نوشته شده توسط : موضوعات برتر

به نقل از خبرگزاری صدا و سیما از کابل، وزارت بهداشت و درمان افغانستان امروز اعلام کرد: «وانگ یو» سفیر چین در کابل امروز در دیدار با وحید مجروح سرپرست وزارت بهداشت و درمان افغانستان از کمک دویست هزار دوز واکسن دیگر به افغانستان خبر داد. سفارت چین در کابل پیشتر اعلام کرده بود دویست هزار دوز واکسن کرونا به افغانستان کمک می‌کند.

وزارت بهداشت گفت: چین دویست هزار دوز واکسن دیگر به وعده قبلی خود افزوده است.

پیشتر هندوستان پانصد هزار دوز واکسن کرونا به افغانستان کمک کرده بود. عملیات واکسیناسیون کرونا پنجم اسفند با استفاده از واکسن کمکی هند آغاز شد.

تاکنون هشت هزار کارمند و پزشک وزارت بهداشت و درمان افغانستان واکسین شده اند.



:: بازدید از این مطلب : 641
|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : موضوعات برتر

آموزش زبان چینی به شیوه Book2، در حقیقت آموزش مکالمه زبان چینی برای افراد مبتدی است که در 100 درس ارائه شده و از حیث ساختار به آموزش زبان نصرت شباهت دارد. این روش در کلاس مکالمه زبان ملل نیز استفاده میشود. کلاس های آنلاین مناسب زبان آموزانی که در شهر های دیگر هستند و دسترسی آن ها به آموزشگاه راحت نیست بسیار مناسب می باشد. یکی از بهترین روش های کسب لغات جدید و دریافت تمام جزئیات گرامر آلمانی در مکالمه، و موقعی که زمان کافی برای یادگیری همه ی آن ها دارید، خواندن کتاب به آلمانی است. این مجموعه که در حدود یک ساعت آموزش زبان آلمانی به صورت صوتی است، سعی می کند ضروری ترین لغات و جملات را به صورت درس به درس و طبقه بندی موضوعی آموزش دهد. در این پست، کتاب های دانش آموز، پاسخ نامه و فایل های صوتی کتابها ارائه گردیده است. Linguaphone Chinese یکی از بهترین و قدیمی ترین مجموعه های آموزش زبان چینی است که با تمرکز بر روی مهارت گفتاری با استفاده از فایل های صوتی و متنی این زبان را به شیوه ای ساده و جذاب آموزش می دهد.

با فراگیری این درس میتوان ساخت پروژههای ساده را آغاز کرد و سپس رفته رفته با ساخت پروژههای کاربردیتر پیش خواهیم رفت. این متدها که به منظور آموزش مکالمه زبان انگلیسی پیشنهاد می شود از سایر روش های موجود معتبر تر بوده و به اصطلاح بازدهی و کارایی آنها به اثبات رسیده است. اما راه های ساده تر دیگری هم وجود دارن تا بتونید هر جا که هستید به پادکست های ما گوش بدید، توی مترو، موقع رانندگی، زمان آشپزی یا حتی ورزش و استراحت هم میتونید گوش بدید و یاد بگیرید. زبانهامون انگلیسی و فرانسه و عربی هست تأکید بیشترمون هم در همه زبانها روی مکالمه س گرچه مکالمه بدون گرامر نمیشه. در این جلسه از سری آمورشهای پیاچپی در زومیت قصد داریم تا به یکی از مهمترین و در عین حال لذتبخشترین مباحث بپردازیم. در این جلسه از سری آموزشهای پیاچپی، قصد داریم تا آخرین عملیاتی که نیاز داریم در ارتباط با بانکهای اطلاعاتی فرا بگیریم را به شما آموزش دهیم. مثلا متغیرهایی که در تمام پروژه در دسترس باشند. بدین طریق میتوانید اطلاعات موجود در جداول را به کاربران نمایش دهید یا برای عملیات مختلف آن را در دسترس قرار دهید.

در ادامه قصد داریم نحوه درج اطلاعات جدید به جداول مورد نظرمان در بانک اطلاعاتی که ساختهایم را به شما توضیح دهیم. در این بخش قصد داریم روش حذف اطلاعات ذخیره شده در بانکهای اطلاعاتی MySQL را از طریق PHP به شما آموزش دهیم. در این جلسه قصد داریم روش خواندن اطلاعات از بانک اطلاعاتی MySQL را در پیاچپی به شما آموزش دهیم. اگر بتوانید با شور و علاقه در راه یادگیری زبان عربی تلاش کنید و بر تلاش خود مصمم و پایدار باشید ، خواهید توانست استعدادهای درونی خود را شکوفا کنید و پرتوان و پر انرژی در راه یادگیری زبان عربی گام بردارید. اگر سطحتان مبتدی است و تازه می خواهید زبان ژاپنی را شروع کنید می توانید در دوره های مبتدی زبان ژاپنی ما شرکت کنید. مانند هر زبان دیگری میتوانید کلماتی را در زبان آلمانی پیدا کنید که وقتی به صورت تحت اللفظی یا کلمه به کلمه ترجمه شوند واقعا خندهدار خواهند شد. دوستان زیادی را می شناسم که بدون حتی یک ساعت کلاس رفتن، زبان آلمانی را به کمک نرم افزار و کتاب آموزش دیده اند و نمرات TestDaF و TestAS بالایی کسب کرده اند.

این مجموعه شامل 100 درس با موضوعات مختلف می باشد که 60 درس آن بر روی لغات و 40 درس بر روی گرامر تمرکز می کند. این روزها اپلیکیشن های زیادی برای یادگیری زبان های مختلف از جمله زبان چینی وجود دارد و این نرم افزار کمک زیادی به تقویت مهارت شنیداری شما می کند. حتی می توانید به صورت آنلاین در کلاس ها شرکت کنید. این مجموعه از سوی سایت BOOK2 منتشر شده است که یکی از بزرگترین کمپانی های آموزش تمامی زبان ها می باشد. در بینابین آموزش نیز گاهی سوالاتی درباره همین لغات و جمله ها از شما می پرسد و چند ثانیه ای مکث می کند تا شما به آن پاسخ دهید و سپس خودش در نهایت پاسخ می دهد. اگر پیگیر سری آموزشی پیاچپی ما بوده باشید، میدانید که در چند جلسه قبل در مورد ارتباط با بانک اطلاعاتی MySQL صحبت کردهایم. در سری آموزشهای پیاچپی در چند جلسه گذشته در مورد نحوه اتصال به بانکهای اطلاعاتی و نیز انجام برخی عملیات مانند درج اطلاعات صحبت کردیم. در چند جلسه گذشته روش اتصال به MySQL، درج، ویرایش و مشاهده اطلاعات را فرا گرفتید. توابع در هر زبان برنامه نویسی کاربرد بسیاری دارند و باعث میشوند تا در هنگام کدنویسی بتوانیم پروژه خود را منسجمتر تولید کنیم.

https://techblog.blogs.bucknell.edu/2020/12/09/english-migration-license/



:: بازدید از این مطلب : 653
|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 اسفند 1399 | نظرات ()