نوشته شده توسط : موضوعات برتر

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه معابر خلوت باعث افزایش سرعت می‌شود، گفت: با دیدن خلوتی معابر برخی رانندگان ممکن است سرعت خودروی خودرا بالا ببرند و باعث حادثه شوند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه معابر خلوت باعث افزایش سرعت می‌شود، گفت: با دیدن خلوتی معابر برخی رانندگان ممکن است سرعت خودروی خودرا بالا ببرند و باعث حادثه شوند.

سرهنگ علی اصغر شریفی رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: امروز پنجشنبه ۲۸ بهمن، شاهد خلوتی در معابر شهر تهران هستیم و از ابتدای صبح امروز پنجشنبه ترافیک خاصی در معابر شهر تهران مشاهده نگردید و رفت و آمد خودرو‌ها به سهولت انجام می‌شود.

وی گفت: ممکن است با دیدن خلوتی معابر شهر تهران برخی رانندگان فکر سرعت و سبقت را در این معابر به ذهن خطور دهند و از خلوتی شهر جهت زودتر رسیدن استفاده کنند یا قصد انجام حرکات نمایشی و لایی کشی را داشته باشند که به این دسته از رانندگان توصیه می‌شود فریب خلوتی معابر را نخورند؛ همیشه حادثه در کمین است و سرعت‌های بالا همیشه خطر ساز و خطر آفرین می‌باشد، پس با احترام به قوانین راهنمایی و رانندگی و رعایت قانون، همواره با سرعت مقرره در سطح معابر خلوت صبحگاهی شهر تهران تردد کنید.



:: بازدید از این مطلب : 481
|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : موضوعات برتر


همان گونه که گفته شد، تمامی مشاغل نام برده در بالا، به همراه بسیاری از مشاغل دیگر با بکار گیری این روش، تبلیغات هدفمندتری انجام داده اند و موجب جذب مشتریان زیادی برای آن ها شده است و تا حد زیادی کسب و کار خود را رونق بخشیدهاند. اگر کسب و کارتان در محلی است که افراد زیادی از آنجا تردد میکنند، میتوانید با انتخاب محل مورد نظر خود از روی نقشه، به تمامی اشخاصی که تا 7 روز از آنجا عبور کرده اند، پیامک تبلیغاتی ارسال کنید. ارسال پیامک از روی نقشه گوگل، نوع دیگری از ارسال با استفاده از این ماژول است که به شما امکان میدهد منطقه مورد نظر خود را روی نقشه انتخاب کنید و به بانک شماره های آن منطقه ارسال داشته باشید. می توان گفت که ارسال پیامک بر اساس جنسیت از جمله روش های ارسال پیامک انبوه میباشد که با کمک آن قادر خواهید بود به رنج سنی خاصی از مشتریان خود، ارسال پیامک داشته باشید. بنابرین بازاریابی که بر اساس موبایل شکل گرفته باشد به یکی از مهمترین استراتژیهای بازاریابی در تمام جهان تبدیل شده است. و یا اینکه تبلیغی بسیار خوب در یک کانال به اشتراک گذاشته اید.

همانطور که قبلا هم گفته ام، هزینه ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه نسبت به روش های دیگر بسیار کمتر است و خبر خوب اینکه اگر تعداد ارسال شما بیشتر باشد، شما می توانید تخفیف ویژه ای هم دریافت کنید و هزینه هایتان را کاهش دهید! شما از این طریق میتوانید نظرات مشتریانتان را جویا شوید، مسابقه پیامکی ترتیب بدهید و خیلی موارد دیگر که میتواند برای کسبوکار شما مفید باشد. در این روش در صورتی که لیستی از شماره موبایل هایی که در اکسل جمعآوری کردهاید، تمایل به ارسال پیامک دارید میتوانید از این روش استفاده نمایید لازم به ذکر است،فایل اکسل را میتوان از طریق ایمیل یا ارسال فایل در تلگرام، به دست همکاران ما برسانید. دقت داشته باشید که این سامانه فقط هزینه اولیه خرید را ندارد و شما باید هزینه ارسال و یا دریافت پیامک ها را به آنها بپردازید. باید بگوییم که هنگامی که شما سیم کارت خریداری میکنید، در فرم ثبتنام خود اطلاعاتی همچون آدرس، تاریخ تولد، جنیست و محدوده کدپستی و… باید بگوییم که شما بدون در نظر گرفتن بازه سنی مشتریانتان برای آن ها پیامک ارسال کردهاید. قرار میدهید. بسیار اتفاق افتاده که شما عبارت “تبلیغات پیامکی” را شنیده و مباحث مختلف آن را مطالعه کرده باشید.

پنل پیامک رایگان برای کسب و کارهایی مفید هست که قصد دارند بدون پرداخت هزینه‌های سالانه بالا، صاحب یک پنل اس ام اس رایگان بشن. پنل SMS نشونت به شما کمک می‌کنه که بتونید تمامی سرویس‌های پیامکی خودتون رو بر روی یک پنل پیامکی مدیریت کنید.

به کمک پنل پیامک نشونت می‌تونید کارهای زیر رو به راحتی انجام بدید:

ارسال پیامک‌های تبلیغاتی انبوه
ارسال پیامک با قابلیت عبور از لیست سیاه (بلک لیست)
ارسال پیامک به اصناف و مشاغل مختلف
ارسال پیامک شهری و منطقه‌ای
راه اندازی سامانه پیامکی سایت
راه اندازی سامانه پیامکی اپلیکیشن
راه اندازی فروش پیامکی
برگزاری مسابقه‌های پیامکی
راه اندازی پاسخگوی پیامکی خودکار
اتصال دامنه اختصاصی به پنل پیامک (ویژه پنل‌های نمایندگی)
قابلیت خرید خط و شماره اختصاصی
راه اندازی پنل دریافت پیامک

برای تبدیل کردن خط تبلیغاتی به خط خدماتی شما باید به اپراتور تعهد دهید که پیامک تبلیغاتی ارسال نمی کنید و اوپراتور نیز بابت این تعهد از شما سفته میگیرد. همچنین بعد از هر ارسال شماره هایی که خطوط تبلیغاتی را بسته اند مشخص می شود که می توانید به صورت مجدد به آن ها با استفاده از سیم کارت که یکی از امکانات ما می باشد پیام بفرستید. از مهمترین قابلیت هایی که پنل پیامکی فراپیامک را منحصر به فرد میسازد و آن را در لیست بهترین سامانه پیامکی قرار میدهد، بهروزرسانی نرم افزار ارسال پیامک انبوه فراپیامک است که موجب میشود مشتریان پس از خرید پنل اس ام اس از امکانات آن به صورت آپدیت های جدید بهرهمند شوند. یکی از پرکاربردترین امکانات پنل اس ام اس فراپیامک که سالهاست به عنوان بهترین سامانه پیامکی در ایران فعالیت دارد، ارسال پیامک به تفکیک سن و جنسیت میباشد؛ این امکان برای مشاغلی که به ارائهی محصول یا کالایی خاص میپردازند، از اهمیت بیشتری برخوردار است؛ زیرا رده سنی و نوع جنسیت برایشان مهم تلقی میشود و آنها نتیجه هدفمندتری را دریافت میکنند. تقسیم بندی کردن تمامی مخاطبین طبق سن و جنسیت شان برای کلیه کسب و کارها مفید خواهد بود، به طور مثال، چنانچه فروشگاه لوازم ورزشی ای به تبلیغ احتیاج داشته باشد، مسلما مایل است محصولاتی که جهت فروش در نظر میگیرد را به صورت تفکیک شده طبق سن و جنسیت مشتریان دسته بندی و تبلیغ نماید.

را تعیین نمایید و در آخر طبق فیلترهای خود اس ام اس را ارسال کنید. هر فردی میتواند خط تبلیغاتی را به خط خدماتی تبدیل کند تا بتواند پیامکهای ارسال حتی به افرادی که دریافت پیامک های تبلیغاتی را مسدود کردهاند داشته باشد، هنگامی که فردی دریافت پیامک های تبلیغاتی را غیر فعال میکند به این معنی است که به اپراتور میگوید که تمایلی به دریافت پیامک های تبلیغاتی ندارد. ارسال پیامک بر اساس جنسیت از جمله شیوه هایی است که این امکان را به شما میدهد تا به راحتی پیامک های هدفمند را به تفکیک شمارهها و طبق مذکر یا مونت بودنشان ارسال کنید. شاید اطلاع داشته باشید طبق آمارهای رسمی اعلام شده از طرف سازمان مخابرات بیش از 98% اس ام اس ها توسط مخاطبانشان خوانده می شوند. به محض خرید پنل اساماس، همان لحظه نام کاربری و رمز برای ورود به سامانه پیامک به شماره موبایل شما ارسال میشود و میتوانید وارد اس ام اس پنل شوید، بعد از ارسال مدارک (تصویر کارت ملی) و تایید مدارک قادر هستید تا از طریق اینترنت پیامک ارسال نمایید. ارسال پیامک مشاغل سامانه پیامکی آی آرپیامک شامل شغل ها و اصناف مختلف می باشد.که می توانید به راحتی شغل مورد نظر خود را انتخاب کنید و همان لحظه پیامک ارسال نمایید.

پنل پیامک رایگان:

https://neshoonet.ir/sms-panel/



:: بازدید از این مطلب : 187320
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 بهمن 1400 | نظرات ()