پیشنهادات با آکواریوم دبی
نوشته شده توسط : موضوعات برتر

 

پل طبیعت تهران . در کل با توجه به قیمت ارائه شده در سایتهای اجاره خودرو در دبی برای یک روز اجاره خودرو مدل پایین از 20 دلار به بالا به ازای هر روز باید پرداخت کنید. این سازهی مدرن با ظرفیت ۲۰۰۰ نفر که شبیه به انحنای لنجهای سنتی طراحی شده است، شیشههای سرتاسری و دیوارهای محکم و استواری دارد و یکی از نمادهای برجستهی معماری مدرن دبی به شمار میرود. کابین های چشم دبی ظرفیت پذیرش بیش از 1750 مهمان به طور همزمان را دارند. یکی از آنها جهش ۲۷.۵ متری است که در آن شما را از طریق لولهای شفاف با کوسهها و اشعههایی که در کنار شما قرار گرفتهاند یا با زیپ در سراسر محوطه پارک عبور میدهند. در واقع اسکای ویو یک سکو در ارتفاع 220 متری می باشد که به همین دلیل، آن را به عنوان سکوی تماشا هم معرفی می کنند. همچنین دارای بخشی به نام خانه عطر است که در آن میتوانید رایحه های مجلل را کشف کنید و روشهای سنتی مورد استفاده در ساخت عطر را تجربه کنید. این موزه دبی را بهعنوان آزمایشگاهی برای فناوریهای نوظهور و پایگاه اکتشافی برای استعدادها، مخترعان و متخصصان خلاق از سراسر جهان قرار میدهد تا بزرگترین چالشهایی را که آینده بشریت را رقم خواهد زد، کشف کنند. مرکز خرید امارات در سال 2005 در جاده شیخ زائد تأسیس شد و جدا از اینکه یک مرکز خرید عظیم همراه با یک فودکورت مجهز و متنوع است، امروزه بهعنوان یکی از برجستهترین جاهای دیدنی دبی نیز شناخته میشود. شما می توانید با پرداخت ورودی این مجموعه، وارد آن شوید و از دیدنی های بی نظیر آن استفاده کنید. اما با گذشت زمان بیشتر و پیچیده تر شده است.

این چرخ و فلک به دلیل عظمت محض خود رکوردها را شکسته و به یکی از جاذبه های اصلی شهر تبدیل شده است. دریاچه القدرا از سال 2015 به دلیل جذابیت منحصر به فرد هوا و امکانات ارائه شده جای محبوبیت بالایی دارد. این دریاچه دارای مناطق سایهدار، آتشسوزی، و امکانات دستشویی است، بنابراین برای گذراندن زمان لذت بردن از فضای باز اینجا عالی است. فضای داخلی موزه، چند برابر شگفت انگیز تر از ساختمان بیرونی آن است که پیشنهاد می شود از دست ندهید. در این غرفه ها شما می توانید با فرهنگ و آداب رسوم این کشور ها آشنا شوید و یا سوغاتی هایی خاص از آن کشور را خریداری کنید. شما می توانید علاوه بر بازدید از این موزه، سوغاتی هایی بی نظیر را هم خریداری کنید. علاوه بر این، اطراف دریاچه عشق یک مسیر دویدن و ورزشی دارد که در میان طبیعت زیبا قرار دارد. این منطقه دور از ساختمانهای بلند و ترافیک پر رفتوآمد واقع شده است، بنابراین در زمان غروب خورشید، شما میتوانید مناظری خیرهکننده از طبیعت و آسمان نارنجی شیبدار ببینید. پس شما می توانید زمان زیادی را مشغول آن شوید. به شکل هلال ماه، پس زمینه ای فوق العاره بدای کسانی است که به دنبال آرامش و تماشای غروب خورشید در کنار غزال اوریکس عربی است. در مجموع، اگر مشتاقانه منتظر گذراندن اوقاتی با کیفیت در کنار ساحل هستید، هیچ جایگزینی بهتر از ساحل بادبادک در دبی وجود ندارد. موزه قهوه دبی به شما کمک می کند تا علاوه بر بازدید از نزدیک تهیه قهوه، با انواع آن آشنا شوید و آموزش های لازم در این زمینه را ببینید. در این طبقه اطلاعاتی در مورد محیطزیست به مردم داده میشود تا مردم، مسائل مربوط به تغییرات آب و هوایی را به بهترین شکل ممکن درک کنند و بفهمند که چگونه میتوان با کمک ابزارهای مختلف برای رسیدن به آیندهای بهتر تلاش کرد.

تقریبا با رانندگی یکساعته از شهر دوبی به منطقه و روستای تاریخی حتا میرسیم که در آن خانهای قدیمی که هماکنون هتل حتاست میتواند جای مناسبی برای اقامت گردشگران باشد. روز پر ماجراجوی شما میتواند شامل بازدید از دریاچه هاتا یا هاتا وادی هاب و سپس یک ناهار دلچسب در این مکان باورنکردنی باربیکیو در دبی باشد. پارک هاتا هیل که بر جذابیت این مکان افزوده است در سال 2004 تاسیس شد و مساحت آن 63915 کیلومتر مربع است. برای این کار، طیف گستردهای از فناوریها مانند واقعیت مجازی و واقعیت افزوده هم برای ایجاد تجربهای حقیقیتر در نظر گرفته شدهاند. این پارک آبی با داشتن بیش از 30 اسلاید آبی، راههای آبی، برجهای آبی و مسیرهای آبی، بهترین تجربهای را برای شما به ارمغان میآورد که تا به حال تجربه کردید. چرخ و فلک عین دبی (چشم دبی) که پیشتر هم معنی واژه انگلیسی آن Dubai Eye نامیده می شد، بزرگترین چرخ و فلک دنیا لقب گرفته و از این رو با ۲۵۰ متر ارتفاع، بلندتر از چرخ و فلک High Roller در لاس وگاس و Singapore Flyer در سنگاپور قرار می گیرد. جهت ارسال اطلاعات، از طریق منو وارد آن شهرستان شوید و اطلاعات خود را پس از کلیک بر روی "اضافه کردن اطلاعات توسط شما" ثبت نمایید.

پس مرکز خرید الغدیر دبی، یکی از جاهای دیدنی دبی با قیمت به صرفه می باشد که می توانید در صورت تمایل از آن بازدید کنید. جاهای دیدنی دبی به همین منظور، بیشتر توی چشم هستند و برخی از آن ها، حتی در دنیا هم شناخته شده می باشند. اما اگر به دنبال مناظر آرامتر هستید، میتوانید آن را در دریاچههای القدرا پیدا کنید. اگر آب و هوا هنوز کاملاً مطابق میل شما نیست، کباب پزAB مکان مورد علاقهی ما برای باربیکیو است. شما باید از مکانهای تعیین شده برای باربیکیو که دارای کباب پز و صندلیهای فراوان هستند استفاده کنید. با این حال، نکتهی مهم و برجسته، پارک ماجراجویی Aventura آن است که با یک مسیر طراحی شده بر روی درخت، شما را به سمت زیپ لاین پارک هدایت میکند و برای کودکان و بزرگسالان هیجان انگیز است. شما می توانید با مراجعه به این ساحل هم از آب تنی دلنشین لذت ببرید و هم تفریحات مختلف در این محل را تجربه کنید. روستای هریتیج دبی با هدف ترویج و آشنایی با آداب و رسوم و سنتهای کهن دبی در سال 1997 به یک مکان توریستی تبدیل شد و از تفریحات رایگان دبی به شمار میرود. کافی است با این جاذبه ها آشنایی داشته باشید و جاهای دیدنی به صرفه را برای بازدید مورد انتخاب قرار دهید. تا اینجای مقاله چند نمونه از جاهای دیدنی رایگان و جاهای دیدنی گران دبی را به شما معرفی کردیم. اما حالا شما هم می توانید در همان اتاق هایی بخوابید، که کسی مثل جیمز باند، در آنها ماموریت های خود را انجام میدهد. البته بخش هایی مانند تونل آکواریوم مشمول هزینه است، اما برای دیدن بخش های رایگان آن مانعی وجود ندارد. علیرغم ارتفاع بلند این ساختمان ، 39٪ از فضای آن غیرقابل اشغال ساخته شده است و این بنا به دلیل بها دادن بیش از حد به ظاهر آن و پرداختن به سبک بیشتر از کارکرد ، با انتقاد روبرو شده است.

پشتیبانان 24 ساعته سایت به صورت شبانه روزی، آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند و بهترین تور های دبی با هزینه دلخواه را به شما معرفی می کنند. این ساحل همه روزه آماده خدمترسانی است و تنها در روزهای دوشنبه تا چهارشنبه به خانمها و کودکان اختصاص داده شده است. در این پارک روز خاصی برای بازدید خانمها در نظر گرفته نشدهاست. این پارک که درست در کنار نهر دبی واقع شده است.این پارک یک پارک جدید در منطقهی قدیمی دبی است. در این شهر می توانید زمانی شاد در کنار خانواده یا دوستان خود داشته باشید. اگربه دنبال مکانهای باربیکیوعمومی در دبی با گزینههای سرگرمکننده برای کل خانواده هستید، یا یک منطقه بازی اختصاصی برای کودکان و سایر امکانات مانند مسیرهای دویدن و استخرهای شنا، باید از این مکان دیدن کنید. دست خانواده خود را بگیرید و بهترین جاهای دبی را هم به آن ها نشان دهید. در واقع شما به آن کشور سفر نکرده اید، اما می توانید یادگاری از آن جا داشته باشید. این موزه تلاش های شهرداری و مسئولین در راستای آباد سازی دبی را به شما نشان می دهد که آغاز این فرایند هم از سال 1950 بوده است. مکان بعدی در لیست ما از بهترین مکانهای باربیکیو در دبی، پارک ساحلی همیشه محبوب الممزار است. منطقه غذاخوری و خرید دبی مارینا مال که بهخاطر فروشگاههای معروف و قایقسواریاش محبوب است، همه چیز از تامی هیلفیگر و وینس کاموتو گرفته تا آدیداس و آلدو دارد.

اما پیشنهاد ما به شما برای رزرو هتل دبی در نزدیکی مارینامال، هتل مارینا بیبلوس دبی است. جزیره "آب های آبی" یک جزیره مصنوعی در نزدیکی دبی مارینا است و یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری دبی می باشد. تکامل مراکز خرید سنتی به مکانهای تفریحی سالم خانوادگی مزایای خود را دارد و طوری طراحی شده تا در وقت همه صرفهجویی کند.به همین دلیل است که این مالها همیشه محبوب و شلوغ هستند. مرکز خرید اوت لت مال دبی به دلیل اینکه قیمت کالاها در آن ارزان است بهترین مرکز برای خرید برندهای متنوع خواهد بود. مخصوصا اگر در هنگام شب به پل عشق بروید و از نورپردازی های فوق العاده آن بازدید کنید. اگر از خرید های همسرتان خسته شده اید، بهترین گزینه پیشنهاد بازدید از آکواریوم دبی و محو تماشای آن شدن است که صدرصد تضمینی می باشد؛ امتحان کنید! توجه: چنانچه اطلاعات تماس موجود در (آدرس مرکز خرید دبی | با مراکز خرید در دبی آشنا شوید .) ، صحیح نیست. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۲۶۸۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. بنابراین، اگر قصد بازدید شبانه از دریاچه را دارید، لباسهای گرم همراه داشته باشید. اگر برج کایان را دیدید و یکه خوردید، باید بدانید که تنها نیستید! این قاب تنها یک قاب عکس ساده نیست، بلکه پشت آن هدف ها و تاریخچه ای قرار گرفته که بهتر است در مقاله برج قاب دبی را طور کامل مطالعه نمایید. در بازار مدینه جمیرا در حدود هفتاد و پنج فروشگاه وجود دارند، به دلیل اینکه این بازار در یک منطقه ساحلی است 2 هتل و تعدادی رستوران هم در آن ساخته شده است.

به همین دلیل وجود مساجد بسیار زیبا در آن، جای تعجب ندارد. در مجموع باید گفت که دبی دارای سواحل بسیار زیبایی هستند که برخی از آن، رایگان می باشند. در مجموع تنها چند هتل هفت ستاره در جهان وجود دارد که برج العرب یکی از این هتل ها است. این موزه را در جهان به عنوان زیباترین ساختمان می شناسند که سالانه گردشگران بسیاری تنها به منظور بازدید از این موزه به شهر دبی سفر می کنند. شهر کوهستانی دبی، هاتا، یک جاذبه اصلی برای گردشگران و ساکنان است.شما میتوانید برای رهایی از سختیهای زندگی روزمره به این پارک بروید و اوقات خوشی را سپری کنید. بنابراین یک زیرانداز پیک نیک، زغال یا چوب، تکههای گوشت مورد علاقه خود را همین الان بردارید و برای تجربهی یک باربیکیو هیجان انگیز به اینجا بروید. شرایط برای غواصی در این آکواریوم به قدری خوب است که حتی کودکان هم میتوانند همراه با والدین خودشان در این فعالیت هیجان انگیز شرکت کنند. اسکای ویوی برج خلیفه دبی را می توان به عنوان جدید ترین و پیشرفته ترین رصد خانه در دبی معرفی کرد که گزینه عالی برای ماجراجوهای هیجان انگیز و منحصر به فرد می باشد. این بنا، علاوه بر جنبه کاربری بی نظیر آن، المانی ست نمایانگر تلفیق فناوری جدید روز و ارزش های سنتی و مذهبی جهان اسلام. علاوه برآن چای، قهوهساز و تلویزیون در همه اتاقها موجود است. این پارک بهخاطر داشتن خانههای سنتی کوچک، مکانهای مخصوص کودکان و رویکرد دوستدار کودکان و گیاهان و جانورانش معروف است.

پارک زبیل یکی از محبوبترین مکانهای باربیکیو در دبی است. آکواریوم لاست چمبرز دبی یکی از بهترین مکان های دبی برای بازدید است. مدت زمان بازدید از آکواریوم لاست چمبرز در امارات از 45 دقیقه تا 1.5 متغیر است. ویزای عادی و فوری دبی هیچ تفاوتی در نوع ویزا ندارند و فقط در مدت زمان صدور ویزا متفاوت می باشند . این باغ از ساعت 9:00 تا 18:00 در ایام عادی و 9:00 الی 23:00 در ایام تعطیل فعال می باشد. جهت ورود به باغ گل ها 42 درهم و برای ورود به باغ پروانه ها اکنون 52 درهم برای هر نفر دریافت می شود. سوئیت دیپلماتیک سه خواب برای ۶ نفر بزرگسال و ۲ کودک مناسب است. مساحت این سوئیت لوکس 667 متر مربع است که با رزرو این اتاق خدمات رایگان صبحانه در رستوران جانسوی و باب الیام را دریافت خواهید کرد. این تور شامل بازدید از لابی آتریوم و رویال سوئیت برج العرب است. درهای برج و هتل العرب در دسامبر سال ۱۹۹۹ به روی گردشگران باز شد. گردشگران و مسافران دبی برج العرب را با لقب تنها هتل هفت ستاره جهان میشناسند. جهت مشاوره رایگان برای ثبت شرکت در دبی و خرید ملک در امارت کافیست با کارشناسان ما در ارتباط باشید. مرکز خرید الغدیر دبی را می توان به عنوان قدیمی ترین مرکز خرید این شهر معرفی کرد که انواع برند های معروف دنیا را به فروش می گذارد. انواع و اقسام مکانهای باربیکیو در سرتاسر شهر دبی وجود دارد. به غیر از شعبههای برندهای معتبر بینالمللی در دبی مال، امکانات رفاهی زیادی مانند آکواریوم دبی، پیست یخ، سینما و رستورانها برای همه سلیقهها وجود دارد. این مجموعه شامل چند پارک موضوعی است که همهی سلیقهها را راضی میکند. قیمت ورودی پارک اکنون 65 درهم است. قیمت بلیت موزه برای افراد برای سه سال 145 درهم است.

کوچکترین این سه دریاچه، دریاچه ماه است. این موزه به سه بخش تقسیم بندی می شود که با نام های تپه سبز، ساختمان و قسمت تو خالی شناخته می شوند. با زمینهای شنی و دریاچههای مصنوعی اطرافش، اینجا محیطی زیبا برای باربیکیو، تماشای ستارگان، و کمپینگ شبانه فراهم مینماید. این ایستگاه نزدیک ترین ایستگاه مترو به موزه است که تنها با چند دقیقه پیاده روی، بازدید از این موزه را برای شما فراهم می کند. با زمینهای شنی و دریاچههای مصنوعی اطرافش، اینجا محیطی زیبا برای باربیکیو، تماشای ستارگان، و کمپینگ شبانه فراهم میکند. اگر قصد دارید با اتوبوس به پارک بروید حتما از مسیر اتوبوس 11A استفاده کنید. اگر ویلا یا آپارتمانی را اجاره میکنید، به دلایل ایمنی مجاز به کباب کردن در بالکن خود نخواهید بود. بنابراین، بهتر است از یک موتور چهار چرخ متحرک برای تضمین ایمنی در مسیرهای سختتر استفاده کنید. شما میتوانید دوچرخههای خود را بردارید و در مسیرهای جادهای یا مسیرهای طبیعی دوچرخه سواری کنید. سوار بر دوچرخه شوید: اگر دوست دارید دوچرخه سواری را تجربه کنید، مسیرهای مخصوص دوچرخه در این منطقه وجود دارد. اگر بخواهید کل دهکده جهانی را ببینید باید یک روز وقت صرف کنید . در نقطه اوج چرخ و فلک دبی دید و چشم اندازی زیبا از دریای خلیج فارس و شهر دبی ۳۶۰ درجه از کل دبی را دارید. این مکان چشم اندازی بی نظیر از هتل فوق لوکس دبی را در اختیارتان قرار میدهد. برای استفاده از این جاذبه بی نظیر، کافی است تا به تقاطع نزدیک جاده شیخ زاید و دبی مال مراجعه کنید. این چیزی نیست که منتظرش باشید، بلکه باید آن را خلق کنید.

بخش «Fashion Dome» که بالای آن گنبدی زیبا مانند کلیسای جامع قرار دارد، و Luxury Wing میزبان بیش از 80 برند لوکس محبوب جهان است. دریاچه القدرا همچنین برای کمپینگها بسیار محبوب است و یکی از بهترین مکانهای باربیکیو در دبی محسوب میشود. از آن جا که این ساحل در روزهای آخر هفته بسیار شلوغ می شود، در نتیجه یا باید در اوایل هفته به آن مراجعه کنید و یا صبح های زود برای پیاده روی به آن جا بروید. علاوه بر تفریحات آبی که در این مجموعه وجود دارد، می توانید به دیگر پارک آبی دبی یعنی وایلد وادی که خارج از محوطه هتل است نیز بروید. در واقع مردم معتقد هستند که اگر به همراه عشق خود به این پل بروید و خواسته خود را به یک قفل ببندید و به داخل دریاچه بی اندازید، به عشق خود خواهید رسید. در ورودی این مکان مجسمههای غول پیکری به شکل فراعنه را مشاهده خواهید کرد که در کنار آنها ستونهایی ستبر به رنگ قهوهای روشن با نقش و نگارهایی به خط میخی مصر باستان وجود دارد. این مکان در یک جزیره ساخته شده توسط انسان ایجاد شده است که با یک پل خصوصی به سرزمین اصلی متصل می شود ، شبح منحصر به فرد بادبان شکل چیزی فراتر از یک هتل خیره کننده است و نمادی از دبی مدرن است. کبابپزی و روشن کردن آتش روی شنهای صحرا ممنوع است زیرا میتواند برای حیات وحش مختلف خطری ایجاد کند. عدم رعایت قوانین BBQ دریاچه القدرا میتواند جریمه سنگین 500 درهم یا حتی بیشتر را در پی داشته باشد. توجه داشته باشید که امکانات در منطقه القدرا محدود است، بنابراین باید از قبل آماده باشید و تمام وسایل مورد نیاز خود را به همراه داشته باشید. پارک آبی وایلد وادی از ۱۰ صبح تا ۷ عصر آماده خدمات رسانی به مراجعهکنندگان و مسافران است.

هتل های بسیار معروف و باکیفیتی در شهر دبی آماده پذیرایی از مسافران هستند، اما هتل برج العرب یکی از بهترین ها در این زمینه است که کمتر کسی به راحتی از آن می گذرد. حمله کوسه (Shark Attack) : وقت آن است که در با شکوه ترین و مهیج ترین سرسره این پارک سوار شوید و پس از طی کردن مسیری کوتاه، وارد تونلی شیشه ای شوید. این پارک دارای محوطههای باربیکیو اختصاصی در اطراف پارک با فضای سبز است. از دیگر جاذبههای این پارک زیبا میتواند به موزه دایناسورها با مجسمههایی با اندازه واقعی، قایقسواری روی دریاچه با قایق پدالی، و فضای کبابپزی خانوادگی اشاره کرد. برج العرب دبی، یکی دیگر از دیدنی های فوق العاده در شهر دبی است که در دنیا نظیر ندارد. جاهای دیدنی دبی، موضوعی است که ما در این مقاله از مجله گردشگری پرشین هتل به آن پرداخته ایم. این اساساً یک قایق دونات شکل است که یک گریل در وسط آن قرار دارد (و یک یخچال پر از مواد غذایی از منوی مجموعه، از جمله غذاهای گیاهی). دریاچه القدرا یک مکان کمپینگ باورنکردنی در دبی است.این منطقه اخیراً مورد علاقه کسانی است که به دنبال مکانهای باربیکیوعمومی در دبی هستند. عاشقان قهوه در سراسر جهان وجود دارند، حتی یکی از پروپاقرص ترین علاقه مندان به این نوشیدنی، هموطنان خودمان هستند. فقط کافی است تا کمی به یوگا علاقه مند باشید. هوا در منطقه القدرا تقریباً مانند دبی است، اما شبها کمی خنکتر میشود. ورود به دریاچه القدرا برای همه رایگان است، اما باید توجه داشته باشید که برخی فعالیتها ممکن است هزینه داشته باشند، مانند اجاره دوچرخه. همچنین میتوانید در این پارک دوچرخه سواری کنید دوچرخه اجاره کنید یا قایق سواری کنید.

در صورتی که در فرودگاه دبی باشید، برای اجاره ماشین رولز رویس باید 105 دلار پرداخت نمایید و کسانی که از فرودگاه آل مکتوم سفر می کنند باید 126 دلار هزینه کنند. برج العرب، جواهری در امتداد ساحل جمیرا، به مهمانان خود با هلیکوپتر یا خودروی لوکسیانند رولز رویس خوش آمد میگوید. در ادامه شما را با تعدادی از این پارک ها آشنا خواهیم کرد. شما میتوانید چادر خود را در مکانهایی مانند دریاچههای القدرا شرقی یا نزدیک دریاچه عش (Love) برپا کنید. اگر به دنبال باربیکیو در دبی هستید، مکانهای زیر بهترین مکانهایی هستند که ارزش حداقل یکبار دیدن را دارند. اگر مقدور به پرداخت این هزینه هستید، پیشنهاد می شود به منطقه دبی لند، خیابان آل بارشا جنوبی 3 مراجعه نمایید. منطقه باربیکیو پارک مشریف تا کنون مورد توجه بسیاری از بازدیدکنندگان قرار گرفته است. اگر میخواهید از باربیکیو پارک ساحلی جمیرا لذت ببرید، به خاطر داشته باشید که کباب کردن روی شنها مجاز نیست. اگر از این مکان محبوب باربیکیو در دبی بازدید میکنید، هنگام روشن کردن آتش باربیکیو حتما اقدامات لازم را برای جلوگیری از سانحه انجام دهید. استخر روباز برج العرب در طبقه همکف قرار دارد و در هنگام استفاده از آن و محوطه اطراف می توانید خلیج فارس را هم تماشا نمایید. بازدید از بیرون آن و عکس انداختن رایگان می باشد، اما برای ورود، باید هزینه ای پرداخت کنید.





:: بازدید از این مطلب : 79345
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 مهر 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: