انواع بوفه و ویترین های شیک
نوشته شده توسط : موضوعات برتر


در بین اقلام مختلفی که برای منازل، بوفه و ویترین خریداری می شود، دسته بندی هایی وجود دارد که انتخاب و خرید آن ها زمان و انرژی زیادی را صرف می کند زیرا تاثیر ویژه ای بر محیط زیست و تاثیر بسزایی در ظاهر آن دارد. بسیاری از خانم ها علاقه مند به نگهداری وسایل و ظروف در مکانی منحصر به فرد و منظم هستند و به همین دلیل تمایل به خرید بوفه همیشه در بین خانم ها دیده می شود و از مدل های چوبی و غیر چوبی در دکوراسیون منزل استفاده می کنند. نگهداری می شود که در ادامه توضیح خواهیم داد.

انواع بوفه های سلطنتی و مدرن

بوفه ها و کابینت های سلطنتی با سبک دکوراسیون کلاسیک مطابقت دارد، زیرا این بوفه ها بسیار آراسته و دارای جزئیات زیادی هستند و از خطوط منحنی زیادی در آنها استفاده شده است، رنگ آنها معمولا قهوه ای طلایی و سفید است، با نقش برجسته روی آنها، یکی از آنها ویژگی های مشخصه اگر از این عناصر در دکوراسیون منزل خود استفاده می کنید، توصیه می کنیم از مبلمان کلاسیک و میز ناهارخوری کلاسیک در اتاق نشیمن بزرگ استفاده کنید، زیرا بسیاری از تزیینات فضا را شلوغ می کند و در خانه های کوچک استفاده از این سبک مناسب نیست.

وقتی در مورد بوفه های مدرن صحبت می کنیم، منظور بیشتر ما اشکال مستطیلی و اشکال خاص است. از آنجا که انواع مدرن از شیشه استفاده نمی کنند، محیط ممکن است متفاوت باشد، بنابراین بهتر است قبل از انتخاب بررسی کنید. تصمیم بگیرید که می خواهید نمایشگر کجا باشد و غرفه یا بوفه مورد نظر خود را بخرید.

https://www.pamono.com/showcase-buffet-unit-1950s

مدل های متنوع بوفه کوتاه و شیک

از آنجایی که فضا در اکثر خانه های مدرن محدود است، تخته های کوتاه بسیار محبوب هستند. این نوع تخته به خوبی کناره ها را در خود جای داده و نمایش می دهد. انواع کشوی این تخته ها قابل استفاده در محیط منزل شماست که پاسخگوی نیاز استفاده می باشد. گاهی می توان از تخته های کوتاه برای پوشاندن و پرکردن فرورفتگی دیوارها و قسمت های مختلف خانه استفاده کرد. اما زمانی که از تخته های گچی فانتزی در خانه خود استفاده می کنید، آزادی انتخاب بیشتری دارید و این نوع تخته رنگ ظاهری رسمی ندارد و در بسیاری از محیط ها جلب توجه می کند. انتخاب رنگ این نوع تابلوها زیاد است و باید در نظر داشت که انتخاب با سبک فضای داخلی منزل شما مطابقت دارد.

انواع مدل های بوفه کوتاه

امروزه به دلیل فضای محدود در اکثر خانه ها، بوفه های کوتاه بسیار محبوب هستند. این نوع بوفه کناره ها را به خوبی می گیرد و نمایش می دهد. می توانید از انواع کشوهای این بوفه در فضای منزل خود استفاده کنید که از نظر کاربری پاسخگوی نیاز شماست. گاهی می توان از تخته های کناری کوتاه برای پوشش و پرکردن قسمت هایی از دیوارها و قسمت های مختلف خانه استفاده کرد.

ویترین و بوفه چوبی تانیل چوب

مدل های مختلف بوفه های فانتزی

وجود یک بوفه مجلل در منزل به شما آزادی بیشتری در انتخاب می دهد، این نوع بوفه ظاهر رسمی ندارد و در بسیاری از تنظیمات جلب توجه خواهد کرد. رنگ های زیادی برای این نوع بوفه وجود دارد و باید در نظر داشته باشید که آیا انتخاب شما با سبک کلی دکوراسیون منزل شما مطابقت دارد یا خیر.

تانیل چوب 

 





:: بازدید از این مطلب : 330
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 تير 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: