بوفه و ویترین در دکوراسیون منزل
نوشته شده توسط : موضوعات برتر


از بوفه ها و کابینت ها اغلب برای نمایش ست های ظروف کریستالی شیک و زیبا و گران قیمت برای تزیین اتاق نشیمن یا پذیرایی خانه استفاده می شود. بهترین مکان برای استفاده از بوفه و ویترین در دکوراسیون منزل، تزئین پذیرایی و سالن است. با توجه به سبک دکوراسیون منزل و نوع مبلمان انتخابی باید به نوع ویترین نیز توجه کرد.

اگر می خواهید به سبک مدرن تزیین کنید، بهتر است از کمدها و ویترین های ساده تانیل چوب  و ساده و بدون تزیین زیاد استفاده کنید. خطوط ساده و مستقیم ویژگی سبک مدرن است. بوفه های مدرن تنها با یک طبقه ساده می توانند ظروف یا تزئینات را به نمایش بگذارند و بیشتر بر روی نمایش محتویات بوفه تمرکز کنند تا دکوراسیون بوفه و ویترین.

ویترین کلاسیک از چوب حکاکی شده ساخته شده است و دارای طیف وسیعی از عناصر تزئینی منحنی است که عظمت و وقار را به فضای پذیرایی و غذاخوری خانه شما می بخشد. هنگامی که از بوفه سبک کلاسیک با دکوراسیون استفاده می کنید، حتماً سبک خانه خود را در نظر بگیرید.

بوفه و ویترین در دکوراسیون منزل

کنسول به دلیل شفاف نبودن قفسه ها و کفپوش ها نمی تواند ظروف را به نمایش بگذارد اما در عین حال مکان مناسبی برای نگهداری ظروف پذیرایی شماست. یک سطح تعبیه شده در بالای کنسول به شما این امکان را می دهد که برخی از وسایل تزئینی را روی آن قرار دهید و جلوه بیشتری به دکوراسیون پذیرایی خود بدهید.

معمولا آینه ای با قاب زیبا و ظریف با یک کنسول ترکیب می شود که علاوه بر زیباسازی فضا، با ایجاد فضایی مشترک می تواند فضا را به صورت اپتیکال بزرگتر کند. اگر اولویت شما نمایش مجسمه ها، ظروف تزیینی و لوازم تزیینی است، بهتر است از رنگ های متضاد برای آنها و از ویترین و بوفه چوبی تانیل چوب برای تاثیرگذاری بیشتر استفاده کنید.

در قسمت های کوچک خانه خود از ابعاد بزرگ ویترین و بوفه ها استفاده نکنید زیرا به نظر یک چیز خسته کننده در خانه می رسند.

استفاده از بوفه بزرگ در فضای محدود آپارتمان ها لزوما انتخاب خوبی نیست.

یک صفحه نمایش کوچک می تواند بقیه خانه شما را آزاد کند.

قرار دادن شمعدان یا مجسمه با رنگ کاملا متفاوت با رنگ تیره کابینت جلوه خاصی به آن می بخشد.

استفاده از تمامی طیف های رنگی چوب تنوع خاصی به فضا می بخشد و بعد از مدتی چشمان شما از تماشای آن خسته نمی شود.

کمد لباسی که با خطوط ساده و صاف ساخته شده باشد، نظم خوبی را به فضای سالن یا اتاق می بخشد. Showcase and wooden buffe


برای تمیز کردن وسایل چوبی مانند میز تلویزیون، کابینت و نمایشگر می توانید از روغن برزک برای براق کردن و جلا دادن آنها استفاده کنید.

اگر می‌خواهید لیوان‌ها و لیوان‌های خود را روی میز خود به نمایش بگذارید، باید به دنبال مدل‌هایی باشید که درهای شیشه‌ای در بالا و جعبه‌ها و کشوهایی در پایین دارند. از سوی دیگر، اگر به دنبال بوفه ای هستید که صرفاً برای نگهداری و نگهداری محصولات و ظروف خود در اتاق نشیمن و پذیرایی قرار گیرد، انتخاب مدل های کوتاه و بلند تنها فضا برای نگهداری آن مناسب تر خواهد بود.

از آنجایی که بوفه ها فضای زیادی از اتاق را اشغال می کنند، بهتر است آنها را در مکانی آرام در اطراف خود قرار دهید. نصب بوفه در مناطقی که نیاز به فضای ذخیره سازی دارند ایده آل است. در برخی موارد قرار دادن غذا در آشپزخانه می تواند زیبایی دکوراسیون این مکان را دوچندان کند و از طرفی دستیابی به ظروف را آسان کند.





:: بازدید از این مطلب : 271
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 شهريور 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: