نوشته شده توسط : موضوعات برتر

در این مقاله ما دو راه حل سئو خارجی را مورد بحث قرار خواهیم داد. ما به مقایسه Ad Report (Ad Report Order) و Backlink Order می پردازیم و هر یک از آنها را از جنبه های مختلف در نظر می گیریم.
کارآفرینان تمام تلاش خود را می کنند تا در زمینه شغلی خود به صدر نتایج جستجوی گوگل برسند. سئو یکی از مهمترین مفاهیم کسب و کار امروزه است. برای اینکه در صفحه نتایج ظاهر شوید و از مزایای آن بهره مند شوید، باید محتوای مفید و ارزشمندی ایجاد کنید تا بازدیدکنندگان شما هنگام بازدید از سایت شما بتوانند پاسخ سوالات خود را بیابند.
اکنون که به خوبی در حال انجام است و محتوای اصلی را در وب سایت خود منتشر کرده اید، زمان آن رسیده است که کارهای خارج از سایت را برای افزایش و بهبود عملکرد سئو خود انجام دهید. در این مقاله به مقایسه دو راه حل سئو خارجی یعنی گزارش تبلیغات (ترتیب رپورتاژ آگهی) و سفارش بک لینک می پردازیم و هر یک از آنها را از جنبه های مختلف بررسی می کنیم.
آشنایی با گزارشات تبلیغاتی (تبلیغات)
آنچه کسب و کار شما در وب سایت های معروف منتشر می کند، گزارش فروش نامیده می شود. با ارسال چنین مطالبی می توانید شهرت خوبی در گوگل داشته باشید و لینک (بسته به قوانین وب سایت ناشر) را دریافت کنید. گزارش ها یا تبلیغات ممکن است به دلایل مختلفی از جمله افزایش آگاهی از برند و بهبود سئو ایجاد شوند. هنگام نوشتن گزارش، مهم است که طرح شما خیلی تجاری یا خیلی خوشایند به نظر نرسد. بنابراین اگر دغدغه یا مشکلی از مخاطبان خود را به عنوان موضوع گزارش انتخاب کنید و در مورد لحن رسانه ای که موضوع شما در آن منتشر می شود بنویسید، تأثیر بیشتری خواهید داشت. این استراتژی علاوه بر بهبود سئوی وب سایت شما می تواند مخاطبان هدف شما را جذب کند. پس آنها را ساده نگیرید.
بک لینک ها را خنثی کنید
لینک هایی که در سایت های محبوب قرار می گیرند و به سایت شما اشاره می کنند بک لینک نامیده می شوند. طبق قوانین گوگل، اگر سایتی بخواهد به سایت دیگری لینک دهد، باید ارگانیک باشد. در غیر این صورت گوگل سایت مقصد را جریمه می کند. به همین دلیل سایت های معتبری برای خرید بک لینک وجود دارد که برخی از آنها عبارتند از: نشونت (https://neshoonet.ir)، سئوسل (https://seocell.ir) و غیره.
اگر می خواهید از پیوندها استفاده کنید، باید این کار را به طور طبیعی انجام دهید. دریافت بک لینک بیش از حد از یک سایت تاسیس شده یا به اصطلاح قدیمی به یک سایت جدید ایجاد شده برای گوگل امری بدیهی است و با جریمه مواجه خواهید شد. هنگام دریافت لینک از سایت های محبوب و پرطرفدار با گوگل، اولاً به یاد داشته باشید که از نظر محتوا و سئوی داخلی به خوبی توسعه یافته اید و ثانیاً با استفاده از این روش تا حد امکان لینک دریافت کنید.

https://www.mahsho.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%DA%AF%D9%88%DA%AF%D9%84-%D9%86%DB%8C%D9%88%D8%B2-84/60997-%D8%B4%D8%A8%D8%A7%D9%87%D8%AA-%D9%87%D8%A7-%D8%AA%D9%81%D8%A7%D9%88%D8%AA-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%A8%DA%A9-%D9%84%DB%8C%D9%86%DA%A9-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%B1%D9%BE%D9%88%D8%B1%D8%AA%D8%A7%DA%98-%D8%AF%D8%B1-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA
تفاوت تبلیغات و بک لینک چیست؟
هنگام خرید رپورتاژ تبلیغات، صفحه کاملی از سایت های رسانه ای را در اختیار دارید، می توانید مخاطبان زیادی را با خود همراه کرده و مشکلات مخاطبان هدف خود را حل کنید. مزیت این کار این است که کسب و کار شما به طور کامل نمایندگی می شود. این گزارش به صورت دائمی در وب سایت رسانه در دسترس خواهد بود و لینک آن دائمی است. می توانید از تصاویر نیز استفاده کنید و با این نوع محتوا سعی کنید مخاطب خود را جذب کنید. از طرفی بک لینک فقط در سایدبار یا فوتر یا حاشیه وب سایت قرار می گیرد (البته اگر بخواهیم بک لینک را از این نقطه ببینیم، زیرا لینک های موجود در رپورتاژ تبلیغات نیز بک لینک هستند. بهترین نوع بک لینک). بنابراین شما فرصتی برای معرفی کسب و کار خود در بک لینک های سایدبار یا فوتر ندارید و می توانید با یک لینک و یک کلمه وب سایت خود را به مخاطب معرفی کنید. همچنین فراموش نکنید که لینک ها دائمی نیستند و پس از مدتی لینک های دیگری جایگزین می شوند. مگر اینکه همیشه بک لینک را تمدید کنید که در این صورت باید هزینه گزافی بپردازید.
گزارش دهی بهتر است یا لینک دادن؟
اینکه کدام یک بهتر است به استراتژی شما بستگی دارد. اما به طور کلی رپورتاژ آگهی تاثیر بسزایی بر سئوی خارجی دارد و رتبه وب سایت شما را از نظر نتایج تجاری بهبود می بخشد. کارشناسان در این زمینه اغلب توصیه می کنند که به اندازه کافی نسخه تبلیغاتی چاپ کنید. سپس از سایت های رسانه ای بک لینک بخرید. اما در نهایت به استراتژی شما بستگی دارد.
صاحبان مشاغل مختلف باید از خدمات لینک بیلدینگ به درستی استفاده کنند تا جایگاه خود را در بین رقبای خود در دنیای رقابتی امروز بهبود بخشند. در میان بسیاری از فعالیت های لینک بیلدینگ، ترافیک تبلیغاتی و هدف گذاری مجدد نسبت به سایر فعالیت ها رایج تر است و هر کدام ممکن است در شرایط خاص خود نتایج متفاوتی داشته باشند. بنابراین برای گرفتن نتیجه خوب بهتر است از خدمات سایت های شناخته شده ای استفاده کنید که در این توضیحات کمی بیشتر به شما ارائه می شود. البته در صورت نیاز به مشاوره می توانید با شماره 09114934623 نیز تماس بگیرید و در مورد طرح سئوی خود با کارشناسان این حوزه مشورت کنید.



:: بازدید از این مطلب : 2052
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : موضوعات برتر

معرفی بلبرینگ و کاربرد های آن

 

بلبرینگ ها در طیف گسترده ای از اشکال و اندازه ها هستند و می توانند برای موقعیت های تخصصی سفارشی شوند و بنا به نوعشان قیمت بلبرینگ متفاوت می شود.

 

 

بلبرینگ چیست؟

بلبرینگ نوعی یاتاقان یا بلبرینگ است که در آن از عناصر غلتشی برای تحمل بارها و کاهش اصطکاک استفاده می شود و برای حفظ جدایی بین قسمت های متحرک یک یاتاقان نیز از سیلندرها استفاده می کند. در مقایسه با بلبرینگ، بلبرینگ ها از عناصر غلتشی بشکه ای شکل تشکیل شده اند تا توپ های کروی و می توانند بارهای سنگین تری را نسبت به یاتاقان های ساچمه ای با اندازه های مشابه تحمل کنند، اما نمی توانند مانند یاتاقان های توپی، سرعت های بالایی را تحمل کنند.

بلبرینگ ها می توانند بارهای بیشتری را نسبت به بلبرینگ های معمولی تحمل کنند، کاربردهای آنها عموماً محدود به عملیات با سرعت کم است. بلبرینگ ها در طیف گسترده ای از اشکال و اندازه ها هستند و می توانند برای موقعیت های تخصصی سفارشی شوند و بنا به نوعشان قیمت بلبرینگ متفاوت می شود. همچنین، استفاده از فلنج ها، قفس ها و ردیف های متعدد یاتاقان می تواند عملکرد بالاتری را برای برآورده کردن موارد خاص ایجاد کند.

انواع اصلی بلبرینگ ها استوانه ای، کروی و مخروطی هستند. به طور کلی، بلبرینگ ها ظرفیت بارگذاری بیشتری نسبت به یاتاقان های ساچمه ای با همان اندازه دارند.

 

قبل از خرید بلبرینگ لطفا با انواع آن آشنا بشوید:

 

بلبرینگ استوانه ای

بلبرینگ استوانه ای دارای ظرفیت بار شعاعی بالا و بارهای رانش متوسط بوده و حاوی غلتک هایی هستند که شکل استوانه ای دارند اما استوانه واقعی نیستند. درعوض، این غلتک ها برای کاهش غلظت تنش، تاج گذاری می شوند یا به پایان می رسند. این هندسه منجر به اصطکاک کم می شود و امکان کاربردهای با سرعت بالا را فراهم می کند.

 

بلبرینگ کروی

بلبرینگ کروی دارای یک حلقه بیرونی با شکل کروی داخلی است. غلتک ها در وسط ضخیم تر و در انتها نازک تر هستند. بنابراین بلبرینگ های کروی می توانند ناهماهنگی استاتیک و دینامیکی را در خود جای دهند. با این حال، تولید غلتک های کروی دشوار است و بنابراین گران است، و یاتاقان ها اصطکاک بالاتری نسبت به یک غلتک ایده آل استوانه ای یا مخروطی دارند، زیرا مقدار مشخصی لغزش بین عناصر نورد و حلقه ها وجود دارد.

 

بلبرینگ تراست

یاتاقان ‌های رانش برای بارهای رانش خالص طراحی شده‌اند و می‌توانند بار شعاعی کم یا بدون بار را تحمل کنند. بلبرینگ ها از غلتک هایی مشابه سایر انواع بلبرینگ استفاده می کنند. یاتاقان ‌های غلتکی رانش با غلتک ‌های استوانه‌ای یا کروی در دسترس هستند. یاتاقان ‌های رانش فقط بارهای محوری را تحمل می‌کنند اما استحکام محوری بالایی دارند که برای بارهای سنگین مناسب است. بلبرینگ تراست حاوی غلتک های محدب بوده و دارای قابلیت خود تراز شدن و عاری از هرگونه تأثیر انحراف شفت یا خطای نصب می باشد.

 

اجزای بلبرینگ ها

بلبرینگ یا همان یاتاقان غلتکی از نوع شعاعی (استوانه ای، مخروطی، کروی و سوزنی) دارای چهار جزء اصلی شامل: یک حلقه داخلی، یک حلقه بیرونی، غلتک ها و یک قفس (نگهدارنده غلتکی) می باشد. در شرایط عملیاتی معمولی، حلقه ‌ها و غلتک ‌های بلبرینگ، بار را حمل می‌کنند در حالی که قفس فضای خالی دارد و غلتک ‌ها را روی مخروط نگه می‌دارد.

بلبرینگ های رانش غلتکی برای حمل بارهای رانش خالص طراحی شده اند. مانند غلتک های شعاعی، بلبرینگ ها نیز از دو حلقه، غلتک و یک قفس (نگهدارنده غلتکی) تشکیل شده اند. با این حال، به جای یک حلقه داخلی و خارجی متحدالمرکز به محور چرخش، آنها دارای دو حلقه یا واشر رانش در دو طرف غلتک هستند.

 

عوامل مهم در خرید بلبرینگ

در انتخاب یک یاتاقان و خرید بلبرینگ، نوع آن، درجه، روان کننده، هر نوع محافظ، میزان آب بندی و میزان بار پایه از عوامل مهم می باشند. اگر یاتاقان در حالت ثابت در معرض ضربه قرار می گیرد، بار استاتیکی آن را نیز باید در نظر گرفت. بارگیری شوک در حین کار نیز عاملی مهم در طول عمر بلبرینگ می باشد. بلبرینگ ها به صورت طرح های خاص و همچنین در انواع پیکربندی ها مانند یونیت های نصب شده، یاتاقان های چند ردیفه و غیره موجود می باشند و همچنین مطابق با نیازهای صنایع خاص مانند هوافضا، مواد غذایی و دارویی و غیره طراحی می شوند.

 

صنعت بلبرینگ طاهرزاده در زمینه تهیه و توزیع انواع بلبرینگ و بلبرینگ آماده خدمت رسانی به شما می باشد

آدرس: تهران خیابان امیر کبیر کوچه ناظم الاطباء شمالی

02136300012

09124490391

09390168527.

فروشگاه بلبرینگ طاهرزاده

  https://taherzadehbearing.com

 



:: بازدید از این مطلب : 527
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 آذر 1401 | نظرات ()