افزونه های وردپرس چیست و چه کاربردهایی دارد؟
نوشته شده توسط : موضوعات برتر


افزونه وردپرس چیست؟ همانطور که می دانید وردپرس یکی از بهترین سیستم های مدیریت محتوا در جهان است که از محبوبیت بالایی در بین کاربران برخوردار است.

یکی از مزیت های اصلی وردپرس افزونه های وردپرس است که در واقع می توانید با استفاده از این افزونه ها وب سایت خود را پیشرفته تر کنید. چیست و افزونه وردپرس از چه چیزهایی برای وبسایت استفاده می کند، حتما با ما همراه باشید تا اطلاعات کافی و دقیق در این زمینه به دست آورید.

وردپرس چیست و چه کاربردی دارد؟

اگر دوره رایگان آموزش وردپرس Webkema را از ابتدا مطالعه کرده باشید، باید بدانید که وردپرس چیست و چه کاربردی دارد، اما اگر نمی دانید وردپرس چیست و چه کاربردی دارد، توصیه ما به شما این است. این یک دوره آموزشی وردپرس است.

افزونه وردپرس چیست؟

اگر با وردپرس کار کرده اید و اطلاعاتی در مورد این سیستم به دست آورده اید، حتما متوجه شده اید که امکانات این سیستم مدیریت محتوا محدود است و ممکن است پاسخگوی نیاز شما نباشد. می توانید با استفاده از این افزونه ها وب سایت خود را بیشتر ارتقا دهید و ویژگی های مورد نظر خود را به وب سایت خود اضافه کنید.

در واقع هر سایت وردپرسی بدون افزونه ویژگی های جذابی نخواهد داشت و شما هرگز نمی توانید وب سایت خود را به صورت حرفه ای با استفاده از امکانات اولیه وردپرس بلکه افزونه های مورد نیاز خود طراحی و اجرا کنید. به علاوه، می توانید هر ویژگی که می خواهید اضافه کنید. . وبسایت شما. هزاران افزونه رایگان و پولی برای وردپرس موجود است و با هر یک از این افزونه ها می توانید وب سایت خود را پیشرفته تر کنید و امکانات بیشتری را به وب سایت خود اضافه کنید.

این افزونه ها توسط چندین تیم از طراحان و توسعه دهندگان افزونه ها ایجاد شده و در مخزن وردپرس قرار داده شده و یا با پرداخت هزینه به کاربران ارائه می شود، افزونه هایی با کاربرد حرفه ای و پیشرفته تر، ابتدا همیشه برای پرداخت در دسترس هستند و می توانید هزینه افزونه ها را پرداخت کنید. با پرداخت هزینه ای اندک و افزودن آنها به وب سایت خود در دسترس شما قرار می گیرد.

افزونه های وردپرس

افزونه های وردپرس ژاکت توسط کاربران و متخصصان برنامه نویسی PHP و MySQL توسعه یافته و از توابع و ویژگی های اصلی وردپرس استفاده می کنند. برای دریافت توضیح کاربردی و نحوه عملکرد افزونه های وردپرس بهتر است یک مثال کاربردی ارائه دهیم.

نمونه های کاربردی افزونه های وردپرس

ارسال ایمیل یا خبرنامه ایمیل یکی از ویژگی های اصلی وردپرس نیست. اگر می خواهید این قابلیت را به سایت وردپرس خود اضافه کنید، باید افزونه ای را که توسط توسعه دهنده آن ایجاد شده است نصب کنید.

پس از نصب افزونه، بخش هایی به داشبورد وردپرس شما اضافه می شود و می توانید از آنها برای ارسال خبرنامه برای کاربران یا مشترکین وب سایت خود استفاده کنید.

افزونه های موجود در وردپرس

هر چیزی که بتوانید بسازید، یک افزونه وجود دارد که فقط باید با چند کلیک ساده در سایت شما نصب شود. بنابراین اگر تا به حال فکر می کردید که برای افزودن ویژگی های اضافی به سایت وردپرس خود نیاز به یادگیری کدنویسی وب دارید، در اشتباهید. زیرا هسته خود وردپرس دارای بخشی به نام افزونه است که در آن به راحتی می توانید افزونه مورد نظر خود را پیدا کنید.

چگونه پلاگین ها را در وردپرس نصب کنیم؟

و در مقابل مقاله پلاگین های وردپرس چیست می خواهیم توضیح دهیم که چگونه می توانید افزونه ها را در وردپرس نصب کنید، توصیه می کنیم آموزش نصب افزونه در وردپرس را آموزش دهید، در مورد آموزش افزونه های وردپرس صحبت کنید.

افزونه های وردپرس چه کاری می توانند انجام دهند؟

افزونه های وردپرس نرم افزار یا به عبارتی اپلیکیشن های کوچکی هستند که با هسته وردپرس ادغام می شوند و عملکرد وردپرس را بهبود می بخشند و با آنها کار می کنند. در واقع با استفاده از افزونه های وردپرس قادر خواهید بود هر قالب وب سایتی را با هر ویژگی طراحی کنید. (شما دیگر محدود به یک وبلاگ ساده نخواهید بود)

در زیر لیست کوتاهی از کارهایی که می توانید با افزونه های وردپرس انجام دهید آورده شده است:

با استفاده از افزونه فروشگاه ساز ووکامرس می توانید یک فروشگاه کامل در سایت وردپرس خود داشته باشید.

شما می توانید با کمک افزونه Job Manager وردپرس یک وب سایت وردپرس Job Form ایجاد کنید.

با استفاده از افزونه bbpress وردپرس می توانید یک انجمن بسیار حرفه ای در سایت خود ایجاد کنید

با کمک افزونه وردپرس Envira Gallery یک وب سایت گالری تصاویر یا سایت عکاسی ایجاد کنید

با استفاده از افزونه پایگاه دانش وردپرس یک سایت پایگاه دانش بسازید

سئوی سایت وردپرس خود را با استفاده از افزونه Yoast SEO بهبود دهید

با افزونه Slider Revolution اسلایدرهایی با ظاهر فوق العاده حرفه ای برای وب سایت خود ایجاد کنید

با استفاده از افزونه ورد پرس Gravity Forms فرم های بسیار مفیدی برای وب سایت خود ایجاد کنید

با افزونه صفحه ساز Elementor Pro صفحات زیبایی برای سایت وردپرس خود ایجاد کنید

و با هزاران افزونه وردپرس دیگر، هزاران ویژگی مختلف را به سایت وردپرس خود اضافه کنید

این به معنای واقعی کلمه درست است، به این معنی که برای هر ویژگی و قالبی که می خواهید، می توانید یک افزونه وردپرس را به صورت رایگان و در مخزن وردپرس یا به عنوان حق بیمه که باید برای آن هزینه کنید پیدا کنید.

بسیار نادر است که قبلاً برای یک افزونه وردپرس نوشته نشده باشد، مگر اینکه ویژگی مورد نظر شما آنقدر خاص و نادر باشد که نیاز به طراحی یک افزونه وردپرس سفارشی برای آن داشته باشید.

پس فراموش نکنید که گزینه مورد نظر خود را با یک افزونه به سایت وردپرس خود اضافه کنید، ابتدا مطمئن شوید که گوگل محبوب را به زبان فارسی و البته انگلیسی جستجو کرده اید تا بتوانید به راحتی افزونه مورد نظر خود را پیدا کرده و از آن استفاده کنید.





:: بازدید از این مطلب : 920
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 مهر 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: