نوشته شده توسط : موضوعات برتر

 این حادثه در روستای "کوگورو" در غرب کشور نیجر و در مرز کشور مالی رخ داده است.

یک مسؤول محلی یکشنبه شب به این خبرگزاری گفت که تاکنون ۱۹ جسد به دست آمده و ۲ نفر نیز در این حمله زخمی شدند.

وی گفت که افراد مسلح سوار بر موتور بودند که به این منطقه حمله کردند.

وی افزود: راهزنان ابتدا اشخاصی را در قبرستان پیدا کردند که برای تشییع جنازه رفته بودند و ۹ تن از آنها را کشته و سپس وارد روستا شده و به هرکسی که در مسیرشان بود، شلیک کردند.

وی زمان این حادثه را شنبه شب اعلام کرد و گفت که نوزدهمین جسد، یک زن بوده است که صبح روز یکشنبه به خاک سپرده شده است.

منطقه "تیلابری" واقع در مرز نیجر، مالی و بورکینافاسو همواره مورد حمله گروه‌های مسلح تندرو قرار می‌گیرد.

حملات به غیر نظامیان از ابتدای سال جاری میلادی در نیجر شدت گرفته است، به طوری که در سه موج از این حملات به روستاها و اردوگاها در غرب این کشور و در مرز مالی ۳۰۰ تن کشته شدند.

آخرین حمله خونین در این منطقه به ۲۱ مارس (۱ فروردین ۱۴۰۰) سال جاری در منطقه بیابانی "تاهو" (در مرز با مالی) بر می‌گردد که طی آن ۱۴۱ نفر در سه روستا کشته شدند.

 
 
 


:: بازدید از این مطلب : 651
|
امتیاز مطلب : 33
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : موضوعات برتر

این شرکت یک توزیع کننده اصلی مواد غذایی و ارائه دهنده خدمات در صنایع آشامیدنی، لبنیات، شیرینی سازی، مکمل های غذایی و صنایع غذایی است.مواد اولیه غذایی و آشامیدنی را به تولیدکنندگان صنایع غذایی و آشامیدنی ارائه می دهیم.ما با همکاری تأمین کنندگان ارزشمند و تیم کارکنان متخصص خود، به مشتریان خود برای تولید محصولات و برنامه های نوآورانه جدید کمک می کنیم.در همکاری با تیم کارکنان متخصص خود، محصولات جدید و متناسب با فرمول ها و برنامه های دستیابی به موفقیت را تولید می کنیم. امروزه در صنایع غذایی، مواد جدی مورد تأیید مواد غذایی به طور گسترده ای در محصولات غذایی مختلف مورد استفاده قرار گرفته است. فروش مواد اولیه شیمیایی شامل مواد اولیه صنایع غذایی به صورت متنوع است که در حجم و قیمت متفاوتی انجام پذیر می باشد. تولید مواد اولیه صنایع غذایی تاثیر به سزایی در کیفیت مواد غذایی دارد،در نتیجه می بایست ماده اولیه ای با کیفیت مطلوب و قیمتی مناسب در اختیار تولیدکنندگان قرار گیرد. مواد اولیه در صنایع غذایی- تاثیر به سزایی در کیفیت تولید نیز دارد،در نتیجه می بایست ماده ای با کیفیت مطلوب و قیمتی مناسب در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد.

این فرابرها هزینهی کمی دارند و قیمت آنها بسته به مسیر و فاصله بین ۳۰ تا ۷۴ روفیه است. تنوع ماهیها در مالدیو زیاد است و از بسیاری از آنها برای تهیهی انواع غذا استفاده میشود. مواد اولیه منابع غذایی هستند که تولید مواد غذایی کاربردی و مواد مغذی بر اساس آنها استوار است. کیفیت -اطمینان حاصل می کند که برنامه ها و شیوه ها به محصول نهایی منجر می شود که ایمن و قانونی است و مطابق استانداردهای شرکت و همچنین مشخصات مشخص شده توسط تحقیق و توسعه است. در جزیره، گردشگران از تماشای بقایای به جامانده از بناهای تاریخی از دوران پیش از اسلام مالدیو، بازدید میکنند. بعدها این ساختمان به اقامتگاه خصوصی رئیسجمهور مالدیو تبدیل شد و هنوز هم اقامتگاه رئیسجمهور است، بنابراین بازدید از آن برای عموم آزاد نیست. شرکت سورن شیمی با توجه به نیاز مشتری از بین محصولات موجود در بازار انواع مواد اولیه صنایع غذایی را با بهترین کیفیت از کمپانی های معتبر در اختیار شما تولیدکنندگان و همکاران گرامی قرار می دهد. شیر لبنیات از بسیاری از پستانداران مانند گاو و بز حاصل می شود، در حالی که تخم مرغ از پرندگانی مانند مرغ و اردک است.گوشت، غذاهای دریایی و مرغ شامل ذبح حیوانات است.

نوشته مرتبط:

https://irchem.ir/dietary/

این تغییرات ممکن است که در بافت، طعم، رنگ، ارزش تغذیه ای و کیفیت بهداشتی ماده غذایی اثرات مطلوب یا نا مطلوبی را ایجاد کنند.مواد اولیه صنایع غذایی مصارف مواد شامل زیرمجموعه های مختلفی از قبیل: پروتئین ها، کربوهیدرات ها، صمغ ها، آنزیم ها، رنگ ها، ویتامین ها، مواد معدنی، طعم ها و افزودنی های غذایی می باشد. از طرفی برخی از تجار و بازرگانان نیز به صورت فردی اقدام به واردات و توزیع مواد اولیه ی صنایع غذایی می کنند و این مسئله میزان رقابت ها را در این عرصه افزایش می دهد. در صنایع غذایی به عنوان یک نگهدارنده کاربرد دارد . در گذشته، تحقیق و توسعه فقط در انتخاب مواد اولیه صنایع غذایی جدید کار می کرد. تخصص بازرگانی شیمیایی تهران تامین مواد اولیه حوزه غذایی کارخانجات غذایی و سایر شرکت های مرتبط می باشد و همچنین فروش مواد شیمایی خارجی یکی دیگر از فعالیت های ما می باشد. انواع میوهها و سبزیهای تازه و سایر خوراکیهای محبوب محلی در این سوپرمارکت عرضه میشود.

امکانات این خانههای تفریحی عبارت است از ورزشهای ساحلی، ماهی گیری، موجسواری، غواصی و سایر ورزشهای آبی. اخیرا قانون مالدیو به اهالی این کشور این اجازه را داده است که از گردشگران در خانههای خود یا در مهمانخانههای خصوصی پذیرایی کنند. این جزیره در شمال ماله و فرودگاه قرار دارد که با یک گذرگاه به هم متصل میشوند. مهمانان از آبهای فیروزهای و آرامش بیانتهای این جزیره لذت خواهند برد و تواناییهای خود در تفریحات و ورزشهای مختلف مثلا گلف را به نمایش خواهند گذاشت. اگر دوست دارید حین لذت بردن از اسپا، گونههای دریایی متنوع را ببینید و از دیدن دنیای رنگارنگ زیر آب لذت ببرید، اینجا بهترین مکان است. این جزیره جمعیت زیادی دارد و پر از ساختمانهای رنگارنگ و بلند و مساجد تاریخی است. تاریخ و فرهنگ این جزیره با اعتقادات بودایی و دوران پیش از اسلام گره خورده است. این جزیره، یک جزیرهی مصنوعی است و ۱٫۸ کیلومترمربع وسعت دارد. بهشت پنهان در جزیرهی مصنوعی Hulhumalé قرار دارد که امتداد جزیرهی ماله است و در شمال فرودگاه واقع شده است. این مشخصات شامل اطلاعات مربوط به طیف گسترده ای از شاخص ها، از جمله ترکیب شیمیایی و خصوصیات فیزیکی و شیمیایی، ساختار، ویژگی های حسی و در برخی موارد، منشأ آن است.



:: بازدید از این مطلب : 4239
|
امتیاز مطلب : 28
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 فروردين 1400 | نظرات ()