سپس از طریق سیم کارت درج شده در زنگ روز با مالک تماس می گیرد. دزدگیر دزدگیر.

ممکن است هنگام خرید دزدگیر منزل با انواع مختلفی از دزدگیر مواجه شده باشید که از نظر اندازه و ظاهر و همچنین سازنده های مختلف متفاوت است. اما تفاوت آنها چیست؟ اینجوری کار میکنن!!!؟ اگر سوال مشابهی دارید، شما را به خواندن ادامه متن دعوت می کنم.

به طور خلاصه می توان گفت که اکثر دزدگیرهای امنیتی دارای یک خط میدان باز و یک خط میدان بسته هستند که نقاط اتصال سنسور باز و سنسور بسته هستند. بیشتر هشدارهای امنیتی از یک کلید از راه دور یا کلید معمولی برای روشن و خاموش کردن دستگاه به همراه قفل رمز عبور یا سوئیچ آلفا استفاده می کنند.

بیشتر دزدگیرهای دزدگیر مدارهایی مانند مدار شارژ باتری خاموش کننده دستگاه، مدار هشدار و مدارهایی مانند تایمر ورود، تایمر خروج و تایمر هشدار دارند و ممکن است پس از فعال شدن با شماره گیر خودکار همراه شوند.

انواع دزدگیر دزدگیر چیست؟

برای خرید بهترین دزدگیر برای منزل یا ساختمان خود، مهم ترین نکته ای که باید در نظر بگیرید این است که به چه دزدگیر نیاز دارید و مزایا و ویژگی های هر دزدگیر چیست. به طور کلی هر دزدگیر ویژگی های خاص خود را دارد که در زیر به بیان برخی از این ویژگی ها می پردازیم و شما را با انواع دزدگیر معرفی می کنیم.

برخی از آلارم ها فقط زنگ هشدار هستند و سر و صدای زیادی ایجاد می کنند اما به شما و پلیس هشدار نمی دهند.

برخی از انواع دزدگیر به گونه ای طراحی شده اند که اگر حس کنند دزدیده می شوند، زنگ هشدار با شماره ذخیره شده در سیگنال تماس می گیرد و شما را از خطر آگاه می کند.

دزدگیرهای دزدگیر نیز در بازار وجود دارد که هوشمند هستند و در صورت درخواست با افراد تماس می گیرند.

برخی از افرادی که امنیت محل کار یا خانه برای آنها بسیار مهم است با یک شرکت امنیتی و حفاظتی قرارداد می بندند تا در صورت خاموش شدن دزدگیر به آنجا بروند.

زنگ بی سیم بهتر است یا دزدگیر سیمی؟

هنگامی که می خواهید دزدگیر بخرید، اولین قدم این است که تعیین کنید که آیا دزدگیر بی سیم یا دزدگیر سیمی با نیازهای شما مطابقت دارد. به طور کلی می توان گفت سیستم های بی سیم نصب راحت تری دارند و در کمترین زمان قابل نصب هستند. این نوع سیستم برای تامین انرژی خود از باتری استفاده می کند. با این حال، نصب سیستم های سیم کشی سخت تر از دزدگیرهای بی سیم است، اما ارزان تر نیز هستند.

یکی دیگر از مزایای سیستم بی سیم این است که در صورت نیاز به تغییر مکان به هر دلیلی می توانید به راحتی دزدگیر را حذف کرده و در مکانی جدید نصب کنید و یا اگر از آن دسته افرادی هستید که عاشق زیبایی و دکوراسیون هستید. با آگاهی از فضای داخلی، توصیه می کنیم از آلارم های بی سیم استفاده کنید.





:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مهر 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: