نوشته شده توسط : موضوعات برتر

درواقع شما می توانید برای خودروی خود محدوده ای مجاز تعیین نمایید تا درصورت خارج شدن خودرو از آن محدوده، برای شما نوتیفیکیشن ارسال شود. امکان دیگری که امروزه برخی از ردیاب های خودرو در اختیار کاربر قرار می دهند، امکان تعیین محدوده مجاز برای ماشین می باشد. ردیاب های آفلاین تنها امکان مشاهده مسیرهای طی شده را دراختیار شما قرار می دهند و شما با نصب اینگونه ردیاب قادر به مشاهده موقعیت مکانی خودرو به صورت آنلاین نمی باشید. ردیاب های جدید و پیشرفته دارای قابلیت شنود می باشند. یکی از قابلیت های جدیدی که ردیاب های خودرو دارند هشدار باز شدن درب خودرو می باشد. در هنگام سرقت بعد از روشن شدن خودرو، شما متوجه روشن شدن خودروی خود خواهید شد و دراین موقعیت می توانید با قطع رله برق، ماشین را خاموش نمایید. بعد از نصب سیم کارت درون دستگاه و انجام تنظیمات لازم، میتوانید به وسیله ماهوارههای مکانیابی عملیات موقعیتیابی را انجام دهید. وابسته به نوع ردیابی که خریداری می کنید، پیشنهاد می کنیم که برق را از زیر فرمان و درون خودرو برای ردیاب بگیرید. مزایایی که باتری درون جی پی اس دارد این است که میتوانید نیرو را تا چند ساعت حتی یک روز برق را درون خود زخیره کند.

شما می توانید در پیام جی پی اس، به راحتی بهترین گزینه برای نیاز خود را بیابید و خریداری کنید. یک ردیاب مطمئن باید بتواند براساس نیاز مشتریان، شخصیسازی شود. ردیاب ها به طورکلی به دودسته ردیاب آنلاین و آفلاین تقسیم می شوند. همانطور که گفته شد ردیاب ها دارای مدل های متفاوتی می باشند. امروزه ردیاب ها دارای انواع مختلف و هم چنین مدل های متفاوتی می باشند. به طور کلی تمامی ردیاب ها یک کاربرد کلی دارند اما برخی از آن ها دارای امکانات و قابلیت های بیشتری می باشند. در ادامه به بررسی برخی قابلیت های این مدل ردیاب می پردازیم. قبل از بررسی امکانات ردیاب های به روز و مدرن راجع به کاربرد اصلی ردیاب، اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم. ما در مقاله سعی داشتیم بررسی کلی داشته باشیم روی ردیاب های خودرو و به شما اطلاعاتی از این موضوع بدهیم تا خرید بهترین جی پی اس را در پی داشته باشد. در این مقاله متوجه تفاوت های موجود بین دستگاه های جی پی اس شدیم. در این مقاله قصد داریم به بررسی امکانات جدیدترین ردیاب خودرو بپردازیم. ردیاب خودرو ST30 از برند استیلاک از جمله ردیاب های جدید و به روز می باشد که به تازگی روانه بازار شده است.

مقاله مرتبط: اپلیکیشن ردیابی

اطلاعات قبلی در پنل ردیابی ثبت می شوند اما در دستگاه بعد از مدتی پاک خواهند شد تا اطلاعات جدید جایگزین آن ها شوند. به طور کلی بعد از نصب جی پی اس های سیمی آن ها دیگر نیازی به شارژ نخواهند داشت که این ویژگی چشمگیر مورد استقبال بسیاری از کاربران قرار گرفته است. تمامی ردیاب های خودرو دارای این کلید نمی باشند و تنها برخی از آن ها از این قابلیت پشتیبانی می کنند. درواقع با استفاده از این قابلیت می توانید از صحبت ها و برنامه های سارقین مطلع شوید و در مناسب ترین زمان بهترین عملکرد را داشته باشید. این نوع ردیاب ها باتری دارد که به صورتی طراحی شده است که ممکن است تا 5 سال آینده نیز نیازی به شارژ نداشته باشند. بعضی از ردیابها با حجم کوچک برای استفاده های شخصی میباشد و برخی دیگر برای استفاده های صنعتی طراحی شده اند . بعضی از آنها طوری طراحی شده است که به عنوان پاور بانک برای شارژ کردن تلن همراه نیز استفاده میشود. با ما همراه باشید تا شمارا با جالب ترین و جذاب ترین قابلیت های ردیاب ماشین آشنا کنیم. در صورتی که ردیاب خودرو دارای شاسی لادری باشد بدین معناست که از این قابلیت پشتیبانی می کند.

همکاران ما در بخش پشتیبانی آماده پاسخگویی به سوالات و راهنمایی شما برای انتخاب بهترین مارک ردیاب ماشین هستند. بهترین ردیاب خودرو برای ماشین من چیست؟ قیمت ردیاب خودرو به عوامل متعددی وابسته است که مهم ترین آن امکانات ردیاب می باشد. در هنگام خرید ردیاب خودرو ابتدا نیاز کاری خود را مشخص کنید. در هر اتصالی که چراغ فازمتر روشن شد منبع برق مورد نیاز را پیدا کرده اید. در این حالت میتوانید موقعیت مکانی ماشین را کنترل کرده و سریعتر آن را پیدا کنید. مجموعه زنوتیک با درک نیازهای متفاوت کاربران اقدام به فروش انواع جی پی اس ماشین شخصی کرده است. درواقع ردیاب خودرو وظیفه ردیابی کردن خودرو، ردیاب شخصی وظیفه ردیابی کردن شخص و ردیاب موتورسیکلت وظیفه ردیابی کردن موتورسیکلت را برعهده دارد. برای این نرمافزار تفاوتی مابین ردیاب شخصی یا ردیاب خودرو وجود ندارد. سیستمهای امنیتی به کار گرفته شده در این خودرو ها فقط ایموبلایزر و یا یک دزدگیر معمولی میباشد . توجه داشته باشید که تمامی جی پی اس ها از این قابلیت برخوردار نمی باشند و تنها برخی از آن ها این قابلیت را دارند. اکنون می خواهیم یکی از جدیدترین ردیاب ها را به شما معرفی کنیم که دارای تمامی قابلیت هایی که گفته شد می باشد.

radyabeman.com





:: بازدید از این مطلب : 42656
|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 آبان 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: