نوشته شده توسط : موضوعات برتر


وقتی هوا سرد می شود اولین نیاز داشتن محیطی گرم است. محیطی که سرما را از بدن دفع می کند و گرمای مطبوعی ایجاد می کند. از قدیمی ترین و پرطرفدارترین بخاری ها می توان به بخاری های گازی اشاره کرد که در مدل های متنوعی تولید و به فروش می رسند. اما سوال اینجاست که کدام بخاری گازی برای شما مناسب است؟ متأسفانه یکی از معایب بخاری های گازی با وجود پرطرفدار بودن آنها، مرگ نور در صورت رعایت نکردن نکات ایمنی است. مرگ بر اثر خفگی در اثر نشت گاز در محیط، کاهش اکسیژن جو و خفگی افرادی که به خواب ابدی فرو می روند یا به دلیل کمبود اکسیژن احساس بی حالی می کنند.

خوشبختانه تولید بخاری های ایمنی که در حال حاضر موجود است به کاهش درصد چنین حوادث فاجعه باری کمک کرده است. البته به شرطی که شما به عنوان کاربر بخاری گازی نکات ایمنی دیگری مانند چک کردن شیر گاز، چک کردن دودکش و مسدود بودن آن، بررسی صحیح نصب بخاری و بررسی صحیح نصب بخاری داشته باشید. . از یکپارچگی لوله ها و لوله های گاز، طول و کیفیت استاندارد شیلنگ و همچنین اتصال لوله گاز به بخاری و نصب ایمن آن باید اطمینان حاصل شود. در این شرایط دیگر باید خیالتان راحت باشد که با یک بخاری مناسب و بی نقص فصل سرما را به خوبی سپری خواهید کرد.

فرمول تعیین اندازه بخاری

در انتخاب یک بخاری گازی مطمئن تمام دقت و توجه خود را به کار ببرید. زیرا برای شما و اطرافیانتان موضوع مرگ و زندگی است. پس اصلا آن را ساده نگیرید. اما بهترین بخاری گازی یعنی چه نوع بخاری؟ صرف نظر از ایمنی، بخاری باید اندازه ای داشته باشد که با دمای محیط سازگار باشد. قدرت بخاری های گازی بر حسب کیلو کالری در ساعت و میزان گرمایش بر حسب متر مکعب اندازه گیری می شود. برای یافتن بهترین اندازه بخاری برای منطقه ای که در نظر دارید، از این فرمول پیروی کنید. فرمول محاسبه ظرفیت حرارتی به شرح زیر است. متراژ مربع ضرب در 3 برابر است با توان گرمایش تقسیم بر 24. اگر این دو عدد مساوی یا نزدیک به هم باشند بخاری انتخابی شما برای محیط مورد نظر مناسب است.

بعد از اینکه بخاری گازی سایز مناسب را پیدا کردید، قدم بعدی انتخاب مناسب و استاندارد است که در مرحله اول باید دارای برچسب رده انرژی باشد. این سوال بسیار مهم است. بخاری های گازی در حال حاضر در بازار عموماً دارای رتبه بندی انرژی از C تا D و در نهایت E، F و G هستند و معمولاً تا 30٪ اتلاف انرژی دارند. بهتر است بدانید رده بالاتر در برچسب انرژی و مطابقت آن با استانداردهای زیست محیطی انتخاب معقول و بهتری خواهد بود.

ایمنی، استانداردها و خدمات پس از فروش

به طور کلی هر چه سایز بخاری گازی بیشتر باشد و طرح ها و رنگ های خاص تری داشته باشد قیمت آن نیز بیشتر می شود. هر چه بخاری بزرگتر باشد به این دلیل است که باید گرمای بیشتری تولید کند، بنابراین ضخامت فلز و رنگ بیشتری دارد و بنابراین هزینه بیشتری دارد. اما در هنگام انتخاب بخاری گازی به شما توصیه می کنیم قبل از ایمنی، خدمات عادی و پس از فروش، برند بخاری، زیبایی، شکل و ظاهر آن را بررسی کنید. هزینه ای که برای یک بخاری گازی می پردازید معقول تر از هزینه غیرقابل جبران است که هیچ راهی برای پشیمانی، بازگشت و جبران نمی گذارد.

به توصیه های ایمنی توجه کنید

قدم بعدی در انتخاب بخاری گازی توجه به نکات ایمنی در آن است. یک سیستم ترموکوپل برای قطع خودکار جریان گاز در صورت سوختن تصادفی شعله بخاری، سیستم OxyPilot (ODS) که برای نظارت بر محتوای اکسیژن محیط برای حفظ ایمنی بخاری و کاهش محتوای اکسیژن استفاده می شود. در محیط زیست. کمتر از حد مجاز، جریان گاز به طور کامل قطع می شود و رگولاتوری که وظیفه تنظیم فشار گاز ورودی به بخاری را بر عهده دارد، خاموش می شود، به طوری که وقتی فشار ورودی با جریان گاز تغییر می کند، فشار خروجی را در حد معینی ثابت نگه می دارد. دامنه؛ این یکی از نکات ایمنی مهمی است که در انتخاب بخاری گازی باید به آن توجه کنید.

فراموش نکنید که اکثر اجاق گازها بر اساس سیستم گاز شهری تولید و تنظیم می شوند و اگر می خواهید از گاز مایع یعنی کپسول استفاده کنید، باید سیستم سوخت را تغییر دهید. تغییرات باید توسط پرسنل مجرب انجام شود. همچنین برای اتصال اجاق گاز LPG به گاز شهری باید سیستم سوخت آن را تعویض کنید که این کار شما نیست و بهتر است از فردی با تجربه و توانمند در این زمینه کمک بگیرید. .

اطلاعات بیشتر: https://www.entekhabcenter.com/قیمت-بخاری-گازی



:: بازدید از این مطلب : 17816
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : موضوعات برتر

بیوگرافی فرداد فرحزاد مجری و همسرش را به همراه سوابق هنری و پیج اینستاگرام اش را در ادامه در این قسمت از مجله جوان ایرانی مشاهده کنید.

بیوگرافی فرداد فرحزاد
آقای فرزاد فرحزاد در سال ۱۳۶۵ در دوازدهمین روز از فروردین ماه در شهر بندر انزلی دیده به جهان گشوده است ولی سالهاست که به عنوان مجری فعالیت می‌کند.

بیوگرافی فرداد فرحزاد مجری و همسرش

زندگی شخصی
وی دوران دانش آموزی خود را در شهر بندر انزلی طی کرد و توانست نخستین بار فعالیت هنری خود را در زمینه روزنامه نگاری و تهیه نشریه به نام طرح نو آغاز کند .

 

و بعد از اتمام تحصیلات ۸ به کشور دبی مهاجرت می کند به فارغ التحصیل دانشگاه علم و صنعت عجمان در دبی بوده است.

آغاز فعالیت هنری
فرزاد فعالیتش را در زمینه برنامه‌های ساخت مستند و آگاهی های تجاری برای رسانه‌های دوبی و آمریکایی آغاز کرد و توانست به سرعت در این زمینه موفق شود و بعد از آن در چندین برنامه علمی حضور یافت و دیری نگذشت از طرف شبکه بی‌بی‌سی فارس از وی درخواست همکاری کردند و به عنوان گزارشگر در این شبکه مشغول به خدمت می باشد

استعفا از بی بی سی
او تا تاریخ 26 مرداد 1397 با بی بی سی کار کرد ، سپس استعفا داد. او خبر استعفایش را در توئیتر خود عنوان کرد.

وی پس از استعفا از بی بی سی مجری یک شبکه اینترنشال شدجوان ایرانی (irjavan.com)

 

شایعه ارتباط با حاج آقا فرحزاد کارشناس برنامه سمت خدا
فضای مجازی خبری منتشر شده بود که ایشان با آقای فرحزاد کارشناس برنامه سمت خدا نسبت فامیلی دارد که این شایعات کذب محض بوده است

حاج آقا فرحزاد متولد سمنان است و فرداد فرحزاد متولد انزلی و مشخصا این مطالب شایعه و کذب است

 

https://irjavan.com/%d8%a8%db%8c%d9%88%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%81%db%8c-%d9%81%d8%b1%d8%af%d8%a7%d8%af-%d9%81%d8%b1%d8%ad%d8%b2%d8%a7%d8%af-%d9%85%d8%ac%d8%b1%db%8c-%d9%88-%d9%87%d9%85%d8%b3%d8%b1%d8%b4/



:: بازدید از این مطلب : 295
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : موضوعات برتر


آدم ها با ویژگی هایشان شناخته می شوند و هیچ دو نفری ویژگی های یکسانی ندارند. این ویژگی ها به طور مستقیم رفتار انسان را در مواجهه با مشکلات مختلف منعکس می کند. از جمله مهمترین مسائل، مسائل اقتصادی است. در آن زمان، افراد با سواد مالی با بحران مالی به بهترین شکل کنار می آیند. با توجه به اهمیت این موضوعات در دنیای تجارت، در این مقاله به بررسی ویژگی های افراد باهوش مالی می پردازیم.

8 ویژگی افراد باهوش مالی

هوش مالی به نحوه تفکر و احساس افراد در مورد مشکلات مالی و نحوه واکنش آنها به موقعیت های موجود مربوط می شود. دستیابی به هوش مالی نیازمند قابلیت های کلیدی است که در زیر توضیح داده شده است.

آنها برای هر روز برنامه ها و استراتژی های خاصی دارند

آنها اهداف مالی بلند مدت و کوتاه مدت دارند

آنها همیشه مشاوره مالی متخصص  آیتم ساز رادیو  دریافت می کنند.

آنها اطلاعات خود را در مورد استراتژی های جدید درآمدزایی به روز می کنند.

هزینه ها و بدهی های اضافی را تا حد امکان کاهش می دهند 

از ارتباط و روابط با مدیران باهوش و موثر مالی غافل نمی شوند.

آنها همیشه حداقل 10 درصد از درآمد خود را برای پس انداز کنار می گذارند.

آنها پول خود را به صورت برنامه ریزی شده خرج می کنند.

آنها یک برنامه روزانه و یک استراتژی مالی مشخص دارند.

داشتن برنامه و دانش مالی کودکان زهرا شیراحمدی  مشخص که یکی از 8 ویژگی افراد با هوش مالی است، کنترل امور مالی را آسان می کند. افراد با هوش مالی برنامه ها و استراتژی های خود را مدیریت می کنند و بر اساس آن عمل می کنند.

آنها اهداف مالی بلند مدت و کوتاه مدت دارند

تعیین اهداف عاملی است که به شما کمک می کند تا برنامه ها و استراتژی های خود را نه تنها در زمینه مالی، بلکه در همه امور محقق کنید. در واقع، تعیین اهداف به شما انگیزه می دهد تا برنامه های خود را برای رسیدن به آنها عملی کنید. این اهداف می توانند بلند مدت یا کوتاه مدت باشند.

آنها اغلب به دنبال مشاوره مالی از کارشناسان هستند

نزدیک شدن به یک فرد حرفه ای و با تجربه در همه زمینه ها رویکرد مفیدی است و باعث موفقیت افراد می شود. در بخش مالی هم همینطور است، یعنی موفقیت شما در گرو مشورت با متخصصان حوزه کاری آنها، افراد باهوش در بخش مالی، به دلیل تجربه بسیار زیادشان است. آنها همیشه از مشورت با چنین افرادی غافل می شوند.

آنها اطلاعات خود را در مورد استراتژی های جدید درآمد به روز می کنند

با توجه به تغییرات شدید اقتصاد و افزایش و کاهش شدید قیمت ها، سرمایه گذاری یک تجارت پر ریسک است و افراد بدون هوش مالی نمی توانند سرمایه گذاری موفقی داشته باشند. زیرا با توجه به آنچه در مورد نوسانات شدید اقتصادی گفتیم، سرمایه گذاران باید با به روز رسانی اطلاعات خود، راه درست سرمایه گذاری را انتخاب کنند.

هزینه ها و بدهی های اضافی را تا حد امکان کاهش می دهند

هزینه ها و خریدهای اضافی که افراد را مجبور به قرض گرفتن از دیگران می کند، جلوه ای از عدم هوش مالی فرد است. بنابراین فردی با هوش مالی تا حد امکان از بدهی اجتناب می کند، زیرا بدهکاری مانع از سرمایه گذاری می شود و در بلندمدت بر ثروت افراد تأثیر می گذارد. همچنین افراد دارای هوش مالی از سود حاصل از سرمایه گذاری برای پرداخت بدهی های خود استفاده می کنند.

آنها در تعامل و برقراری روابط با مدیران موفق و با هوش مالی کوتاهی نمی کنند

افراد موفق افرادی هستند که زندگی و رفتار خود را بر اساس افراد موفق قبلی الگوبرداری می کنند و همیشه با آنها در ارتباط هستند. در نتیجه این تبادل مداوم، آنها اطلاعاتی را به دست می آورند که در غیر این صورت هرگز نمی توانستند داشته باشند. ترک عادت های بد و پیروی از نشانه های افراد موفق باعث موفقیت بیشتر می شود.

آنها همیشه حداقل 10 درصد از درآمد خود را به عنوان پس انداز کنار می گذارند

افراد باهوش مالی هرگز تمام درآمد خود را خرج نمی کنند، اما حداقل 10 درصد را برای پس انداز کنار می گذارند. این افراد زمانی از این حساب پس انداز استفاده می کنند که شرایط سرمایه گذاری مناسب باشد.

عمدا پول خرج می کنند

افراد باهوش مالی شرایط همه خریدهای خود را در نظر می گیرند و در صورت نیاز به سرمایه گذاری، خرید را متوقف می کنند. این افراد به خوبی می‌دانند که هزینه‌های کم ممکن است در زمان خرید زیاد به نظر نرسد، اما اگر این هزینه‌های کم افزایش پیدا کند، ممکن است در درازمدت دچار مشکل شوند. به همین دلیل همیشه طبق برنامه عمل می کنند.



:: بازدید از این مطلب : 4037
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 مرداد 1402 | نظرات ()