تدریس خصوصی زبان انگلیسی در مشهد (آپدیت ۱۴۰۱)
نوشته شده توسط : موضوعات برتر

 

حال سوالی که پیش میآید این است که بیشترین قبولی کنکور از کدام مدارس است؟ بنابراین اگر در پی کسب موفقیت های علمی و رتبه بالا در کنکور سراسری می باشید ، شرکت در کلاس های خصوصی را جدی بگیرید. تا انتهای مقاله همراه ما باشید. تعیین سطح و مشخص کردن هدف از شما و مسیر آموزشی هموار، راهنمای آموزشی و چراغ راه از ما. برای این که در کلاسهای خصوصی شرکت نمایید، نخست باید تعیین سطح شوید. معمولاً معلم سؤالی باز میپرسد یا پروژهای را تعیین میکند و فراگیران برای تکمیل پروژه یا شکل دادن به یک نظریه تحقیقات خود را انجام میدهند. او بیان میکند که در پایه یازدهم روزی پنج ساعت درس میخواند و این میزان را تا یکماه قبل از برگزاری کنکور به ۱۳ ساعت افزایش داده است. کتاب ریاضی (2) پایه یازدهم شامل پنج فصل می باشد که طی آن مباحثی مانند هندسه و مثلثات مورد بررسی قرار می گیرند.

کمی مصمم شدم. خودم را دلگرم کردم و با یکی از بهترین دبیران خصوصی ریاضی قرار گذاشتم که نهایت سعی ام را به کار ببندم تا موفق شوم. کلاس های ما در همه جای تهران شامل شرق، غرب، شمال و جنوب تهران به صورت حضوری و یا مجازی و اینترنتی برگزار می شود. ما قطعا مدرسین خیلی خوبی را برای شما معرفی می کنیم تا در کنار تلاش شما این اتفاق بیفتد و کلاس نتیجه بخش باشد و به سطح مطلوب خود برسید. تدریس خصوصی ریاضی آنلاین، راحتی یادگیری را از هر جایی با اتصال به اینترنت ارائه می دهد. با مشاهده آگهی های تدریس مدرسین قیمت کلاسه را در کنار رزومه و سابقه کاری هر مدرس خواهید دید و می توانید بهترین مدرس مورد نظرتان را انتخاب نمائید. ممکن است برای یک استاد خوب ارزشش را داشته باشد که جلسه ای ۴۵۰ هزار تومان هم پرداخت کنید و برای معلم دیگری که خوب تدریس نمی کند و رزومه خوبی ندارد همان ۵۰۰۰۰ تومان هم زیاد باشد.

وقتی شاگردهای شما راضی باشند شما را به دیگران معرفی خواهند کرد و حتی با هزینه های بیشتر هم حاضر خواهند بود با شما کلاس داشته باشند. حتی اگر در مفاهیم پایه ای ریاضی ضعف داشته باشید ، مدرسان برجسته این رشته شما را در رفع اشکالات موجود به بهترین نحو هدایت می کنند ، در صورتی که در کلاس های مدرسه به علت تعداد بالای نفرات کلاس شاید فرصت چنین کاری هرگز پیش نیاید. توجه داشته باشید که امکان شرکت در کلاس های خصوصی در تمامی نقاط شهر تهران و شهرستان های اطراف آن مقدور می باشد. تفاوت اصلی دورههای خصوصی با کلاسهای گروهی این است که در کلاسهای خصوصی در کنار تدریس تمامی مهارتها با توجه به نیازسنجی و تقاضای زبانآموز این امکان وجود دارد که استاد بر روی یکی از مهارتها تمرکز بیشتری داشته باشد. دانشآموزان ریاضی را زمانی به بهترین شکل یاد میگیرند که به درس ریاضی به عنوان چیزی که از آن لذت میبرند، نگاه کنند. به این افراد پیشنهاد میشود که در دورههای مکالمههای موضوعی شرکت کنند.

البته بهتر است دانش آموزان و والدین آن ها در همان ابتدای ترم نسبت به ثبت نام در کلاس های خصوصی اقدام نمایند تا دانش آموزان در طول ترم و در فرصت مناسب به یادگیری مفاهیم بپردازند اما قطعا نمی توان تاثیر این کلاس ها را حتی در صورت آغاز ایام امتحانات نادیده گرفت. از سوی دیگر در صورتی که سطح آموزشها برای افراد معمولی و ضعیف مناسب باشد، دانش آموزان باهوشی که از قدرت یادگیری بالاتری برخوردار هستند، لطمه خواهند دید. او در صورتی که حین آموزش خجالت زده نگردد و یا تشویق مناسب شود در آیندهی زندگی آموزشی او پیشرفت چشمگیری حاصل میگردد. البته مدرسین جدید هم با استفاده از راه های جدیدی که برای آموزش زبان استفاده می کنند، توانسته اند عملکرد بسیار خوبی در این زمینه از خود به جای گذارند و فرایند آموزش زبان را به خوبی انجام دهند. پس این معلم است که باید قبل از ورود به کلاس، بیاندیشد که از چه وسایل و ابزار هایی استفاده نماید تا ضمن این که تدریس را برای دانش آموزان معنادار می سازد، موجب تسهیل یادگیری دانش آموزان را هم فراهم آورد. دانش آموزان پس از آشنایی با مفاهیم حساب و هندسه در دوران ابتدایی ، در دوران اول متوسطه از دانش ریاضی خود استفاده می کنند و سطح معلومات خود را در حوزه ریاضی افزایش می دهند.

رشته آموزش ابتدایی یکی از رشته های مقطع کارشناسی دانشگاه فرهنگیان می باشد که از طریق شرکت در هر سه کنکور رشته های ریاضی، انسانی و تجربی امکان ادامه تحصیل در آن وجود دارد. در میان این دو گروه ، دانش آموزانی هستند که از همین پایه قصد آمادگی برای کنکور را دارند و برای موفقیت در آن تلاش می کنند. مثلا وقتی برای دانشگاهی در کانادا اپلای می کنید و یا قصد بر عهده گرفتن شغل جدیدی را دارید، به احتمال زیاد به یک مدرک معتبر زبان نیاز خواهید داشت، که نشان دهد شما توانایی مورد نیاز برای شرکت در کلاس ها و یا انجام وظایف شغلیتان را دارید. آن دسته از دانش آموزانی که در فراگیری هر یک از موضوعات کتاب ریاضی نهم دچار مشکل هستند ، در راستای رفع اشکالات خود و هم چنین یادگیری هر چه سریع تر و بهتر مباحث ، به شرکت در کلاس های خصوصی روی می آورند. در این دورهها معمولا مهارتهای مختلف زبان انگلیسی مثل ریدینگ، اسپیکینگ، رایتینگ و لیسینگ به طور موازی و همراه با هم آموزش داده میشوند. دانش آموزان رشته های فنی و حرفه ای و کاردانش نیز با توجه به رشته تحصیلی خود دارای سه کتاب ریاضی (1) ، ریاضی (2) و ریاضی (3) در دوره دوم آموزش متوسطه می باشند.

با توجه به ضرایب دروس ریاضی در هر یک از رشته های تحصیلی دوره دوم متوسطه ، تسلط دانش آموزان بر شیوه های تست زنی ، حل مسائل و هم چنین درک عمیق از مباحث مربوطه می تواند در بهبود رتبه آن ها تاثیر بسزایی داشته باشد. معمولا دانش آموزان رشته انسانی و علوم معارف ، با دروس ریاضی و در کل اعداد و ارقام سازگار نیستند. به علاوه این که معدل امتحانات نهایی سال دوازدهم در نتایج کنکور موثر بوده و عدم موفقیت در امتحانات می تواند شما را از دستیابی به رتبه و دانشگاه مورد نظر خود دور کند. طی این بازه زمانی رقابت سنگین برای امتحانات نهایی و یا کنکور دانش آموزان را به فکر استفاده از میانبرها میاندازد. آن چه در تدوین کتاب ریاضی پایه نهم مد نظر بوده ، آشنایی مفهومی دانش آموزان با مباحث درسی ، استدلال و کشف روش مناسب برای حل مسائل می باشد. در حالی که به خاطر مشارکت آماده سازی SAT خود با هیئت کالج شهرت دارند، ریشه های آنها در آموزش ریاضی از بدو پیدایش، الهام گرفته از تجربه شخصی مؤسس در تدریس خصوصی ریاضی با خانواده، قوی بوده است.

به علت مهاجرت دانشجویان زیادی از ایران به ایتالیا و اینکه ایتالیا مقصد توریستی بسیاری از ایرانیان هرساله می باشد، در کنار روابط تجاری قوی ایران و کشورهای اروپایی به خصوص ایتالیا، بسیاری از ایرانیان به دنبال یادگیری زبان ایتالیایی هستند. افرادی که در کلاس خصوصی زبان شرکت میکنند به راحتی میتوانند خودشان مربی زبان خود را انتخاب کنند. تدریس دروس ریاضی همانند دیگر دروس مانند زبان عربی یا شیمی ، شیوه های خاص خود را می طلبد و توانایی بیان و انتقال مفاهیم معلمان در یادگیری و حتی علاقه مندی دانش آموزان به دروس مختلف بسیار موثر است. در مدرسه به دلیل تعداد بالای دانش آموزان ، معلم نمی تواند پاسخگوی تمام سوالات آن ها باشد و اگر بخواهد برای تک تک سوالات و رفع مشکلات دانش آموزان وقت بگذارد ، دیگر زمانی برای تدریس کلیه مطالب باقی نمی ماند. اگر احساس می کنید که مطالب این درس را به خوبی فرا نمی گیرید و یا ساعات آموزشی مدارس به تنهایی پاسخگوی نیاز شما در حل مسائل و مطرح کردن سوالات خود نمی باشند ، می توانید با ثبت نام در کلاس های خصوصی ، تاثیرات مثبت یک معلم خصوصی را بر روند پیشرفت تحصیلی خود مشاهده نمایید. قبولی در آزمون کنکور یکی از مهمترین مراحل در ورود به دانشگاه است و بسیاری از دانشآموزان به دنبال مدارسی هستند که نرخ قبولی بالایی داشته باشند.

دروس حسابان (1) و (2) از جمله دروس مهم و اساسی رشته ریاضی فیزیک محسوب می شوند و علاوه بر تاثیر آن در معدل و رتبه کنکور ، مباحث آن در دروس دانشگاهی نیز کاربرد فراوانی دارند. درس ریاضی از جمله دروسی است که عدم تمرین و تکرار آن موجب فراموشی قوانین تدریس خصوصی مباحث می شود. این درس جزو دروسی است که نحوه صحیح تدریس ، روش های درست مطالعه و حل مسائل در یادگیری و درک مفاهیم نقش بسیار مهمی دارند. همچنین، این مدارس نیز قابلیتهای خاصی در توسعه تفکر انتقادی و مهارتهای نوآوری در دانش آموزان خود بوجود آوردند. از طرفی شرکت در کلاس های خصوصی موجب تسریع در روند یادگیری دانش آموزان می شود ، زیرا علاوه بر افزایش تمرکز دانش آموز ، تمام وقت و توجه استاد متوجه یک نفر است و فرصت کافی برای رسیدگی به نقاط ضعف دانش آموز و پاسخ به پرسش های وی فراهم می باشد.





:: بازدید از این مطلب : 29397
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 آبان 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: