آیا لگولند دبی مرا ثروتمند می کند؟
نوشته شده توسط : موضوعات برتر

 

در حالت کلی مرکز خرید مرکاتو از ساعت 8 صبح شروع به فعالیت میکند و فعالیت خود را تا ساعات پایانی شب ادامه میدهد. ساخت برج دبی در سال ۲۰۰۹ شروع شد و طی ۵ سال توانست به ارتفاع ۸۲۸ متر برسد. اما جای هیچ نگرانی وجود نخواهد داشت زیرا تمامی فروشگاهها در این مرکز خرید تا ساعت 13.30 باز خواهند شد. اما تجربه سقوط آزاد و معلق بودن روی هوا تجربه ای است که در مرکز iFLY در خیابان شیخ زاید به راحتی و با هزینه بسیار کمتری برای شما امکان پذیر خواهد بود. هتل برج امارات جمیرا در خیابان شیخ زاید و در نزدیکی دبی مال و برج خلیفه واقع است، این هتل با 400 اتاق و سوئیت و دارا بودن امکانات رفاهی بسیاری توانسته امتیاز 9.2 را با توجه به نظرات کاربران به خود اختصاص دهد که کمتر هتلی می تواند این امتیاز را به خود اختصاص دهد. این برج بلندترین و مرتفع ترین مرکز خرید در شهر دبی بوده و انواع برندهای لوکس و گران قیمت به همراه برندهای ساده تر با قیمت کمتر را عرضه می کند. آکواریوم دبی، یکی از معروف ترین جاهای دیدنی دبی است که کمتر کسی در سفر به این شهر، بازدید از این آکواریوم را از دست می دهد. همانطور که گفته شد، این برج با نام برج دبی نیز شناخته می شود و یکی از زیباترین و جذاب ترین جاذبه های دبی است. مرکاتو در منطقه مسکونی «جمیرا» واقع شده است و با خیابانهای سنگفرش و برندهای برتر بینالمللی، تجربه یک خرید رویایی را برای شما به ارمغان میآورد. طلا یک کالای ارزشمند است مانند سهام که مدام در حال پایین و بالا رفتن است ، و قیمت آن هر روز در حال تغییر است.

Free photo beautiful couple standing near the airport یا شما قصد رفتن به یکی از فروشگاهها در مرکز خرید مرکاتو دبی را دارید اما از باز یا بسته بودن آن مطمئن نیستید. در این هنگام بهتر است تا ابتدا با شماره این مجموعه تماس حاصل کنید و اطلاعات درست را از آنها گرفته و سپس اقدام به رفتن به این مرکز خرید کنید. در این مطلب از مجله گردشگری تاپ توریست شما را با مرکز خرید مرکاتو دبی آشنا خواهیم کرد. در ضمن در کمال ناباوری ساخت خیابان شیخ زاید در 9 سال به اتمام رسید و در نهایت درست سیزده سال بعد ، یعنی در سال 1993 میلادی به مدت پنج سال یعنی تا سال 1998 نیز 30 کیلومتر به طول این خیابان لاکچری و مدرن افزوده شد و امروزه جزو لوکس ترین خیابان های دنیا شناخته می شود ، شاید برایتان سوال پبش بیاید که نام این خیابان از چه شخصی برگرفته شده است به شما خواهیم گفت ! برطبق آمارهای درآورده شده از این مرکز خرید گفته شده که امروزه حدود 120 مغازه و فروشگاه مشغول فعالیت در این مرکز خرید هستند. همان طور که از نام این پارک آبی پیداست، اسپلش ان پارتی یکی از پارک آبی های دبی است که می توان در آن مهمانی هایی مانند مهمانی تولد بچه ها را برگزار کرد. بخش دره گمشده تم پارک ژوراسیک را دارد. خیابان جمیرا یک خیابان ساحلی بوده که در بین مردمان دبی و گردشگران، خیابانی معروف و شناخته شده است و مرکز خرید مرکاتو نیز در همین مکان قرار دارد. یک سینمای بزرگ با 12 صفحه نمایش در این پارک منتظر بازدیدکنندگان است.

قسمت رویال پلازا واقع در پارک بالیوود دبی به قلب این مجموعه معروف است که 800 صندلی در آن قرار دارد. سقف شفاف آتریوم باعث میشود فکر کنید واقعاً در فضای باز قرار دارید. برای ساخت این ساختمان از یک سقف طاقی شکل که شیشهای است استفاده شده و به همین دلیل داخل این ساختمان از روشنی زیادی برخوردار است. این جنگل مصنوعی زیر یک سقف گنبدی شیشهای ساخته شدهاست. دانیل مورلی یک فرد ایتالیایی بوده و در هنگام ساخت این بنا سعی بر این داشته تا از معماری ایتالیایی در دوره رنسانس بر روی این بنا پیاده کند تا هر فرد با دیدن این ساختمان تصوری از تاریخ ایتالیا در آن دوره را به دست آورد. به طور کلی، IMG دبی یک مرکز شگفتانگیز است که میتواند تجربهای منحصر به فرد را برای شما ایجاد کند و زمان گذرانی خوشایندی را برای شما به ارمغان بیاورد. این مرکز خرید ارزان دارای یک سالن سینمای مولتی پلکس است که میتوانید در کنار خرید سینما هم بروید. این خیابان دارای 4 پل ارتباطی است که بخشهای متفاوت دبی را به هم متصل می کند. این رستوران تا پاسی از نیمه شب از مهمانان پذیرایی می کند. سینمای مرکاتو با هفت پرده VIP، صندلیهای بزرگ VIP، سیستمهای صوتی تصویری به روز و یک منوی خوشمزه جدید از مخاطبان خود پذیرایی میکند. اگر شما در سفر به دبی قصد بازدید از مرکز خرید مرکاتو دبی را داشتید، با دیدن معماری ایتالیایی این سازه متعجب نشوید.

اگر شما میخواهید که ساعات بیشتری را در این بازار مشغول شوید بهتر است روزی به غیر از جمعه را برای بازدید انتخاب کنید. غیر مسمانان مجازند روزانه از یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت 9 صبح تا 11:30 وارد مسجد شوند. بازدیدکنندگانی که بالای ۱۸ سال سن دارند در صورتی اجازه بازدید از اکسپو را دارند که گواهی دریافت واکسن موردتایید کشور خود را به همراه داشته یا تست منفی پیسیآر داشته باشند و باید این تست را ۷۲ ساعت قبل از ورود به اکسپو انجام داده باشند. یکی از جاذبه های دبی مال که طرفداران بسیاری را نیز با خود به همراه دارد، سینما ریل است. پرواز از آن دسته از تجاربی است که خیلی سخت و با هزینه بسیار زیادی به دست می آید. تورهای لحظه آخری عمان را با بهترین قیمت در لیانا پرواز تجربه کنید. با وجود اتمام ساخت این برج در سال ۲۰۰۹، افتتاحیه این برج به سال ۲۰۱۰ به تعویق افتاد. همچنین در این طبقه فودکورت و کافیشاپهایی برای استراحت مسافران، تعبیه شده است. در مجموعه لوکس و زیبای دبی مال، آکواریوم زیبا و بزرگی تعبیه شده است که میتواند در لیست برنامههای تفریحی شما قرار داشته باشد. در این مجتمع بیشترین کالاهایی که به چشم میخورد شامل پوشاک، مد و فشن، لوازم آرایشی ، لوازم دیجیتالی ، عینک و ساعت می باشد که با کیفیت های عالی و البته قیمت های هنگفت به فروش می رسند ، علاوه بر واحدهای تجاری بخش های تفریحی نظیر شهربازی و کافی شاپ جهت رفاه حال گردشگران تعبیه شده است. با این طراحی عملیات ساخت هم سریع تر پیش می رود. برج خلیفه شبیه به یک مخروط بزرگ و پلکانی است؛ برج هایی که به صورت پلکانی ساخته می شوند، این امکان را در اختیار مهندسان قرار می دهند که ساختمان را بلندتر و در عین حال مقاوم تر بسازند زیرا ساخت یک برج که همه طبقه های آن مساحت یکسانی داشته باشند کار بسیار دشوارتری است.

قطار اژدها نیز یک ترن دیگر است که کمی سریع تر می باشد و برای بچه ها 6 سال به بالا با قد حداقل 120 سانتی مترمناسب است. برای دسترسی به این مرکز خرید با ماشین شخصی به راحتی می توانید به سمت آن بروید.تنها کافی است به پارک جمیرا بیچ و باغ وحش دبی بروید.دسترسی به این مرکز خرید با تاکسی نیز بسیار راحت است. این پارک شگفت انگیز داخل مجموعه امارات مال ساخته شده است و منطقه ای به مساحت ۲۲،۵۰۰ متر مربع است، که شامل یک پارک برفی عالی، پنج سراشیبی با ارتفاع و اندازه های مختلف و یک منطقه اسکی واقعا بزرگ است. چشم دبی تقریباً 820 فوت ارتفاع دارد و با 270 فوت از High Roller لاس وگاس پیشی می گیرد. در طبقهی سوم برای کودکان یک زمین بازی وجود دارد که دارای آبنمای موزیکال نیز است. کودکان همچنین می توانند سلول های مغز خود را با Build-A-Boat تمرین دهند، جایی که می توانند هر نوع قایق قابل تصوری را بسازند و آن را در برابر جریان آزمایش کنند تا ببینند چقدر خوب است. در مرکز خرید مرکاتو تعدادی فروشگاه اوت لت قرار گرفته است که در این فروشگاهها کالاهای بینالمللی و برند با قیمتهای بسیار مقرون به صرفه به فروش خواهند رسید.

این موضوع را در نظر داشته باشید که اگر روز جمعه را برای بازدید از این مجموعه انتخاب کردهاید ممکن است که در ابتدای روز تعدادی از فروشگاهها در آن بسته باشند. با ما همراه باشید تا شما را با تعدادی از برترین هتل های لوکس این منطقه آشنا کنیم. ساحل جمیرا تنها چند دقیقه با این هتل فاصله دارد. با فشارهای مهدی هاشمی، این سایت تبدیل به سایت تضعیف کننده سازمانهای نظامی از جمله بسیج و سپاه و سازمانهای دولتی شد و حتی این سایت خدمات دولت را نیز پول پاشی معرفی میکرد و کار به جایی کشید که این سایت بر خلاف واقعیت، شبهه تقلب در انتخابات را تلقین کرد. از جمله تفریحات موجود در این پارک ساحلی می توان به زمین های بازی ساحل والیبال و فوتبال، بسکتبال، هندبال، زمین های بازی خردسالان، تعداد زیادی کافه رستوران برای میل وعده های غذایی و نوشیدنی های سرد و گرم و تفریحات آبی ایده آل نظیر فلای بورد و جت اسکی اشاره کرد؛ در ادامه معرفی جاذبه های گردشگری دبی و در این مطلب با یکی از بهترین تفریحات دبی همراه آدرس و راهنمای گردشگری در آن اشنا می شوید، با این تودی همراه باشید. البته تا یادم نرفته بگویم که پارک آبی یاس ابوظبی، بزرگترین سرسره آبی ۶ نفره دنیا را در خود جای داده و همچنین طولانیترین ترن هوایی معلم دنیا نیز در آن وجود دارد. اتاقکهای بزرگترین چرخ و فلک دنیا توسط شرکت هیوندا طراحی و ساخته شدهاند. آیا چرخ و فلک عین دبی بسته شده است؟ برای رزرو هتل در فلای تودی کافیست نام مقصد یا نام هتل مثلا، هتل جوورا دبی را جستجو کرده و سپس بسته به شرایط، اتاق یا سوئیت مورد نظرتان را رزرو کنید.

روسری فقط به شرطی مجاز است که محکم بسته شده باشد و حاوی هیچ گونه مواد شل و روان نباشد. برای پشتیبانی از ارتفاع بالای ساختمان از یک هسته شش ضلعی استفاده شد و دیواره ها به گونه ای طراحی شدند که از هسته مرکزی تا انتهای هر بال امتداد یابند. وجود این 2 پدیده (پیست برفی و دیدن فیلم های مهیج با بهترین کیفیت) در کنار هم باعث می شود تا یک روز عالی را در سفر به دبی تجربه کنید. از ویژگی های منحصر به فرد آن، می توان به رستوران های اشاره کرد که با سطح بالای کیفیت غذایی خود دارای چندین جایزه بین المللی شده اند و انواع غذاهای ایتالیایی، فرانسوی و خاورمیانه ای را ارائه می دهند. در این فروشگاه خدمات بسیار متنوعی ارائه داده میشود که برای نام بردن از آنها میتوانیم به تعمیر کفشهای خراب شده، حکاکی بر روی چوب، کپی از روی کلید، حکاکی بر روی چرم، پرینت کارت تجاری، مهر زدن، تعمیرات موبایل و ساعتهای دیجیتال اشاره کنیم. این فروشگاه 9000 متر مربعی، بهشت علاقهمندان به کفشهای برندهای معروف جهانی است. شیخ زاید مکانی برای اجتماع آپارتمان و برج های سر به فلک کشیده است و تقریبا هیچ خانه ویلایی در این منطقه وجود ندارد.

اما این چرخ و فلک با ارتفاع بیش از 250 متر (820 فوت) از چرخ و فلک لندن و همچنین چرخ و فلک لاس وگاس نوادا با ارتفاع 167 متر ( 548 فوت) بلندتر است. نمای داخلی مرکاتو توسط آرشیتکت مشهور ایتالیایی دانیله مورِلی با الهام از ساختار چند میدانی بنیادی روستاها و شهرهای مدیترانهای طراحی شد. نمای بیرونی موزه آینده دبی با طراحی خارقالعاده خود، چشم هر گردشگری را هنگام تماشا غرق حیرت میکند. نمای برج خلیفه 26 هزار شیشه دارد. برج خلیفه که یکی از مکانهای دیدنی دبی است 828 متر ارتفاع، 160 طبقه، بیش از هزار واحد آپارتمان، 49 طبقه اداری، 4 استخر و یک کتابخانه مخصوص ساکنان برج دارد. این هتل یک گزینه عالی برای کسانی است که علاقه مند به خرید لباس و برند های لوکس هستند زیرا علاوه بر امکانات رفاهی منحصر به فرد دارای فروشگاه های لوکس نیز می باشد. منطقه ترید سنتر برای افرادی که به تجارت، امتحان کردن غذاهای متنوع و خرید از برند های لوکس علاقه مند هستند گزینه مناسبی می باشد. پس شما در حین خرید از این مرکز خرید میتوانید با توجه به برند مورد نظر خودتان هر کالایی که دلخواه شما باشد را تهیه کنید. در این بازار در حدود 140 برند مطرح دنیا قابل پیدا کردن خواهد بود. در شهر دبی مجتمعهایی همچون دبی مال، مرکز خرید این بطوطه، مرکز خرید وافی، مال امارات، مرکز خرید دیره و غیره وجود دارند که تقریبا تمامی برندهای لوکس و مطرح دنیا در آنها حضور دارند و کالاهای گرانقیمت خود را به مشتریان عرضه میکنند؛ اما در این بین مواردی همچون اوتلتها هستند که کالایی با قیمتهای مناسبتر دارند و میتوانند به سفر اقتصادی مسافران کمک کنند.

کودکان شما می توانند با خیال راحت در بخش های تفریحی آن بازی کنند و در امنیت کامل هستند. اهمیت دنیای در زندگی کودکان به اندازهای است که در لگولند دبی بخشی با نام قلعه سرزمین ماجراجویی ساخته شده است. برخی از اتاق های این هتل با چشم اندازی رو به دریا و برج خلیفه می باشند. هتل 5 ستاره فریمونت یکی از برترین هتل های دبی می باشد که دارای 394 اتاق و سوئیت است و در خیابان شیخ زاید و در نزدیکی برج خلیفه، دبی مال، قاب دبی و بخش تجاری دبی قرار گرفته است، با توجه به طراحی منحصر به فرد این هتل هر اتاق به صورت پنت هوس بوده و دید کاملی به شهر را دارد. این یک ساختمان بسیار چشمگیر با طراحی بسیار منحصر به فرد است. شیخ زاید تنها یک بزرگراه شلوغ و پر رفت و آمد نیست، بلکه این خیابان که به موازات خط ساحلی قرار دارد دارای ساختمان های مرتفع و لوکس است و به دلیل نزدیکی به مراکز تجاری، همیشه شلوغ است و روزانه بسیاری از گردشگران جهان از این بزرگراه عبور می کنند. هتل شانگری لا، یک هتل 5 ستاره آسیایی است که در مرکزیت خیابان شیخ زاید و در نزدیکی دبی مال، برج خلیفه و دبی فریم واقع شده است و دارای 302 اتاق و سوئیت با طراحی منحصر به فرد می باشد. در این زمان با خیال راحت می توانید از جاذبه های دیدنی دبی بازدید نمایید. برای استعلام قیمت هتل می توانید از این لینک اقدام کنید. فروشگاه هاردیز در مرکز خرید مرکاتو در واقع یک رستوران است که شما بعد از گشت و گذار در طبقههای بازار و پیدا کردن احساس گرسنگی میتوانید به این فروشگاه مراجعه کنید و از غذاهای خوشمزه آن لذت ببرید. اینطور که پیداست، در این مدت تنها یک کارگر سی و خردهای ساله هندی از بین رفته که گزارشات رسمی علت را خودکشی عنوان کردهاند.

با توجه به ابعاد این ایستگاه سرپوشیده، طولانی ترین مسیر 400 متر طول و 15 درصد شیب دارد. حال شاید با شنیدن نام مرکز خرید مرکاتو برای شما این سوال پیش بیاید که کلمه مرکاتو چه معنی دارد؟ شاید دانستن مساحتی که این ساختمان را دربر گرفته است نیز برای برخیها جالب باشد. شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که این برج کجاست؟ ممکن است که برای خود یک برنامه سفری داشته باشید و علاقه دارید که مطابق همان برنامه پیش بروید. در برنامهریزی و آمادگی پیش از سفر، بهتر است رزرو هتل، حتی پیش از خرید بلیط هواپیما، قطار و … همچنین در مرکز خرید مرکاتو بخشهایی به سالن مد یا زیبایی اختصاص داده شدهاند. چشم دبی که به زیبایی بر فراز چشم انداز خیره کننده جزیره بلوواترز (Bluewaters Island) در امارات متحده عربی برمی خیزد، بلندترین و بزرگ ترین چرخ و فلک دنیا است. این چرخ و فلک از ۱۲ ظهر تا ۱۰ شب فعال است. موزه، در طبقه ۱۲ برج خلیفه قرار دارد و با مجموعهای از اشیاء، نمونههای فرهنگی و تاریخی، تاریخ شهر دبی را به نمایش میگذارد. در رستوران های این هتل می توانید انواع غذاهای بین المللی با تنوع بی نظیر و طعم های منحصر به فرد را تجربه کنید. با تهیه بلیط هواپیما خارجی در سایت آس چارتر می توانید از مزایا و تخفیفات ویژه های برخودار شوید. در ادامه، با مشخصات و امکانات این هتل بیشتر آشنا خواهید شد.

اگر شما نیز در مورد این برج هیجانانگیز کنجکاو هستید در این مقاله با لیانا پرواز همراه باشید تا شما را جاذبه های بیشتر تور دبی آشنا نماییم. همچنین با دانستن فروشگاهها و کافههای معروف در این مرکز خرید میتوانید تجربهای به یادماندنی برای خود ثبت نمایید. بعد از دانستن برخی ویژگیها درباره مرکز خرید مرکاتو دبی این سوال برای هر گردشگری به وجود میآید که آدرس مرکز خرید مرکاتو دبی کجاست تا بتواند در هنگام سفر به دبی بازدید از این مرکز خرید را از دست ندهد. دلیل نامگذاری این خیابان به یاد بنیان گذار فقید امارات متحده عربی بوده است که در پیشرفت و آبادانی این کشور نقش به سزایی ایفا کرده است. انجام شود. امروزه، اینترنت تمامی این کارها را سریع و آسان کرده است. وی با بیان اینکه اجرای پروژه ای با این ویژگی ها در سطح کشور سابقه نداشته است، افزود: در حال حاضر 700 نفر در این پروژه مشغول به کار هستند که 550 نفر در شیفت روز و 150 نفر در شیفت شب کار می کنند و با بهره برداری کامل از این پروژه نیز بیش از هزار نفر به صورت مستقیم در بخش های مختلف این مجموعه شامل هتل، مجموعه ورزشی، اسکله، پارکینگ طبقاتی، مسکونی و تجاری مشغول به کار خواهند شد. هر یک از این پارکها با مفهوم و جاذبه معناداری ساختهشده که گردشگران را تا سر حد مرگ هیجانزده بکند.

مرکاتو در مارچ 2013 سینماهای VOX را به مجموعه خود اضافه کرد تا تجربه فیلم دیدن در یک سینمای لوکس در قلب جمیرا را به فیلمدوستان در دبی هدیه کند. شناخت فروشگاههایی که کالاهای خود را با قیمتی مناسب به فروش میرسانند نیز میتواند از نظر اقتصادی به شما کمک کند. کالاهایی که در بیش از ۴۰۰ فروشگاه مرکز خرید دراگون مارت عرضه میشوند بهقدری متنوعاند که میتوان گفت تقریبا هرنوع کالایی در این مرکز خرید، با قیمتی کاملاً مناسب یافت میشود. ساحل لامر برای تفریح خانواده ها و بازی کودکان بسیار مناسب است. استخر موج، رودخانه خروشان، قایق های خانوادگی و محوطه بازی کودکان از دیگر تفریحات و وسایل بازی پارک آبی لگولند هستند. آمفی تئاتر تاج محل به همراه کل پارک بالیوود، تجربه ی شگفت انگیزی است که در سفر به دبی نباید آن را از دست بدهید. در این مکانها هر سال برنامههایی که با نام فشن شو در بین افراد معروف است، برپا خواهد شد که این نمایشهای خارقالعاده و زیبا هر سال به تماشای کل جهان خواهد رسید. بزرگترین مقطع سرسره آبی موجود در جهان با عرض 9.2 متر در این پارک دیده میشود. از گرمای دبی به پارک اسکی در امارات مال پناه ببرید. در خصوص دانستن این موضوع باید گفت که مرکز خرید مرکاتو دبی 59000 متر مربع را به خود اختصاص داده است. با دانستن اطلاعاتی درباره مرکز خرید مرکاتو دبی میتوانید در هنگام سفر بهترین زمان را برای مراجعه به آن انتخاب کنید. کافیست به یکی از سایت های رزرو هتل خارجی از قبیل سایت فلای تودی بروید و با جستجوی مقصد سفر یا نام هتل، مکان موردنظرتان را برای اقامت در مقصد انتخاب و رزرو کنید. همچنین میتوانید کمترین قیمت بلیط باغ گل معجزه دبی را از سایت دبی تیکت تهیه کنید.





:: بازدید از این مطلب : 14046
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 8 مهر 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: