تعیین بهترین جراحی زیبایی
نوشته شده توسط : موضوعات برتر


نکته مهم قبل از انجام عمل زیبایی مانند لیفت صورت، دقت در انتخاب بهترین پزشک زیبایی یا بهترین سالن زیبایی است. نحوه انجام این انتخاب به عوامل مختلفی بستگی دارد که در اینجا به آنها اشاره خواهیم کرد.

در ادامه، "چه کسی برای جراحی زیبایی مناسب است؟" ما می خواهیم به این سوال پاسخ دهیم.

دوره پزشکی عمومی

برای به دست آوردن شناخت و کار به عنوان یک پزشک، باید یک دوره 7 ساله پزشکی عمومی را با موفقیت گذراند. فارغ التحصیلان این دوره 7 ساله سخت 2 سال را در مراکز درمانی و کسب عنوان پزشک خانواده سپری می کنند.

پزشکان عمومی اطلاعات کلی در مورد تمام اعضای بدن و بیماری های آنها دارند. اما در صورت وجود مشکل در عضو خاصی که نیاز به معاینه خاص دارد، بیمار به متخصصان و متخصصان ارجاع داده می شود.

دوره پزشکی ویژه

تخصص یکی از مراحل آموزش علوم پزشکی است. پزشکان خانواده پس از گذراندن دوره پزشکی عمومی می توانند در یکی از دوره های تخصصی پزشکی شروع به تحصیل کرده و پس از گذراندن دوره تخصصی 4 ساله به عنوان فوق تخصص پزشکی فارغ التحصیل شوند. فارغ التحصیلان این دوره باید 2 سال کمک تخصصی را برای شروع حرفه خود بگذرانند.

دوره فوق تخصصی پزشکی

سطح تحصیلات و مدارج علمی در علوم پزشکی به سطح تخصص ختم نمی شود. بدن انسان آنقدر پیچیده است که برای درک آن سالها مطالعه و تحقیق لازم است. دوره فوق تخصصی پزشکی یک دوره 2 ساله است که دوره عمیق را دنبال می کند و متخصصان می توانند پس از گذراندن دوره عمیق به این دوره 2 ساله بپیوندند.

برخی از حوزه های تخصصی به جای دوره تخصصی 2 ساله، یک دوره کاردانی 1 یا 1.5 ساله دارند. تفاوت دوره تخصصی با مصاحبه در طول دوره است. پس از گذراندن دوره فلوشیپ، پزشک متخصص به عنوان فوق تخصص شناخته نمی شود مگر اینکه آن دوره فلوشیپ را در یکی از زیر گروه های تخصص خود بگذراند. از این نظر این دو دوره یعنی انحصاری و تعاونی معادل یکدیگرند.

نکته اصلی در انتخاب جراح زیبایی توجه به تجربه پزشک است. به عنوان مثال یک جراح پلاستیک عمومی را در نظر بگیرید. این جراح تصور کلی از آناتومی بدن انسان دارد و در عین حال توانایی انجام جراحی پلاستیک روی اعضای بدن را نیز دارد.

به جای آن یک کیسه جراحی سر و گردن در نظر بگیرید. این فرد توانایی انجام جراحی صورت و گردن را دارد و از آنجایی که تخصص او سر و گردن است، نسبت به جراح پلاستیک عمومی دید عمیق تری نسبت به آناتومی، عضلات و اعصاب صورت دارد. ظرفیت بالاتر بهتر از یک جراح پلاستیک عمومی در انجام جراحی صورت و گردن خواهد بود.

تفاوت بین جراح پلاستیک و جراح زیبایی چیست؟

جراحی زیبایی بر بهبود ظاهر تمرکز دارد. هدف اصلی یک جراح زیبایی بهبود زیبایی، فرم بدن و فرم صورت است. وظیفه جراح زیبایی تغییر یا بازسازی اعضای بدن از نظر زیبایی است.

هدف یک جراح پلاستیک بازیابی و بازیابی شکل و عملکرد طبیعی بدن است. جراح پلاستیک علاوه بر بهبود زیبایی و ظاهر اعضای بدن، به ترمیم یا تعویض قسمت هایی از بدن که بر اثر تصادف، تصادف، سایر بیماری ها و مشکلاتی مانند بیماری های ژنتیکی آسیب زیادی دیده اند، می پردازد.

در واقع، یک جراح پلاستیک دانش و مهارت های تخصصی در شکل دادن به بافت، پیوند پوست و مراقبت از زخم پیچیده دارد.

حوزه فعالیت جراح پلاستیک وسیعتر از جراح زیبایی است. جراح پلاستیک علاوه بر بهبود و ترمیم ظاهر فرد، وظیفه ترمیم قسمت های آسیب دیده بیمار در اثر حوادث و بیماری را نیز بر عهده دارد.

در واقع جراحی زیبایی بخشی از جراحی پلاستیک و بدیهی ترین قسمت کار یک جراح پلاستیک است.

در انتخاب جراح زیبایی چه عواملی را باید در نظر گرفت؟

هنگام انتخاب بهترین جراح زیبایی باید چندین فاکتور را در نظر بگیرید. شما قرار است زیبایی چهره خود را به این شخص بسپارید. زیبایی و طراوت چهره چیزی نیست که بتوان آن را به انسان سپرد. تاثیری که این جراحی بر بقیه زندگی شما خواهد گذاشت عمیق و اساسی است. اعتماد به نفس، عزت نفس، زیبایی، روابط اجتماعی، بازخوردی که از جامعه می گیرید تحت تاثیر قرار می گیرند. بنابراین انتخاب مناسب ترین جراح زیبایی یا بهترین کلینیک زیبایی مهمترین کاری است که باید در ابتدا انجام دهید.

کلینیک جراحی زیبایی

اما در این انتخاب چه عواملی را باید در نظر گرفت؟ در ادامه این فاکتورها را با شما بررسی می کنیم.

سوابق علم و تحصیلات دانشکده جراحان

جراحی زیبایی سر و گردن از نظر آکادمیک رشته ای بسیار تخصصی است که برای اخذ این مدرک تقریباً به 15 سال آموزش علمی و عملی نیاز دارد.

اولین چیزی که در انتخاب بهترین جراح باید به آن توجه کرد، سابقه علمی جراح و تیم پزشکی است. داشتن بورد تخصصی و تخصص (تخصص) جراحی پلاستیک و زیبایی و یا فلوشیپ جراحی سر و گردن برای این کار الزامی است.

مهارت و دانش فنی جراح

جراحی زیبایی یک علم مدرن است. رویه های عملیاتی به طور مداوم در حال تغییر و بهبود هستند. روش‌های قدیمی از نظر کیفیت و طول عمر و همچنین عملکرد عمل جایگزین روش‌های قدیمی و بهینه هستند.

مهارت و دانش فنی فعلی جراح عامل مهمی است که مستقیماً بر نتیجه نهایی جراحی زیبایی شما تأثیر می گذارد. بهترین جراح زیبایی فردی است که به طور مداوم در حال آموزش و به روز رسانی دانش خود در زمینه های مختلف جراحی زیبایی و همچنین جنبه های زیبایی است.

مشارکت گسترده جراحان داخل و خارج از کشور و برگزاری جلسات ویژه در زمینه جراحی زیبایی تاثیر مستقیمی در تجدید و تقویت مهارت های جراحی دارد.

یکی از مهم ترین کارهایی که باید در هنگام انتخاب بهترین جراح یا کلینیک انجام داد، بررسی تاریخچه عمل های زیبایی بیمارستان، جراح و تعداد عمل های زیبایی انجام شده است. برای این منظور می توانید از نمونه کارهای درج شده در سایت کلینیک یا شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام استفاده کنید.

همه چیز در مورد مهارت های جراحی نیست.

بهترین و مناسب ترین پزشک زیبایی

درست است که مهارت جراح تاثیر زیادی در نتایج زیبایی دارد، اما این مهارت زمانی به سطح بالاتری می رسد که تیم همراه جراح نیز در زمینه کاری خود مهارت بالایی داشته باشند.

مانند حلقه های پیوندی زنجیره، جراح، تیم جراحی، تیم مشاوره، تیم بعد از عمل و غیره همگی در نتیجه عمل و کیفیت آن نقش دارند.

پس در انتخاب بهترین جراح و کلینیک زیبایی به کیفیت تیم در کلینیک توجه کنید.

مهارت و توانایی جراح در درک حس زیبایی شناختی

این بستگی به قدرت دید سه بعدی جراح دارد که جراح بتواند تغییرات عمده در ذهن را پیش بینی کند و تصویری سه بعدی از نتیجه عمل زیبایی ایجاد کند. جراحی زیبایی یک اثر هنری بر روی صورت مشتری است. حس زیبایی شناختی و هنری جراح بر نتایج عمل ها به عنوان یک رنگ شناس تاثیر می گذارد.

اخرین حرف

گوش بده!!! گاهی اوقات به نظر می رسد که برخی از پزشکان و پزشکانی که در زمینه جراحی زیبایی و جراحی سر و گردن تخصص ندارند، برخی از عمل های جراحی زیبایی مانند تزریق چربی، برداشتن ژل و برخی اعمال جراحی دیگر را انجام می دهند. به دلیل تخصص این جراحی و عدم مهارت و تخصص، انجام این نوع کارهای زیبایی توسط این افراد بسیار خطرناک است. سلامتی و زیبایی چیزی نیست که کسی به راحتی از آن دست بکشد.

اگر در مورد سلامت و زیبایی خود جدی هستید، برای خدمات زیبایی مانند تزریق چربی، بوتاکس، حذف پوست به آرایشگاه مراجعه نکنید و به دنبال سالن زیبایی باشید.

ماخذ: https://pezeshke-shahr.com/جراحی/جراح-زیبایی-بینی-در-شیراز/





:: بازدید از این مطلب : 312
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 تير 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: