چهره خاص
نوشته شده توسط : موضوعات برتر


افزایش سن و استرس مزمن می تواند تأثیر منفی بر پوست بگذارد، بنابراین یک رژیم غذایی متعادل و خواب کافی برای مراقبت روزانه از پوست مهم است. فیشال یکی از درمان های مراقبت از پوست است که علاوه بر زیبایی و درخشندگی پوست، مشکلاتی را که باعث پیری پوست می شود را برطرف می کند. اما سوال اینجاست که صورت چیست و چگونه به پاکسازی پوست کمک می کند؟ مزایا و معایب فیشال صورت چیست؟

جوانسازی پوست و مو و همچنین خدمات زیبایی همیشه در تمام دوره ها مورد توجه قرار می گیرد. در حال حاضر با توجه به شیفتگی مردم به زیبایی های طبیعی، همواره استفاده از روش های مختلف موثر و کارآمد توصیه می شود. معمولا افراد با کسب اطلاعات در مورد روش های جوانسازی پوست و مراقبت از پوست فعالیت هایی را در این زمینه آغاز می کنند. در این میان درمان های صورت یکی از روش های درمانی است که افرادی که دچار آسیب های پوستی هستند نیز انجام می دهند.

 



صورت چیست؟

فیشال یکی از محبوب ترین خدمات جوانسازی و مراقبت از پوست در این زمان است. به این ترتیب خدمات مراقبت از پوست به صورت مرحله به مرحله انجام می شود. پس از تمام مراحل، در نهایت پوست شما روشن، نرم و زیبا خواهد شد. به طور کلی درمان های پوستی را می توان به عنوان درمان های پوستی طبقه بندی کرد. افرادی که از جوش، لک و آکنه، چربی و خشکی اضافی، منافذ باز پوست رنج می برند، می توانند با این روش درمانی پوست خود را کامل کنند.

به طور کلی هدف اصلی استفاده از این روش بهبود وضعیت پوست است که در مدت زمان کوتاهی شاهد آن خواهید بود. اکثر افراد از این روش برای جلوگیری از پیری پوست استفاده می کنند. زیرا این نوع درمان در آبرسانی پوست بسیار موثر بوده و پیری پوست را به تاخیر می اندازد. بنابراین یافتن یک کلینیک مجرب مانند کلینیک دکتر عاطفه پیشگاه که پروتکل های بهداشتی را به درستی رعایت کند ضروری خواهد بود.

افراد بر اساس اطلاعاتی که در مورد مراقبت از صورت به دست می آورند، می خواهند از این نوع خدمات پوستی استفاده کنند. اگر می خواهید پوستتان زیبا و شاداب شود، از یک مرکز معتبر آرایش کنید. توجه داشته باشید که برای لیفت صورت باید از یک مرکز شناخته شده و تخصصی در این زمینه خدمات بگیرید. دکتر. کلینیک پیشگاهی این تضمین را می دهد که کلیه اعمال زیر نظر کارشناسان خود و با استفاده از بهترین کیفیت محصولات انجام می شود. بیمارستان دکتر پیشگاهی یکی از معروف ترین و تخصصی ترین مراکز در زمینه خدمات پوست و مو می باشد. این مجموعه به لطف تخصص خود در تکنیک های مراقبت از پوست همیشه از شهرت بالایی برخوردار است.

 



چرا باید درمان صورت انجام دهیم؟

با توجه به اینکه فعالیت هایی مانند پاکسازی، لایه برداری و آب عمیق پوست و صورت انجام می شود، این امر منجر به بسته شدن منافذ و از بین رفتن سلول های مرده پوست می شود. بنابراین به همه توصیه می شود. خوب است بدانید برای گرفتن نتیجه بهتر باید مراحل زیادی را انجام دهید تا پوست در سنین پایین به خوبی تغذیه و سالم شود. کلاژن سازی از دیگر کاربردهای پوست صورت است که همگی به داشتن پوستی زیبا و شفاف کمک می کنند. بنابراین با توجه به تمایل همه افراد دوست داشتن پوست زیبا و شفاف، توصیه می شود همه این کار را انجام دهند. تمرین دکتر پیشگاه با توجه به نوع پوست تمامی مراحل را با دقت و حرفه ای بودن بالا انجام می دهد تا بتوانید همیشه از پوست خود لذت ببرید.

هر چند وقت یکبار باید از صورت خود مراقبت کنید؟

به طور کلی می توان گفت این مشکل با توجه به نوع پوست و حساسیت افراد متفاوت است. در حالت ایده آل، این درمان باید ماهانه و به طور منظم انجام شود. اگر امکان انجام هر ماه وجود ندارد، بهتر است حداقل 4 بار در سال انجام شود.

 



روش های درمان صورت چیست؟

برای انجام خوب صورت باید مرحله به مرحله در یک شرکت معتبر انجام شود تا به نتیجه مطلوب برسید. در حالت ایده آل، عمل صورت مانند هر سرویس دیگری باید زیر نظر یک متخصص انجام شود و تمام تجهیزات مورد استفاده باید از کیفیت خوبی برخوردار باشند. مراحل زیر باید مرحله به مرحله انجام شود.

ارتباط با مشتری: مکالمه اولین قدم برای شروع چهره است. در طی این مشاوره فرمی در خصوص سوالات مختلف برای مشتری ارسال می شود. مطالب سوالات مربوط به بیماری های پوستی، غذا، میزان مصرف آب و ... می باشد. در پایان جلسه مشاوره با مراجعه کننده، متخصص مراحل درمان را برای دستیابی به بهترین نتیجه مطالعه می کند.

پاکسازی کامل پوست: برای پاکسازی پوست باید پاکسازی کرد. قبل از استفاده باید نوع پوست خود را بشناسید و مطابق با آن از شوینده مناسب استفاده کنید. به همین دلیل، پاکسازی را باید با استفاده از پنبه یا پد مخصوص روی پوست بمالید تا به درستی تمیز شود. گاهی اوقات می توان این مرحله را دو بار انجام داد تا سطح پوست به درستی از هر نوع آلودگی پاک شود. متخصصان این مرکز با استفاده از ذره بین پوست متقاضی را بررسی می کنند و پس از تشخیص نوع پوست صورت فرد را با توجه به تجهیزات و تکنیک های مناسب آماده می کنند.

پوست بخار. با استفاده از روش بخار داغ، متخصصان به راحتی می توانند جوش های سرسیاه و سرسفید روی پوست را از بین ببرند. پس از اتمام، فرد آرامش زیادی پیدا می کند. لازم به ذکر است که این مرحله را برای پوست های بسیار حساس در برخی موارد بنا به تشخیص پزشک انجام ندهید.

درمپلنینگ: در این روش باید از تیغ های مخصوص استفاده شود تا متخصص پوست مرده و موهای زیر پوستی را با کمک سوزن از روی پوست خارج کند. این روش در روشن شدن و درخشندگی چهره بسیار موثر خواهد بود. روش ماساژ پوست نیز بعدا انجام می شود. اکنون گردش خون زیر پوست بهبود یافته و پوست شاداب و شفاف خواهد شد.

استفاده از ماسک صورت: استفاده از ماسک صورت باعث تقویت پوست می شود، بنابراین ماسک مورد نظر باید با توجه به نوع پوست مشتری انتخاب و روی پوست قرار گیرد. این کار باعث شادابی و تمیزی پوست می شود. از کرم ها و سرم های مخصوص نیز برای تقویت استفاده می شود.

 

صفحه برای چه کسانی توصیه می شود؟

شما باید در مورد محدوده سنی مناسب برای چشم و اینکه چند وقت یکبار باید این کار را انجام دهید، سؤالاتی دارید. معمولا جوش و آکنه و سایر مشکلات پوستی از سنین پایین شروع می شود. اما داشتن چشم از 20 سال به بالا توصیه می شود. قبل از امسال، درمان خانگی برای پاکسازی پوست برای افراد بهتر است. برای جوان نگه داشتن پوست، می توانید در سنین 18 تا 25 سالگی برای جلسات ویژه یا هر دو ماه یک بار فیشال انجام دهید. اگر مشکلاتی مانند پیری زودرس، آکنه هورمونی، لکه های پوستی و غیره دارید، به عنوان یک درمان روتین، صورت را انجام دهید. با توجه به اینکه این درمان شامل استفاده از مواد شیمیایی برای از بین بردن لکه ها و ماساژ پوست است، انجام آن هر 1 ماه یا 3 هفته یک بار نتایج خوبی به شما می دهد.

تعداد جلسات مورد نیاز برای درمان صورت

تعداد جلسات صورت اغلب به فرد و نوع پوست و خدمات مورد نظر او بستگی دارد و نمی توان تعداد ثابتی را برای همه اعلام کرد. می توانید از متخصصان مجموعه مشاوره بگیرید، با توجه به درخواست و نوع پوست شما تعداد جلسات برای شما تنظیم می شود. به طور کلی، اگر مشکل پوستی خاصی نداشته باشید، متخصصان مراقبت از پوست یک بار در ماه توصیه می کنند صورت را انجام دهید.

موهای صورت را از بین می برد؟

اگر هنوز چین و چروک ندارید، توصیه می شود صورت را انجام دهید. زیرا می توان از پیری پوست جلوگیری کرد. اما اگر پوست شما از قبل چین و چروک دارد، روش هایی مانند میکرونیدلینگ و مزوتراپی انتخاب خوبی خواهند بود. برای اطلاع از این موضوع می توانید از کارشناسان مجموعه راهنمایی بخواهید.

 



مزایای مراقبت از صورت چیست؟

کاهش اضطراب: لمس نقاط خاصی در مرحله ماساژ صورت باعث فعال شدن سیستم عصبی می شود که در نهایت در کاهش اضطراب و بهبود خلق و خو موثر خواهد بود. اگر این کار در کلینیک دکتر عاطفه پیشگاهی انجام شود؛ زیبایی پوست شما را تضمین می کند.

پاکسازی کامل: پاکسازی صورت و لایه برداری پوست باعث از بین رفتن سلول های مرده پوست می شود.

روشن کردن پوست: روشن کردن، احیا کننده، بهبود بافت و رنگ پوست از جمله مزایایی است که صورت به همراه خواهد داشت.

تولید کلاژن: اگر یک روال مراقبت از پوست پس از درمان صورت رعایت شود، تولید کلاژن و نوسازی سلول های جدید پوست نیز اتفاق می افتد.

بهبود گردش خون: درمان های صورت در بهبود گردش خون و تامین تغذیه و اکسیژن پوست موثر است.

پاکسازی پوست: یک صورت معمولی به پوست کمک می کند کثیفی را که در طول روزها و هفته ها انباشته شده است خلاص کند.

درمان آکنه: آکنه و لک ها را با محصولات با کیفیت از بین ببرید

خلاص شدن از شر جوش های سرسفید و سر سیاه: یکی از بهترین راه ها برای از بین بردن جوش های سر سفید و سر سیاه روی پوست است.

منافذ را بهبود می بخشد: صورت سلول های مرده پوست را از سطح پوست جدا می کند در حالی که منافذ ناشی از آلاینده ها را مسدود می کند.

لایه برداری پوست: استفاده از اسکراب صورت خشکی و زبری پوست را از بین می برد.

پوست را سفت می کند: به بازسازی کلاژن کمک می کند و پوست را سفت و بازسازی می کند.

تیرگی زیر چشم: رفع تیرگی از پوست تیره زیر چشم یکی از بهترین نتایج مراقبت از صورت خواهد بود.

 

مشکلات پوست صورت

همانطور که گفته شد، درمان های صورت، روش های کاملا غیر تهاجمی و بدون درد هستند، بنابراین عوارض جانبی خطرناکی ندارند. این روش معمولاً عوارض کوتاه مدتی مانند قرمزی و تورم دارد که پس از مدتی از بین می رود. اگرچه این روش بی خطر و بدون عارضه است، اما استفاده از آن توسط افراد کم تجربه و در محیط های تمیز می تواند منجر به عفونت، آکنه، جای زخم، خشکی و حساسیت های پوستی شود.

ارزش اسمی

هزینه درمان های صورت مانند سایر خدمات مجموعه به کیفیت و کمیت تجهیزات و محصولات، تعداد جلسات و محل کلینیک بستگی دارد. شایان ذکر است کلینیک دکتر پیشگاهی ارائه دهنده خدمات جوانسازی پوست و مو یکی از مراکز استاندارد و مورد اعتماد در تهران می باشد. این کلینیک با دارا بودن تمامی استانداردهای لازم با بهره مندی از متخصصین و اپراتورهای مجرب، انتخاب و استفاده از بهترین تجهیزات و محصولات، ارائه خدمات جوانسازی پوست و مو و ارائه بهترین و حرفه ای ترین مشاوره پوست و مو آماده خدمت رسانی به شما می باشد. برای استفاده از خدمات و یا کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات مراقبت از پوست و مو با کلینیک دکتر پیشگاهی تماس بگیرید.

مرجع: آموزشگاه فیشیال پوست در تهران fatemehhabashi.com





:: بازدید از این مطلب : 379
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 خرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: