نوشته شده توسط : موضوعات برتر

متن آهنگ درد عشق معین زد

صدای خنده هات هنوز توی گوشمه بی تو مهتاب هرشب تو همون کوچم!♫!
هی هی چقده سنگ شده دلت بیا بگو که تو هم تنگ شده دلت!♫!
بیا که جوونی مث باد داره میره بجنب برگرد اسمت از یاد داره میره!♫!
بیا قبول گذشته هم به درک دورات تموم شد پیش ما هم بیا یه سر!♫!
درد عشقی کشیدم که مپرس احوالم بودنت یک سالو رفتنت چند سال است!♫!
خوش به حالت اگر شادی تو که اگر عشق دوباره به دلت جاری شد!♫!
خوش به حالت که مرا زود فراموش کردی که پس از دوریمان روزگارت سرد نیست!♫!
من ترکیدم از بس که دو عاشق دیدم من ترکیدمو با بغض گلو خندیدم!♫!
بعد تو این دل من با کسی همراه نشد چند باری به سرش زد ولی انگار نشد و!♫!
شکرش واسه من باقیه رفتی و این حالی که دادی به دلم عالیه!♫!
شاید اگر دائم بودی کنارم شنیدی اینو من به عشق دچارم!♫!

عاشق چندتا عکسیم که دارم ازت و فندک و لب و سیگارم!♫!
عاشق حلقه ای که تو بی پولی خریدمو خودمونیم چقدر پیزوری بود!♫!
بگو زندگی ادامه داره بذا بره بره پی کارش!♫!
بگو زندگی ادامه داره به مو میرسه اما نمیشه پاره!♫!
بگو زندگی ادامه داره بذا بره بره پی کارش!♫!
بگو زندگی ادامه داره به مو میرسه اما نمیشه پاره!♫!
من که تورو میپرستیدم حیف عجب دیدی دستی دستی درد داره نبودنتا!♫!
الان چند سالی هست که تو رو ندیدمتا !♫!
هی میخوام که شعرام اجتماعی باشه ولی کشش به سمت تو داره نت ها!♫!
من که از بچگی جین بوده تنم لش بودم همش دوست داشتم عروس کنمتو!♫!
تنم تو کنی کتو ولی دیدی که روزگار مشتی نی و بعد من چند دست چرخیدی!♫!
قلم اصرار میکنه شعرا اجتماعی باشه قلم عشق ناخلف به اجتماع میشا!♫!
بعد رفتنت دود شد سیگار اول رفیقای ناباب منو بیچاره کردن!♫!
به خودم گفتم ببین کارت کجا رسیده یهو بغلی گفت ببین پرش چه حالی میده!♫!

آهنگ جدید معین زد به نام درد عشق





:: بازدید از این مطلب : 279
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 شهريور 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: