آنچه که زامبی ها می توانند در مورد آکواریوم دبی به شما آموزش دهند
نوشته شده توسط : موضوعات برتر

 

در این شهر می توانید شاهد گران ترینها، بلند ترین ها، سریع ترین ها، بهترین ها و لوکس ترین ها باشید. در این بخش قصد داریم شما را با بهترین مراکز خرید دبی آشنا کنیم تا در هنگام سفر به این شهر در سریع ترین زمان، مکان مورد علاقه خود برای خرید را پیدا نمایید. خود را در جذابیت سواحل خیره کننده گم کنید، جایی که افسون با آرامش روبرو می شود و هر لحظه به خاطره ای ابدی تبدیل می شود. منطقه ای با اسباب بازی های بادی و سرگرم کننده برای بچه های کوچک که می توانند در آنجا ساعت ها بازی کنند. بیش از 2،000 جفت اسکیت از یک تولید کننده پیشرو در ایتالیا وارد شده است تا برای استفاده کودکان و بزرگسالان در هر سنی و اندازه متناسب باشد. همینطور یک مکان هم برای اسکوتر برقی و دوچرخه در نظر گرفته شده است. این مکان چشم اندازی بی نظیر از هتل فوق لوکس دبی را در اختیارتان قرار میدهد. منطقه بازار برای خرید انواع جواهرات نظیر جواهرات عروسی، ساعت، منسوجات، مبلمان و لوازم جانبی و ادویه جات هندی زبانزد است. در این بخش تفریحات جالبی هم برای کودکان و نوجوانان تدارک دیده شده است. اگر به شهر دبی سفر کرده باشید، احتمالا برج کریک را دیده اید. وقتی که قصد رزرو هتل دبی را داشته باشید، حتماً متوجه میشوید که هتلهایی که در این محله قرار دارند، بسیار گران قیمت هستند. این ساحل در امتداد دریای خلیج فارس واقع شده که تا چشم کار می کند، ساحلی سفید و زیبا مشاهده می شود. از امکانات هتل باید به استخر خیلی خوبی که داشت و ویو فوقالعاده زیبا و باشگاه و اسپا و…

در ضمن به یاد داشته باشید که این بازار برای شبگردی و میل کردن غذاهای سنتی دبی جان میدهد. شاید در این بازار قالیچه ایرانی یا ظروف سنتی ترکیه نیز به چشمتان بخورد. وجود امکانات زیاد تجاری مانند شرایط آسان گمرکی، وجود زیر ساختهای عالی، بنادر و فرودگاههای پیشرفته، و از همه مهمتر نزدیکی آن به ایران، باعث شده تا تاجران ایرانی از دبی به عنوان مرکز تجارت خود با ایران استفاده کنند. آشنا میشوید. برای آشنایی با این حرفهها، ماکتها و ابزارهایی از قایق و وسایل ماهیگیری وجود دارد که بازدیدکنندگان میتوانند آنها را از نزدیک ببینند. برخی از پارک های آبی دبی به حدی بزرگ هستند که تفریح در آنها وقت زیادی لازم دارد. هتل پارک هایت از دیگر هتل های ۵ ستاره شهر مدرن و بینظیر دبی است که ۲۲۵ اتاق دارد. وافی مال دبی تقریباً 350 فروشگاه پوشاک، صنایع دستی، دکور و غیره دارد که از نظر کالای عرضه شده بسیار متنوع هستند. همچنین مجسمههایی از شخصیتهای برتر روسیه و لباسهای محلی نیز در اینجا به فروش میرسد و کلیه ساختمانهای دکور غرفه مخصوص روسیه، به صورت ساختمانهای باستانی تزار روسیه ساخته شده است. این بازار تقریبا 350 فروشگاه پوشاک، صنایع دستی، دکور و لوازم جانبی دارد. یکی از بزرگترین پیستهای اسکی سرپوشیده دنیا نیز در همین مرکز خرید قرار دارد. این پیست اسکی دارای زمین شیبدار، تلهکابین و پنگوئن است و همیشه در دمای منفی ۴ درجهی سانتیگراد نگهداری میشود. این شهر مدرن عربی هیجان انگیزترین جاذبههای گردشگری و همچنین استاندارترین هتلها برای اقامت مسافران را دارد و یک گزینه تمام عیار برای سفر محسوب میشود.

شگفت انگیزترین بخش آن Ski Resort یعنی جایی است که شما میتوانید به ماجراجویی اسکی بپردازید. یکی از جذابیت های این مرکز خرید این است که دارای بزرگترین پیست اسکی سرپوشیده در خاورمیانه بوده و مانند همه مراکز خرید مهم دبی دارای رستوران های مجلل، مراکز بازی فوق العاده و سالن های سینما و تئاتر عالی است. ایستگاه مترو ترمینال ۳ (T3) و ایستگاه مترو ترمینال ۱ (T1) ایستگاههای مترو نزدیک فرودگاه دبی است که از آنجا با هزینه کم و بهراحتی قادر خواهید بود به هر نقطهای از این شهر رؤیایی خاورمیانه عزیمت کنید و در هزینههای خود صرفهجویی نمایید. مرکز خرید در نزدیکی ایستگاه متروی ابن بطوطه قرار گرفته است، بنابراین سفر با مترو بهترین گزینه برای رسیدن به این مرکز خرید است. چه دنبال اجناس با برندهای گرانقیمت و بینالمللی باشید چه به دنبال کالاهای ارزانتر، در این مرکز خرید دبی میتوانید بین کالاهای متنوع انتخاب کنید، مانند اغلب مرکز خریدهای دبی، در ابن بطوطه امکانات بسیاری برای تفریح و سرگرمی و لذت بردن وجود دارد. از مهمترین مزیت های این مرکز خرید می توان به پایین بودن قیمت اجناس نسبت به سایر مراکز خرید در دبی اشاره کرد. هتل آرمانی هتلی ۵ ستاره و یکی دیگر از بهترین هتل های دبی است که ۱۶۰ اتاق دارد که هر یک از اتاق ها شامل امکانات نظیر اینترنت و پارکینگ رایگان و سالن ماساژ و اسپای لوکس است.

در حالی که کشوری نظیر هلند که تقریباً سرآمد دنیا در این فعالیت مهم کشاورزیاست با بهره گیری از حداقل سه عامل بازارهای حراجی، همکاری سیستم بانکی و حمایت دولت در زمینه آموزشهای حرفه ای و ارائه سرویسها مشاورهای و تحقیقاتی رشد چشمگیری داشته است. این اسلاید آبی به شما حسی مشابه حس بی نظیر بی وزنی را هدیه می دهد، پس اگر کمی اضافه وزن دارید احتمالا از سوار شدن به این اسلاید و سر خوردن در تونل های آبی بزرگش استقبال خواهید کرد! نام این مجموعه اشاره به طراحی آن دارد، در این پارک آبی اتاقهایی شبیه محل استراحت اسکیموها ساخته شده که حس خوبی را به شما منتقل میکند. من اما به شوق نوشتن اسمم توی ۶ سالگی با حس شیرین این دنیا آشنا شدم و سال هاست که ماندن در این دنيا به گذرگاهی برای آگاهی و آرامشم تبدیل شده. این هتل ۴۰۰ اتاق مجهز دارد که از مهمترین امکانات آن میتوان به ماهواره، صرافی، باشگاه ورزشی رستورانهای عالی با غذاهای بینالمللی اشاره کرد. رستورانهای سنتی در محوطه بازار قرار دارد که غذاهای بسیار محبوب را در اجاره خودرو در دبی آن طبخ میکنند. این شهر یکی از مناطق گردشگری مورد علاقه توریست ها در جهان بوده که نه تنها دارای سواحل دیدنی، تورهای مسافرتی جذاب در صحرا و بناهای تاریخی میباشد، بلکه بهترین مراکز خرید دنیا را هم در خود جای داده است که شامل مراکز خرید فوق مدرن و بازارهای سنتی و فروشگاه های خیابانی محلی است. یکی از بهترین مراکز خرید دبی مارینا است زیرا که بهترین و معروف ترین برند های جهان را میتوانید در این مرکز خرید بیابید.

برای آشنایی بیشتر با جاذبه های شهر دبی می توانید راهنمای سفر به دبی را مطالعه نمایید. اگر میخواهید بدانید هزینههای سفر به این شهر چقدر برایتان تمام میشود، راهنمای هزینه سفر به دبی را تا انتها بخوانید. پیش از آنکه بخواهید به امارات مال دبی بروید، بهتر است بدانید که این مرکز خرید توسط یک شرکت آمریکایی با بودجه 218 میلیون دلار ساخته شده است! سفر به دبی ممکن است هزینهبر باشد، اما اگر با بودجه خود هوشمندانه برخورد کنید، میتوانید از یک سفر خاطرهانگیز بهرهمند شوید. با در نظر گرفتن تمامی این نکات، میتوان گفت که هتل جمیرا یکی از بهترین هتل های دبی است. ۵- از طریق خروجی پنجم میتوان به جاده حدیقه، پارک صفا، جمیرا و جاده میدان دسترسی پیدا کرد. ۲- خروجی دوم به دو منطقه اقلوز و منار راه دارد. این آکواریوم در دوبی مال، در دو قسمت، طبقه همکف و طبقه دوم (Ground And Level 2) واقع شده است. دراگون مارت در واقع مرکز خریدی چینی است که در آن اجناسی متنوع از برندهای مختلف چینی با قیمتی بسیار مناسب و ارزان عرضه میشوند. علاوه بر این دبی مال جاذبه ای برای دوستداران شکلات و آب نبات است چرا که دنیای شکلات هرشی Hershey و فروشگاه کندلیشس Candylicious دبی مال را به دنیای رویایی شکلاتی تبدیل کرده اند که در آن همه محصولات هرشی و انواع مختلف آب نبات را به فروش می رسند. قیمت بلیط پارک آبی وایلد وادی دبی برای بزرگسالان ۲۶۹ دره و برای کودکان ۲۵۹ درهم است. هزینه بلیط: در روزهای عادی هزینه بلیط هر کودک به همراه یک بزرگسال ۱۰۰ درهم است و این مبلغ در تعطیلات آخر هفته به ۱۴۰ درهم میرسد. برای استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی در دبی لازم است که بلیط Nol Card را تهیه نمایید.

این بخش ها معمولا برای خرید و فروش گران ترین جواهرات و الماس ها در سطح جهان اختصاص می یابند. گلوبال ویلیج هر فصل پذیرای میلیونها مهمان است و همین آن را به پارکی با چهارمین بازدید روزانه بالا در جهان تبدیل میکند. با دانستن قیمت بازار، میتوانید با فروشندگان چانه بزنید. به منطقه مارول سر بزنید تا از تنوع جاذبههای هیجانانگیز شهربازی آی ام جی لذت ببرید. مجموعه آبنمای دبی در دریاچه برج خلیفه دبی قرار گرفته و در مساحتی ۱۲ هکتاری، در منطقه داون تاون دبی جای دارد. سیتی سنتر دیره از مراکز قدیمی خرید در دبی بوده که طراحی شبیه به امارات مال دارد. امکاناتی از این قبیل باعث شده است که امارات مال در همان سال نخست، دومین جایگاه را در بین مالهای عظیم دبی کسب کند. بهتر است در همان ایران خودمان کالای چرمی بخرید. دهکده جهانی دبی یا همان گلوبال ویلج نه فقط یک مرکز خرید بلکه یکی از جاهای دیدنی دبی به حساب میآید. دبی یکی از شهرهای جذاب امارات متحده است که در سالهای اخیر توانسته گامهای مثبتی در جهت جذب گردشگر بهسمت خود بردارد. دبی پارک اند ریزورت که یک مجموعه تفریحی و سرگرمی جذاب است، یک شهربازی بزرگ با وسعتی حدود 2.3 میلیون متر مربع است و به عنوان بزرگترین پارک خاورمیانه شناخته می شود. این دهکده از جاهای دیدنی دبی برای کودکان است و میتواند یک تجربه جذاب و آموزشی برای آنها باشد. اما به علت اینکه این مسیر بیشتر به خیابان شیخ زاید شناخته می شود و بسیاری از آدرس هایی که برای جاذبه های شهر دبی داده می شوند، به جای بزرگراه شیخ زاید، از عبارت خیابان شیخ زاید استفاده کرده اند، ما هم در اینجا از همین عبارت استفاده کرده ایم. از بخش های مهم دبی مال می توانیم به بازار طلا، آکواریوم معروف دبی، فروشگاه های پوشاک، ساعت و هر چیزی که فکر کنید با دنیایی از بخش های تفریحی و رستوران های عالی اشاره کنیم.

تابهحال به این فکر کرده اید که در سفر به دبی، بین تمام هتل های دبی، کدامش را بخواهید انتخاب کنید؟ در این بازار هر چیزی که بخواهید را با قیمت مناسب، پیدا میکنید. خرید برندهای اصل و با کیفیت جهانی آن هم با نصف قیمت واقعی برای هر کسی وسوسه بر انگیز و هیجان انگیز خواهد بود.با ما همراه شوید تا شما را با یکی از بهترین مراکز خریدی که تخفیف هایی این چنینی ارائه می دهد را به شما معرفی کنیم. یکی از بهترین سواحل دبی برای شنا، ورزش های آبی و آفتاب گرفتن ساحل جمیرا است. این بزرگراه همچنین مناطق مهم مانند پالم جمیرا و دبی مارینا را به هم متصل می کند. طبق راهنمای هزینه سفر به دبی بهتر است مترو را اولویت حمل و نقل خود قرار دهید که بیشتر مناطق شهری را به همدیگر متصل میکند. راستی قبل از سفر، حتما از راهنمای سفر به دبی استفاده کنید تا با دست پر بروید. شما میتوانید با تاکسی یا اتوبوس از فرودگاه به مقصد بازار وافی بروید. او با اشتیاق به خارج از منزل، بیشتر از موزه ها و بناهای تاریخی با طبیعت و حیات وحش ارتباط برقرار می کند. در میان حیوانات دائمی باغ وحش میتوانید پنگوئن، فوک، نوتریا، گربه ماهی، مارماهی موری، پیرانا، سمور و بسیاری از مهره داران و بی مهرگان جالب دیگر را ببینید.

در واقع دبی مال یکی از بهترین مکانهای خرید در دبی با بیش از 1200 فروشگاه لوکس و برندهای معروف، باغ وحش زیر آب، آکواریوم دبی، سالن یخ، سینما ریل، پارک تم، چشمههای دبی و رستورانهای متعدد است. یکی از مشهورترین جاهای دیدنی دبی، آکواریوم دبی است که در دبی مال واقع شده است. اگر خودتان در این هتلها اقامت داشتید و یا در هتلی بودید که ما اسمش را نیاوردهایم، حتما تجربهتان را برای ما هم تعریف کنید تا مطالبمان به کمک شما کاملتر شود. شاید برایتان جالب باشد بدانید که خیابان شیخ زاید ، مسیری ویژه است که دو شهر ابوظبی و دبی را براحتی به یکدیگر وصل می کند و در نهایت به راس الخیمه منتهی می شود و اینکه همین ” خیابان شیخ زاید ” که بسیار مناسب و ویژه است ، موقعیتی عالی برای دو شهر ابوظبی و دبی ایجاد کرده که دلیل و انگیزه اصلی ساخت آن بوده است و لازم به ذکر است که در سال 1971 میلادی حاکمان دو شهر مهم امارات متحده عربی یعنی شهر ابوظبی و دبی نزد ” شیخ زاید “ رفتند و پیشنهاد ویژه ای در خصوص ساخت خیابان شیخ زاید را با او مطرح نمودند و اینکه طرح مطرح شده آنها با موافقت شیخ زاید روبرو شد و تعجب انگیز است که پروژه ساخت این جاده طویل در همین سال آغاز گشت . طرح آنها با موافقت شیخ زاید روبرو شد و پروژه ساخت این جاده طویل در همین سال آغاز شد. با این مطلب از سفرزون همراه شوید تا با مکان های تفریحی دبی که قبلا آنها را ندیده بودید بیشتر آشنا شوید. پارک آبی وایلد وادی: یکی از بزرگترین پارک های آبی در جهان است که بیش از 30 امکان مختلف را در بر می گیرد.





:: بازدید از این مطلب : 16449
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : شنبه 15 مهر 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: