نوشته شده توسط : موضوعات برتر

بسته بندی مناسب و همراه با فوم و ضربه گیر نیز نشان دهندهی توجه بالای شیرالات قهرمان می باشد که این مهم باعث شده تا خط و خشهای احتمالی در هنگام حمل و نقل محصول به صفر برسد. هنگامی که به بازار فروش شیرآلات ساختمانی مراجعه میکنید این محصول را میتوانید در برندهای متنوع خارجی و ایرانی بیابید، شیر قهرمان و شیر شایان از برندهایی هستند که در ایران تولید میشوند و از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند. فروش شیرآلات کسری برند کسری از تولیدکنندگان تخصصی انواع شیرآلات در ایران است. یک شیر آب با کیفت باشد مدل های شیرآلات کسری عمر خواهد کرد ، فروش شیرآلات کسری دقت زیادی داشته باشید. شیر اهرمی روشویی مدل نایس دارای 5 سال ضمانت کلیه قطعات میباشد و در صورت چکه کردن آب از شیر ، از بین رفتن لعاب با مواد غیر اسیدی یا شکستنی تنه شیر ، یک شیر نو با شیر قدیمی تعویض میشود. شیبه با سابقه ای بیش از پنجاه سال با بهترین فناوری و تکنولوژی در زمینه ی ساخت انواع شیرالات در خدمت مشتریان عزیز بوده است و تنها هدف آن جلب راضایت مشتریان است .

شیرالات پدالی، بیشتردراماکن عمومی مثل بیمارستان، مدارس و هتلها مورداستفاده قرارمیگیرند و مزایایشان درمیزان مصرف کم آب است و همچنین عدم تماس دست که باعث انتقال بیماری نمیشود. یکی از مهم ترین مزیت های شیرآلات کی دبلیو سی ، مصرف کم آب می باشد که این یکی از مهم ترین دغدغه ها است. همچنین فاصله دیوار تا شیرآلات را در نظر بگیرید تا با خرید شیر روشویی ای بیش از حد بزرگ با مشکل باز و بسته کردن شیر آب روبرو نشوید. در شیرآلات اهرمی، قطعه ای به نام کارتریج، جایگزین دو عدد مغزی در شیرهای کلاسیک شده است. به طور معمول شیرهای روشویی و ظرفشویی با استفاده از یک اورینگ، 2 عدد پیچ زیربند، دو عدد واشر و 2 مهره زیربند با کمک آچار و پیچ گوشتی بر روی سینک بسته می شوند. تیم بازرگانی، بازاریابی و تحقیقات بازار این شرکت با بررسی دقیق بازار داخلی و شناسایی نیازهای بازار هدف، مجموعه ای بی نظیر از تولید کنندگان مطرح اروپایی و برندهای تراز اول اروپا در زمینه ی شیرآلات ساختمانی شامل شیر روشویی ، شیر حمام ، شیر ظرفشویی ، شیر توالت ، دوش حمام و در زمینه دیگر محصولات بهداشتی ساختمان شامل توالت فرنگی ، وال هنگ ، توالت یورینال ، کاسه روشویی و فلاش تانک را گردآوری نموده است.

مقاله مرتبط:

https://arianfarazparsam.com/مایع-ریز-اتوماتیک/

امروزه رنگ های مختلف شیرآلات، کاربران را قادر به خرید شیرآلات متناسب با هر سلیقه ای ساخته است. و هر چه جنس مرغوب تری برای ساخت آن استفاده شود ، قیمت بالاتری دارد. سرویسکار هم خوب و خوش برخورد بود و سرعت عمل بالایی داشت و بسیار آن تایم بود. در روزگاران قدیم شیرآلات طوری طراحی می شدند که در بسیاری از موارد تنظیم آن ها دشوار بود و زود خراب می شدند. بنا بر این گزارش، شاخص قیمت نهادههای ساختمانهای مسکونی شهر تهران در سال ١٣٩٩ با ٧٦,٤ درصد افزایش نسبت به سال قبل (١٣٩٨)، به عدد ٧٤٦.٩ رسید، در حالی که این شاخص در سال ١٣٩٨ معادل ٤٢٣.٤ بوده که نسبت به سال ١٣٩٧، ٣٥.١ درصد افزایش یافته بود. شاخص قیمت نهادههای ساختمانهای مسکونی شهر تهران در سال ١٣٩٩ با ۷۶.۴درصد افزایش نسبت به سال قبل (١٣٩٨)، به عدد ۷۴۶.۹ رسید. اقتصاد۲۴ - گزارش شاخص قیمت نهادههای ساختمانهای مسکونی شهر تهران در سال ١٣٩٩ (بر مبنای سال پایه ١٣٩٠) منتشر شد. امیدواریم که مقاله پیش رو توانسته باشد در راستای افزایش آگاهی شما کمک ارزشمندی برای شما عزیزان بوده شد.

در قسمت خارجی یا بدنه شیرهای ساختمانی که نظر بیشتر افراد را به خود جلب میکند از فلزهایی مانند: مس، استیل، برنج یا برنز به کار میبرند که رایجترین آن ها استیل می باشد و سایر فلزات به صورت سفارش های ویژه ساخته می شوند ولی به طور کلی شیرآلات استیل ماندگاری زیادی دارند و در برابر ضربه دارای مقاومت زیادی هستند. لیست قیمت شیرآلات کسری تا بتوانند از خط تولید خارج شوند. لیست قیمت شیرآلات کسری به محیط نصب شده دهند. لیست قیمت شیرآلات کسری این برند دارای 120 مدل شیرآلات می باشد که می تواند تمامی سلایق را پوشش دهد. ترین آزمایشهای مدل های شیرآلات کسری . یکی از معتبرترین برند های تولید کننده شیرآلات، شرکت شیرآلات برند کسری می باشد. از بین انواع شیرآلات شیر آبهای کارتریجی از نوع دو اهرمی هستند. محصولات این شرکت با بهره گیری از نیروهای متخصص و ماشــین آلات روز دنیا تولیــد شــده و همچنیــن دارای استانداردهای بین المللی می باشد. با استفاده از شیر آلات دو منظوره می توانید به طور همزمان هم به آب معمولی و هم به آب تصفیه در آشپزخانه دسترسی داشته باشید. انواع سبک ها ، مواد و لیست قیمت روز می توانید یک انتخاب مناسبی داشته باشید.



:: بازدید از این مطلب : 12566
|
امتیاز مطلب : 34
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : موضوعات برتر

هر زمان که فروشنده و خریدار نگران از دست رفتن معامله باشند، پای قولنامه به میان می‌آید. قولنامه تعهدی مبنی بر انجام معامله در زمانی مشخص و مکتوب شده است که خریدار و فروشنده پای آن را امضا می‌کنند.

به گزارش «تابناک»؛ قولنامه در ایران تاریخی بسیار قدیمی دارد، به طوری که در یکی از خشت‌های سفالی که نزدیک سرپل ذهاب کرمانشاه کشف شده، قباله‌ای مربوط به زمینی زراعی مربوط به ۴۰۰ سال قبل به دست آمده است. نخستین بار ناصرالدین‌ شاه فرمان تشکیل نهادی برای ثبت مدارک داد و زمینه رسمیت بخشیدن به قولنامه‌ را بین مردم فراهم کرد.

تمامی اسناد به دو دسته غیررسمی و رسمی تقسیم می‌شوند. به طور کلی اسنادی که توسط مأمورین صلاحیت‌دار دولتی و رسمی کشور تنظیم شوند، اسناد رسمی هستند و هر معامله‌‌ای که با آن اسناد انجام شود اصطلاحاً به آن اسناد رسمی می‌گویند.

در نتیجه هر سندی هم که در این محدوده نباشد و توسط مأمور صلاحیت‌دار دولتی تنظیم نشده باشد را سند غیررسمی می‌‌گویند. اسناد غیر رسمی چه توسط وکیل یا بنگاه معاملات ملکی تنظیم شده باشد چه مردم در خانه خود آن را تهیه کرده باشند، معاملاتی که با آن انجام می‌‌شود، معاملات غیررسمی و عادی محسوب می شوند.

تاکنون پرونده های بزرگی در زمینه سوء استفاده از قولنامه برای دستگاه قضایی رخ داده است. در این پرونده‌ها یک کلاه بردار گاهی در نقش خریدار ظاهر می‌شود و گاهی در نقش فروشنده خانه و آپارتمان. برای مثال این دسته از افراد شیاد و کلاهبردار با تنظیم قولنامه و قرارداد نصف و نیمه بخش کوچکی از ثمن و مبلغ معامله خرید ملک را می‌پردازند و برای الباقی ثمن معامله یک یا چند فقره چک صادر می‌کنند که معمولا برگشت می‌خورند.

به نوشته «حامی عدالت» نکته کلیدی در این روش از کلاهبرداری این است که شکل و ظاهر اقدامات افراد شیاد دارای ظواهر قانونی است؛ اما از قبل می‌دانسته است که این چک‌ها نقد نخواهند شد. در نتیجه در زمان تنظیم قولنامه کلیه خیارات قانونی(اجازه و اختیاری که قانون به افراد می‌دهد تا بتوانند معامله خود را پایان دهند) را ساقط کرده‌اند تا در زمان برگشت خوردن چک‌ها فروشنده حق فسخ یکطرفه قرارداد و قولنامه را نداشته باشد.

کد رهگیری هم گره گشا نیست

یکی دیگر از مصادیق مهم کلاه‌برداری قولنامه ای، فروش مال غیر است و معمولاً در ملک‌های نوساز اتفاق می‌افتد. کلاه‌برداران معاملات ملکی با پیش‌فروش کردن واحدهای آپارتمانی و انجام تبلیغات گسترده در جراید و نصب پرچم و بنرنوشته جلوی ساختمان، باعث جلب اعتماد خریداران بالقوه می شوند.

در این موارد، کلاهبرداران یک ملک یا یک دستگاه آپارتمان را به دو یا حتی چند نفر می‌فروشند و قبل از فرارسیدن زمان تحویل ملک که در قولنامه نوشته شده است، پا به فرار می‌گذارند. سال گذشته با چنین روش هایی کلاهبرداران در قم ۱۳۲ واحد را به ۱۴۰۰ نفر و در شهرری ۳۲ واحد را به بیش از ۲۵۰ نفر فروختند.

قانون ثبت ایران در سال ۱۳۱۰ یعنی حدود ۹۰ سال پیش تصویب شد. در قانون ثبت و در مواد ۴۶ و ۴۸، قانون‌گذار هر گونه تنظیم سند را مستلزم ثبت آن در دفاتر ثبت اسناد رسمی دانست. برای ضمانت اجرای این مواد هم، مواد ۲۲ و ۴۸ قانون ثبت را قرار داده است. بر اساس این مواد دولت کسی را مالک می‌شناسد که اسمش در دفاتر ثبت اسناد رسمی به ثبت رسیده باشد و طبق ماده ۴۸ هم می‌گوید اگر سندی در دفاتر ثبت به ثبت نرسیده باشد، ناقل مالکیت نیست.
یک استاد دانشگاه با اشاره به این مواد قانونی به مهر گفت: «قانون‌گذار ۹۰ سال قبل به موضوع اهمیت ثبت اشاره کرده بود. مشکل اصلی اما این است که براساس حکم شارع، شورای نگهبان هر کسی را که بر اساس ایجاب و قبول اقدام به نقل و انتقال مالکیت کند را به عنوان معامله درست می‌شناسد.»

سید محسن رضوی، در ادامه به رویه غلط قضائی اشاره کرد و گفت: «رویه دادگاه‌ها به این ترتیب است که می‌گوید هر سندی که برای ما، اثبات‌کننده مالکیت شخص باشد، اعتبار دارد و حتی می‌تواند اسناد رسمی را باطل کند. این رویه غلط دادگاه‌ها سبب شده که شاهد کلاهبرداری‌هایی نظیر فروش یک ملک به چندین نفر در کشور باشیم.»

این استاد دانشگاه در ادامه به کد رهگیری قولنامه‌ها اشاره کرد و افزود: «وزارت صمت برای اینکه بتواند جلوی بنگاه‌های کلاهبردار را بگیرد، ضمن اینکه بتواند از بنگاه‌ها مالیات بگیرد. بنابراین کد رهگیری فقط برای بنگاه‌ها بوده و ربطی به سازمان ثبت نداشته و هیچگاه به معنای مالکیت نیست. این موضوع نیز نمی تواند جلوی فروش یک ملک را به چندین نفر بگیرد.»

وی با اشاره به مشکلات اسناد عادی و وکالتی گفت: « یکی از مشکلات آن فروش یک ملک به چند نفر است. مشکل بعدی این است که چون با اسناد عادی معامله می‌شود و استعلامات قانونی آن انجام نمی‌شود، افراد سازنده از پرداخت عوارض شهرداری معاف می‌شوند و مالیات معوقه به عهده خریدار می‌افتد. علاوه بر آن، اگر خانه در رهن بانک باشد با اسناد عادی می‌توان به راحتی به افراد دیگر واگذار کرد اما سند رسمی چنین اتفاقی نخواهد افتاد.»

 



:: بازدید از این مطلب : 609
|
امتیاز مطلب : 23
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : موضوعات برتر

به این صورت که هنگام باز شدن شیر آب آن و با کمک فشار آبی که در آن جریان پیدا میکند قسمت متحرک آن از سطح خاک بیرون می آید و سپس شروع به آبیاری میکند. به کار گرفته می شوند. تایمر آبیاری برای کنترل سیستم های آبیاری مورد استفاده قرار می گیرد. مثلا تایمر آبیاری اوربیت یک صفحه مدرج دارد که از طریق آن و دکمههای روی تایمر میتوانید تمام اطلاعات مورد نیاز را وارد کنید. در طراحی تایمر آبیاری رین مدل Zero ، برای منبع تغذیه، ۲ عدد باطری در نظر گرفته شده است که سایز باطری ها AAA (نیم قلمی) با ظرفیت ۱.۵ ولت است. از آنجایی که استفاده از آب شهری به دلیل داشتن فشار کم پاشش، هم عملکرد بسیار پایینی در نظافت و شست و شو دارد و هم اینکه زمان بسیار طولانی را صرف شستن می کند لذا استفاده از و مدل های مختلف آن، موجبات نظافت بهینه و برخورداری از سرعت و قدرت پاک کنندگی در زمان کوتاه تری را فراهم می آورد. دستمال نانو محصولی منحصر به فرد برای پاک کردن قسمت های مختلف اتومبیل می باشد.

آلوده شده و لازم است برای حفظ کارایی آنها، به سرعت پاک شوند. همان گونه که مشاهده می نمایید، از این وسیله کاربردی می توان در هر شرایطی که نیاز به اعمال آب با سرعت و شدت بالا داشته باشیم استفاده نمود. با استفاده از این وسیله کاربردی می­توان عملیات شستشو و رفع گیر شبکه انتقال فاضلاب را با سرعت بیشتری انجام داد. است. بهترین راه برای استفاده طولانی مدت از این وسیله کاربردی، استفاده صحیح از آن است، به این شکل که با انجام منظم سرویس های دوره ای، تعویض به موقع روغن، تامین انرژی موتور از منبع مطمئن و پایدار و … لوله های انتقال فاضلاب شهری، به مرور زمان و در اثر رسوب املاح و لجن، مسدود شده و لازم است برای حفظ کارایی شبکه، رفع گیر شوند. پمپ کارواش صنعتی از نوع پمپ های پیستونی است که با حرکت رفت و برگشتی پیستون ها در یک سیلندر، فشار آب را افزایش داده و موجب خروج آن با شدت زیاد می شود.

به دلیل کارایی بیشتر روش پیستونی از یک سو و استهلاک کمتری پمپ های پیستونی از سوی دیگر، معمولاً از این نوع پمپ ها و این مکانیز در پمپ های کارواش صنعتی متوسط و بزرگ استفاده می شود. به این ترتیب برند ها و مدل های گوناگونی از پمپ در بازار موجود است. مدل 5 و 10 سانتی متری میتوانند به آبپاش قدیمی هانتر PS تبدیل شوند. برای این منظور توصیه می شود، با تهیه و نصب یک کارواش صنعتی در محل، به صورت منظم این قطعات تمیز شوند. از جمله نقاطی هستند که در صورت آلودگی شدید، نیاز به شستشوی سریع و دارند و برای این منظور می توان از کارواش صنعتی با فشار بالا استفاده نمود. با توجه به اینکه فشار آب در این مجموعه به شدت بالا می رود، برای جلوگیری از هرگونه حادثه لازم است اقدامات احتیاطی در نصب و استفاده از پمپ رعایت گردد. نصب پمپ در حالت و محل مناسب: یکی از مهم ترین نکات برای اتصال پمپ به لوله های ورودی ورودی و خروجی، نصب پمپ در حالت تراز است. مخزن گرمکننده آب هم یکی از بخشهای مهم کارواش صنعتی است. بهترین راه تهیه پمپ کارواش صنعتی کدام است؟

برای انتخاب و تهیه بهترین مدل پمپ صنعتی، باید شناخت کاملی از ویژگی های این پمپ ها به دست آورد. کارواش صنعتی یا واترجت به دستگاه شوینده بسیار قوی اطلاق می شود که از آن در محیط های صنعتی، نیمه صنعتی و خانگی برای نظافت و تمیز کردن سطوح مختلف، تجهیزات و قطعات استفاده می گردد. پلانجرها استوان های قدرتمندی هستند که در برابر فشارهای بسیار بالا مقاومت دارند و هیچ گونه شکستگی و خمش در آن ها به وجود نخواهد آمد. ضمن اینکه تجهیزات کارواش صنعتی را می توان یکی از ملزومات برای هر مرکز شستشوی خودرو شخصی و عمومی دانست که با کیفیت بسیار زیادی در بازار عرضه می شود و شما می توانید از آن استفاده داشته باشید. یکی دیگر از انواع نازل های پرکاربرد در این کارواش، نازل دوار است که از آن در جهت حذف و از بین بردن آلودگی های سفت و سخت تر استفاده می شود. استفاده از پمپ با بار مناسب: برای انتخاب پمپ کارواش، ابتدا با برآورد میزان فشار مورد نیاز، با توجه به کارکردی که از پمپ انتظار می رود (مثلاً در مورد کارواش ها می توان میزان فشار مجموع نازل ها را در نظر گرفت)، باید پمپی که فشار و دبی آبی مورد نظر را تامین می نماید را تهیه و نصب نمود.



:: بازدید از این مطلب : 690
|
امتیاز مطلب : 37
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : موضوعات برتر

 این حادثه در روستای "کوگورو" در غرب کشور نیجر و در مرز کشور مالی رخ داده است.

یک مسؤول محلی یکشنبه شب به این خبرگزاری گفت که تاکنون ۱۹ جسد به دست آمده و ۲ نفر نیز در این حمله زخمی شدند.

وی گفت که افراد مسلح سوار بر موتور بودند که به این منطقه حمله کردند.

وی افزود: راهزنان ابتدا اشخاصی را در قبرستان پیدا کردند که برای تشییع جنازه رفته بودند و ۹ تن از آنها را کشته و سپس وارد روستا شده و به هرکسی که در مسیرشان بود، شلیک کردند.

وی زمان این حادثه را شنبه شب اعلام کرد و گفت که نوزدهمین جسد، یک زن بوده است که صبح روز یکشنبه به خاک سپرده شده است.

منطقه "تیلابری" واقع در مرز نیجر، مالی و بورکینافاسو همواره مورد حمله گروه‌های مسلح تندرو قرار می‌گیرد.

حملات به غیر نظامیان از ابتدای سال جاری میلادی در نیجر شدت گرفته است، به طوری که در سه موج از این حملات به روستاها و اردوگاها در غرب این کشور و در مرز مالی ۳۰۰ تن کشته شدند.

آخرین حمله خونین در این منطقه به ۲۱ مارس (۱ فروردین ۱۴۰۰) سال جاری در منطقه بیابانی "تاهو" (در مرز با مالی) بر می‌گردد که طی آن ۱۴۱ نفر در سه روستا کشته شدند.

 
 
 


:: بازدید از این مطلب : 654
|
امتیاز مطلب : 33
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : موضوعات برتر

این شرکت یک توزیع کننده اصلی مواد غذایی و ارائه دهنده خدمات در صنایع آشامیدنی، لبنیات، شیرینی سازی، مکمل های غذایی و صنایع غذایی است.مواد اولیه غذایی و آشامیدنی را به تولیدکنندگان صنایع غذایی و آشامیدنی ارائه می دهیم.ما با همکاری تأمین کنندگان ارزشمند و تیم کارکنان متخصص خود، به مشتریان خود برای تولید محصولات و برنامه های نوآورانه جدید کمک می کنیم.در همکاری با تیم کارکنان متخصص خود، محصولات جدید و متناسب با فرمول ها و برنامه های دستیابی به موفقیت را تولید می کنیم. امروزه در صنایع غذایی، مواد جدی مورد تأیید مواد غذایی به طور گسترده ای در محصولات غذایی مختلف مورد استفاده قرار گرفته است. فروش مواد اولیه شیمیایی شامل مواد اولیه صنایع غذایی به صورت متنوع است که در حجم و قیمت متفاوتی انجام پذیر می باشد. تولید مواد اولیه صنایع غذایی تاثیر به سزایی در کیفیت مواد غذایی دارد،در نتیجه می بایست ماده اولیه ای با کیفیت مطلوب و قیمتی مناسب در اختیار تولیدکنندگان قرار گیرد. مواد اولیه در صنایع غذایی- تاثیر به سزایی در کیفیت تولید نیز دارد،در نتیجه می بایست ماده ای با کیفیت مطلوب و قیمتی مناسب در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد.

این فرابرها هزینهی کمی دارند و قیمت آنها بسته به مسیر و فاصله بین ۳۰ تا ۷۴ روفیه است. تنوع ماهیها در مالدیو زیاد است و از بسیاری از آنها برای تهیهی انواع غذا استفاده میشود. مواد اولیه منابع غذایی هستند که تولید مواد غذایی کاربردی و مواد مغذی بر اساس آنها استوار است. کیفیت -اطمینان حاصل می کند که برنامه ها و شیوه ها به محصول نهایی منجر می شود که ایمن و قانونی است و مطابق استانداردهای شرکت و همچنین مشخصات مشخص شده توسط تحقیق و توسعه است. در جزیره، گردشگران از تماشای بقایای به جامانده از بناهای تاریخی از دوران پیش از اسلام مالدیو، بازدید میکنند. بعدها این ساختمان به اقامتگاه خصوصی رئیسجمهور مالدیو تبدیل شد و هنوز هم اقامتگاه رئیسجمهور است، بنابراین بازدید از آن برای عموم آزاد نیست. شرکت سورن شیمی با توجه به نیاز مشتری از بین محصولات موجود در بازار انواع مواد اولیه صنایع غذایی را با بهترین کیفیت از کمپانی های معتبر در اختیار شما تولیدکنندگان و همکاران گرامی قرار می دهد. شیر لبنیات از بسیاری از پستانداران مانند گاو و بز حاصل می شود، در حالی که تخم مرغ از پرندگانی مانند مرغ و اردک است.گوشت، غذاهای دریایی و مرغ شامل ذبح حیوانات است.

نوشته مرتبط:

https://irchem.ir/dietary/

این تغییرات ممکن است که در بافت، طعم، رنگ، ارزش تغذیه ای و کیفیت بهداشتی ماده غذایی اثرات مطلوب یا نا مطلوبی را ایجاد کنند.مواد اولیه صنایع غذایی مصارف مواد شامل زیرمجموعه های مختلفی از قبیل: پروتئین ها، کربوهیدرات ها، صمغ ها، آنزیم ها، رنگ ها، ویتامین ها، مواد معدنی، طعم ها و افزودنی های غذایی می باشد. از طرفی برخی از تجار و بازرگانان نیز به صورت فردی اقدام به واردات و توزیع مواد اولیه ی صنایع غذایی می کنند و این مسئله میزان رقابت ها را در این عرصه افزایش می دهد. در صنایع غذایی به عنوان یک نگهدارنده کاربرد دارد . در گذشته، تحقیق و توسعه فقط در انتخاب مواد اولیه صنایع غذایی جدید کار می کرد. تخصص بازرگانی شیمیایی تهران تامین مواد اولیه حوزه غذایی کارخانجات غذایی و سایر شرکت های مرتبط می باشد و همچنین فروش مواد شیمایی خارجی یکی دیگر از فعالیت های ما می باشد. انواع میوهها و سبزیهای تازه و سایر خوراکیهای محبوب محلی در این سوپرمارکت عرضه میشود.

امکانات این خانههای تفریحی عبارت است از ورزشهای ساحلی، ماهی گیری، موجسواری، غواصی و سایر ورزشهای آبی. اخیرا قانون مالدیو به اهالی این کشور این اجازه را داده است که از گردشگران در خانههای خود یا در مهمانخانههای خصوصی پذیرایی کنند. این جزیره در شمال ماله و فرودگاه قرار دارد که با یک گذرگاه به هم متصل میشوند. مهمانان از آبهای فیروزهای و آرامش بیانتهای این جزیره لذت خواهند برد و تواناییهای خود در تفریحات و ورزشهای مختلف مثلا گلف را به نمایش خواهند گذاشت. اگر دوست دارید حین لذت بردن از اسپا، گونههای دریایی متنوع را ببینید و از دیدن دنیای رنگارنگ زیر آب لذت ببرید، اینجا بهترین مکان است. این جزیره جمعیت زیادی دارد و پر از ساختمانهای رنگارنگ و بلند و مساجد تاریخی است. تاریخ و فرهنگ این جزیره با اعتقادات بودایی و دوران پیش از اسلام گره خورده است. این جزیره، یک جزیرهی مصنوعی است و ۱٫۸ کیلومترمربع وسعت دارد. بهشت پنهان در جزیرهی مصنوعی Hulhumalé قرار دارد که امتداد جزیرهی ماله است و در شمال فرودگاه واقع شده است. این مشخصات شامل اطلاعات مربوط به طیف گسترده ای از شاخص ها، از جمله ترکیب شیمیایی و خصوصیات فیزیکی و شیمیایی، ساختار، ویژگی های حسی و در برخی موارد، منشأ آن است.



:: بازدید از این مطلب : 4319
|
امتیاز مطلب : 28
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : موضوعات برتر

به نقل از خبرگزاری صدا و سیما از کابل، وزارت بهداشت و درمان افغانستان امروز اعلام کرد: «وانگ یو» سفیر چین در کابل امروز در دیدار با وحید مجروح سرپرست وزارت بهداشت و درمان افغانستان از کمک دویست هزار دوز واکسن دیگر به افغانستان خبر داد. سفارت چین در کابل پیشتر اعلام کرده بود دویست هزار دوز واکسن کرونا به افغانستان کمک می‌کند.

وزارت بهداشت گفت: چین دویست هزار دوز واکسن دیگر به وعده قبلی خود افزوده است.

پیشتر هندوستان پانصد هزار دوز واکسن کرونا به افغانستان کمک کرده بود. عملیات واکسیناسیون کرونا پنجم اسفند با استفاده از واکسن کمکی هند آغاز شد.

تاکنون هشت هزار کارمند و پزشک وزارت بهداشت و درمان افغانستان واکسین شده اند.



:: بازدید از این مطلب : 644
|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : موضوعات برتر

آموزش زبان چینی به شیوه Book2، در حقیقت آموزش مکالمه زبان چینی برای افراد مبتدی است که در 100 درس ارائه شده و از حیث ساختار به آموزش زبان نصرت شباهت دارد. این روش در کلاس مکالمه زبان ملل نیز استفاده میشود. کلاس های آنلاین مناسب زبان آموزانی که در شهر های دیگر هستند و دسترسی آن ها به آموزشگاه راحت نیست بسیار مناسب می باشد. یکی از بهترین روش های کسب لغات جدید و دریافت تمام جزئیات گرامر آلمانی در مکالمه، و موقعی که زمان کافی برای یادگیری همه ی آن ها دارید، خواندن کتاب به آلمانی است. این مجموعه که در حدود یک ساعت آموزش زبان آلمانی به صورت صوتی است، سعی می کند ضروری ترین لغات و جملات را به صورت درس به درس و طبقه بندی موضوعی آموزش دهد. در این پست، کتاب های دانش آموز، پاسخ نامه و فایل های صوتی کتابها ارائه گردیده است. Linguaphone Chinese یکی از بهترین و قدیمی ترین مجموعه های آموزش زبان چینی است که با تمرکز بر روی مهارت گفتاری با استفاده از فایل های صوتی و متنی این زبان را به شیوه ای ساده و جذاب آموزش می دهد.

با فراگیری این درس میتوان ساخت پروژههای ساده را آغاز کرد و سپس رفته رفته با ساخت پروژههای کاربردیتر پیش خواهیم رفت. این متدها که به منظور آموزش مکالمه زبان انگلیسی پیشنهاد می شود از سایر روش های موجود معتبر تر بوده و به اصطلاح بازدهی و کارایی آنها به اثبات رسیده است. اما راه های ساده تر دیگری هم وجود دارن تا بتونید هر جا که هستید به پادکست های ما گوش بدید، توی مترو، موقع رانندگی، زمان آشپزی یا حتی ورزش و استراحت هم میتونید گوش بدید و یاد بگیرید. زبانهامون انگلیسی و فرانسه و عربی هست تأکید بیشترمون هم در همه زبانها روی مکالمه س گرچه مکالمه بدون گرامر نمیشه. در این جلسه از سری آمورشهای پیاچپی در زومیت قصد داریم تا به یکی از مهمترین و در عین حال لذتبخشترین مباحث بپردازیم. در این جلسه از سری آموزشهای پیاچپی، قصد داریم تا آخرین عملیاتی که نیاز داریم در ارتباط با بانکهای اطلاعاتی فرا بگیریم را به شما آموزش دهیم. مثلا متغیرهایی که در تمام پروژه در دسترس باشند. بدین طریق میتوانید اطلاعات موجود در جداول را به کاربران نمایش دهید یا برای عملیات مختلف آن را در دسترس قرار دهید.

در ادامه قصد داریم نحوه درج اطلاعات جدید به جداول مورد نظرمان در بانک اطلاعاتی که ساختهایم را به شما توضیح دهیم. در این بخش قصد داریم روش حذف اطلاعات ذخیره شده در بانکهای اطلاعاتی MySQL را از طریق PHP به شما آموزش دهیم. در این جلسه قصد داریم روش خواندن اطلاعات از بانک اطلاعاتی MySQL را در پیاچپی به شما آموزش دهیم. اگر بتوانید با شور و علاقه در راه یادگیری زبان عربی تلاش کنید و بر تلاش خود مصمم و پایدار باشید ، خواهید توانست استعدادهای درونی خود را شکوفا کنید و پرتوان و پر انرژی در راه یادگیری زبان عربی گام بردارید. اگر سطحتان مبتدی است و تازه می خواهید زبان ژاپنی را شروع کنید می توانید در دوره های مبتدی زبان ژاپنی ما شرکت کنید. مانند هر زبان دیگری میتوانید کلماتی را در زبان آلمانی پیدا کنید که وقتی به صورت تحت اللفظی یا کلمه به کلمه ترجمه شوند واقعا خندهدار خواهند شد. دوستان زیادی را می شناسم که بدون حتی یک ساعت کلاس رفتن، زبان آلمانی را به کمک نرم افزار و کتاب آموزش دیده اند و نمرات TestDaF و TestAS بالایی کسب کرده اند.

این مجموعه شامل 100 درس با موضوعات مختلف می باشد که 60 درس آن بر روی لغات و 40 درس بر روی گرامر تمرکز می کند. این روزها اپلیکیشن های زیادی برای یادگیری زبان های مختلف از جمله زبان چینی وجود دارد و این نرم افزار کمک زیادی به تقویت مهارت شنیداری شما می کند. حتی می توانید به صورت آنلاین در کلاس ها شرکت کنید. این مجموعه از سوی سایت BOOK2 منتشر شده است که یکی از بزرگترین کمپانی های آموزش تمامی زبان ها می باشد. در بینابین آموزش نیز گاهی سوالاتی درباره همین لغات و جمله ها از شما می پرسد و چند ثانیه ای مکث می کند تا شما به آن پاسخ دهید و سپس خودش در نهایت پاسخ می دهد. اگر پیگیر سری آموزشی پیاچپی ما بوده باشید، میدانید که در چند جلسه قبل در مورد ارتباط با بانک اطلاعاتی MySQL صحبت کردهایم. در سری آموزشهای پیاچپی در چند جلسه گذشته در مورد نحوه اتصال به بانکهای اطلاعاتی و نیز انجام برخی عملیات مانند درج اطلاعات صحبت کردیم. در چند جلسه گذشته روش اتصال به MySQL، درج، ویرایش و مشاهده اطلاعات را فرا گرفتید. توابع در هر زبان برنامه نویسی کاربرد بسیاری دارند و باعث میشوند تا در هنگام کدنویسی بتوانیم پروژه خود را منسجمتر تولید کنیم.

https://techblog.blogs.bucknell.edu/2020/12/09/english-migration-license/



:: بازدید از این مطلب : 660
|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : موضوعات برتر

مراحل ارزیابی مدیریت پروژه سازمانی در شرکت ارتباطات زیر ساخت به صورت فشرده در دو مرحله و سه روز کاری از واحد‌های مختلف شرکت و با هماهنگی دفتر مدیریت پروژه صورت گرفت و این موفقیت، حاصل یک کار تیمی منسجم در واحد‌های مختلف و حمایت‌های مدیران ارشد شرکت بوده است.

وی همچنین در خصوص تربیت مدیر پروژه‌های حرفه‌ای برای شرکت توضیح داد: شرکت ارتباطات زیرساخت جزو شرکت‌های پیشگام در آموزش مدیریت پروژه بوده و تاکنون ۲۳ نفر از همکاران موفق شده‌اند دوره‌های آموزشی مدیریت پروژه حرفه‌ای را گذرانده و گواهی‌نامه «ICB» را از انجمن جهانی مدیریت پروژه (IPMA) دریافت کنند.

دکتر مطلق خاطر نشان کرد: نظام مدیریت پروژه در شرکت ما در حال پوست‌اندازی و تحول است و فعالیت‌های خوبی هم در سطح شرکت صورت گرفته است. به طور مثال در سال گذشته، زیرساخت موفق شد به عنوان اولین شرکت دولتی حوزه ICT، تندیس برنز نهمین دوره جایزه ملی مدیریت پروژه ایران را هم کسب کند.

مدیرکل دفتر مدیریت پروژه و بودجه اضافه کرد: برای تعالی نظام مدیریت پروژه نیاز است لایه‌های مختلف اعم از مدیران ارشد، مدیران میانی و بدنه شرکت مانند گذشته به شکل منسجم به همکاری ادامه دهند تا بتوانیم در آینده به سطوح بالاتری از بلوغ مدیریت پروژه سازمانی دست یابیم.

ارزیابی مدیریت پروژه سازمانی، در حوزه سازمان و افراد، در سه معیار «دفتر مدیریت پروژه»، «تیم پروژه» و «رشد و توسعه افراد» و در حوزه فرآیند‌ها در چهار معیار «مدیریت استراتژیک پروژه»، «مدیریت اهداف و یکپارچگی پروژه‌ها»، «برنامه‌ریزی و کنترل پروژه‌ها» و «پشتیبانی از پروژه‌ها» و در حوزه سامانه‌ها و ابزار، در سه معیار «اطلاعات پروژه‌ها»، «یکپارچگی اطلاعات» و «مکانیزاسیون فرآیندها» توسط تیم ارزیابان به اتمام رسید.



:: بازدید از این مطلب : 2755
|
امتیاز مطلب : 27
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : موضوعات برتر

Members of groups and telegram channels are called members. The word fake also means fake. A fake telegram member is a fake member of a channel. In the world of telegrams, the value and credibility of channels is equal to the number of its members, which is followed by the quality of production of the products of that channel. This has led to an increase in Telegram, one of the most important Telegram admins.

More Telegram channel admins are looking to buy Telegram channel members to increase their membership. fake members are made with a virtual number. Telegram allows users to create an account with a virtual number. Use other phone numbers with your virtual number without having a SIM card.

The virtual number is more than the features of the SIM card that it actually supports, but unlike the SIM cards, there is a real number of external and physical identities. We need an internet connection to activate this number.

There are two types of fake telegram members:

Virtual Number fack Member
fake member of the ghost

Virtual Number fake Member

Telegram fake members are created with virtual numbers, through software, robots and virtual numbers, and Telegram accounts are created with them. Finally, they are added to your channel with T-Data software. Te data stands for telegram data.

All telegram accounts, both accounts created with real numbers and accounts created with virtual numbers, have information called T-data. Using T-Data, it is possible to create and run a Telegram account on all systems.

If the number of fake accounts you create using virtual numbers is more than normal, Telegram can identify it and burn it. But if you enter Telegram channel members with T-Data, Telegram may not recognize fake members. Fake members are added to your channel via TData. Fake members added to your channel in this way will initially increase the number of views of your content, but will no longer be relevant to your channel.

The life of counterfeit Telegram members is often one to two months. After a while, the fake member will be removed by Telegram. Because Telegram detects these counterfeit members.

So do not be fooled by the ads "Buy a telegram fake member without falling". fake members usually have drop rate near 20% in 3 months.

fack member of the ghost

The members that are attracted to channels and groups in this way are real, but because of the way they are added to channels and groups, they are called fake members. Users who use unofficial versions of Telegram such as: Mobogram, Golden Telegram, Hotgram and Telegram Plus, etc. can be forced or secretly added to Telegram channels without realizing it. For example, a channel admin buys 100 fake Telegram members from a service; After receiving the package tariff, the service provider will automatically add unofficial versions of Telegram to your channel. In this case, the user will be added to your channel without realizing it. This is a trick to increase the number of Telegram fake members and real members of the Telegram channel.

Is there a benefit to using a fake member?

fake member; As the name implies, it means a fake member, an unreal member. Increasing the members of the channels in this way is not beneficial for us. Because these members have no activity and can not see your posts. So buying a fake Telegram channel member will not result in more visits for your channel. That is why many people, after buying a fake member in Telegram, also buy Telegram views, scenes or views.

Many people think that by buying a cheap Telegram channel member, they can earn money and receive advertisements through Telegram. This is not possible unless you have a large number of real members. Because otherwise it has no feedback or results for the advertiser, and this can cause the channel that advertised to you to advertise against you and deal a big blow to the credibility of your channel.



:: بازدید از این مطلب : 596
|
امتیاز مطلب : 31
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : موضوعات برتر

از زمان شیوع ویروس کرونا و مجازی شدن مدارس و مشاغل، نیاز مناطق محروم به اینترنت افزایش یافت، در پی این اتفاق اپراتورها بر حسب ضرورت شروع به ساخت دکل‌های مخابراتی در روستاها کردند. اپراتور همراه اول نیز به منظور تسهیل در امر کسب و کار اینترنتی و  استفاده ساکنان روستایی از آموزش مجازی در روستای موانا و کلهر ارومیه دکل مخابراتی نصب کرد.

 



:: بازدید از این مطلب : 639
|
امتیاز مطلب : 24
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 بهمن 1399 | نظرات ()