«پدر گواردیولا» / توضیح کارگردان درباره سانسور و زمان پخش
نوشته شده توسط : موضوعات برتر


به گفته کارگردان، پدر گواردیولا مردی است که راه بازگشت به خانواده اش را می داند. او یک بازیگر سابق بود و در زندگی اش اشتباهاتی داشت.

به گزارش نجوم خبر، اسامی بازیکنان پدر گواردیولا به شرح زیر است:

آرش عادل پرور، امیرمهدی جوله، پریوش تجاری، حمید فرخ نژاد، ستاره اسکندری، شادی مختاری، علیرضا خمسه، مرجانه گلچین، مهدی سلطانی، مهران غفوریان، مهران مدیری، نرگس محمدی، هنگامه خم‌رضا خحمسه‌ای علیمردانی، مسعود شریف، سهیل قصیدی، النا حیدری، محمدرضا هاشمی و جانان نعمت الله.

خلاصه داستان پدر گواردیولا به شرح زیر است:

پدر گواردیولا داستان خانواده‌ای را روایت می‌کند که رابطه‌شان بر اثر تصادف و سرنوشتی که او را در مسیری متفاوت قرار داد تغییر کرد.

بیانیه کارگردان درباره سانسور و زمان پخش:

نعمت الله درباره بازبینی و اصلاحات سریالش توضیح داد: با این حال بازبینی ها و اصلاحاتی در زمان پخش وجود دارد، اما آنچه در این جلسات مطرح شد، مسائل ریشه ای نیست. چیزهایی مثل سیگار و... از این جلسات نتیجه خوبی گرفته ام. باید منتظر ماند و دید در پایان چه نکاتی مطرح خواهد شد. ما حدود شش قسمت را به ساترا داده بودیم و اعضای شورا آن قسمت ها را به طور کامل دیده بودند و همانطور که گفتم برنامه کار را طبق برنامه دیده بودند. برخی از این چیزها قابل قبول است، برخی نه! در هر صورت هرکسی با هر اثری سلیقه و نتیجه گیری خاص خود را دارد اما در مجموع به داستان عجیبی برخورد نکردیم.

او حتی بعد از دو سریال توضیح داد که از نوشتن فیلمنامه بیشتر لذت می‌برد و گفت: «من همیشه به نوشتن علاقه دارم و تا زمانی که احساس نکنم چیزی باید انجام شود، خلق نمی‌کنم. اگر کارگردان مورد علاقه ام را در نظر بگیرم. برای فیلمنامه ای که نوشتم، مطمئناً این کار را می کنم. من هرگز به ساختن با دو دست گیر نداده ام. «پدر گواردیولا» بیش از هرکسی برنده شد، به نظرم این کار موفق خواهد بود، البته باید منتظر باشیم تا مردم قطعه را ببینند تا نظرشان را بدانند./ 19 جولای 1402

زمان پخش در شبکه نمایش خانگی:

نیمه دوم ژوئیه 1402

پدر گواردیولا یک سریال نمایش خانگی در ژانر خانوادگی، درام و اجتماعی به نویسندگی و کارگردانی سعید نعمت الله و تهیه کنندگی محسن حیدری در سال 1400 است. همچنین سریال پدر گواردیولا اولین سریال سعید نعمت الله برای شبکه نمایش خانگی است. نام این سریال با خوانندگی آرش و مسیح عدل پرور است. به گفته جواد نوروزبیگی تهیه کننده اصلی، تولید پدر گواردیولا از آذر 1400 آغاز و فیلمبرداری آن در تیرماه 1401 به پایان رسید. به گزارش ایسنا، اظهارات بازیگر اصلی فیلم، حمید فرخ نژاد، برای دریافت پروانه پخش با مشکل مواجه می شود!

به گفته کارگردان، پدر گواردیولا درباره مردی است که راه بازگشت به خانواده اش را پیدا می کند. او بازیکن سابق فوتبال بود و در زندگی اشتباهاتی داشت. خطوط داستانی من همیشه روشن است و قرار نیست تکرار کنم که همه چیز به خانواده ختم می شود.

مطالعه مقاله کامل:  https://tmk.ir/series/102026





:: بازدید از این مطلب : 7059
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 شهريور 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: