آهنگ جدید راغب به نام «عاشق دریا بودنت مرا به دریا کشانده»
نوشته شده توسط : موضوعات برتر

متن آهنگ عاشق دریا بودنت مرا به دریا کشانده راغب

عاشق دریا بودنت مرا به دریا کشانده

هم گناه من خاطره هایت این جا جامانده

قلب من امشب پنهان و خلوت از من گله دارد

دستان من دست تو چرا فاصله دارد

آرام جانم بگو بدانم چرا کنار خود ندارمت

ای کجای شهری نمانده صبری

بیا بیا تورا بر دل نشانمت

زیبای من از حالت به من بگو

فراموشت شدم یا که یاد منی هنوزPicMusicdel | موزیکدل

زیبای من باید تورا پیدا کنم

در قلب خود پنهان کنم تا ابد و یک روز

 

https://musicdel.ir/single-tracks/158115/





:: بازدید از این مطلب : 469
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 تير 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: